Dopalacze ...

Data: 2010-10-07 23:36:49
Autor: Tomy M.
Dopalacze ...
<<
Rządowy projekt wprowadza przepisy, które zakazują wytwarzania i wprowadzania do obrotu na terenie Polski jakichkolwiek substancji (niezależnie od ich stanu fizycznego i źródła pochodzenia, w tym roślin, grzybów oraz ich części) lub produktów, które mogą być używane jak środki odurzające lub substancje psychotropowe. >>

Co w takim razie z rozpuszczalnikami lakierniczymi?
.... kurcze, nie wiem czy robić zapasy NITRO czy
nie ma potrzeby...

Tomy M.

Data: 2010-10-07 23:41:17
Autor: Robert Tomasik
Dopalacze ...
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cae3d75$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
<<
[...]

Sam jestem ciekawy, jak oni to zdefiniują.

Data: 2010-10-08 07:57:45
Autor: Andrzej Lawa
Dopalacze ...
W dniu 07.10.2010 23:41, Robert Tomasik pisze:
[...]

Dlatego z góry apeluję: jeśli to wejdzie w takiej postaci - DONOSIĆ,
DONOSIĆ I DONOSIĆ ;->

Zablokujemy prokuratury wnioskami!

Data: 2010-10-08 17:58:37
Autor: PapoSmurf
Dopalacze ...
Órzytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
[...]

pierwszy donos na rudego, bo palił trafkę!:O)

Data: 2010-10-07 23:44:48
Autor: Stokrotka
Dopalacze ...
Podobno bardzo mocna herbata ma takie działanie.
Już mam wykupywać jaknżaruwki i termometry rtęciowe?

Data: 2010-10-07 22:14:50
Autor: MarekKasia
Dopalacze ...
On 7 Paź, 23:44, "Stokrotka" <ortograf...@autograf.pl> wrote:

Nikt nikomu nie narzuca, możesz pisać jak chcesz, ale się nie dziw,
jak ludzie będą na Ciebie patrzeć jakbyś się w błocie taplała.. O tyle
dla Ciebie lepiej, jak bez cyconosza.

Data: 2010-10-08 11:54:50
Autor: Łukasz Jamroz
Dopalacze ...
On 8 Paź, 07:14, MarekKasia <kalinak...@gmail.com> wrote:
> [...]

Nikt nikomu nie narzuca, możesz pisać jak chcesz, ale się nie dziw,
jak ludzie będą na Ciebie patrzeć jakbyś się w błocie taplała. O tyle

To cos jest tak glupie ze nawet nie zdaje sobie sprawy z faktu ze
zapis zalezy najczesciej od wymowy. Porozmawiajcie ze starszymi ludźmi
np o różnicy między H i CH.

Data: 2010-10-08 21:03:37
Autor: MadMan
Dopalacze ...
Dnia Thu, 7 Oct 2010 22:14:50 -0700 (PDT), MarekKasia napisał(a):

Nikt nikomu nie narzuca, możesz pisać jak chcesz, ale się nie dziw,
jak ludzie będą na Ciebie patrzeć jakbyś się w błocie taplała. O tyle
dla Ciebie lepiej, jak bez cyconosza.

PIC OR DIDNT HAPEN!

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-08 01:14:16
Autor:
[OT] Re: Dopalacze ...
Podobno bardzo mocna herbata ma takie działanie.
Już mam wykupywać jaknżaruwki i termometry rtęciowe?

-- (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)

Powinieneś chyba napisać:

Podobno bardzo mocna herbata ma takie dźiałanie.
Jusz mam wykupywać jak żarufki i termometry rtenciowe?

:)

Data: 2010-10-08 01:20:25
Autor: mvoicem
[OT] Re: Dopalacze ...
(10/08/2010 01:14 AM), sympatyczna_poczta_a@amorki.pl wrote:
[...]

                          ^^^^^^^

"szarufki"!.

Poza tym czemu "podobno bardzo mocna herbata" a nie "potopno parco mocna herpata"? Jak upraszczać i rewolucjonizować, to na całego ;).

p. m.

Data: 2010-10-08 01:43:41
Autor: Marcin [3M]
[OT] Re: Dopalacze ...

Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cae55b9$0$22800$65785112news.neostrada.pl...
[...]

sapomieliśta o pensynie.
ftychana tesz ponjefiera.
nie fiem, szy aksysa smiejszy popyd.

Data: 2010-10-08 02:02:15
Autor:
[OT] Re: Dopalacze ...
sapomieliśta o pensynie.
ftychana tesz ponjefiera.
nie fiem, szy aksysa smiejszy popyd.

Tylko nie siadaj toważyszu dzisiejszej nocy za kułkiem. Z tyloma promilami jest to bardzo niebespieczne. Grozi wypatkiem!

Data: 2010-10-08 10:17:20
Autor: mvoicem
[OT] Re: Dopalacze ...
(10/08/2010 02:02 AM), sympatyczna_poczta_a@amorki.pl wrote:
[...]

Najgorsze że my tu sobie  śmichem żartem - a taka Stokrotka czy inny Papa Smurf (czy to nie jedna i ta sama osoba?) pewnie myśli że poważnie ich propozycja reformy ma szeroki oddźwięk w narodzie.

p. m.

Data: 2010-10-08 14:08:35
Autor: Kozdra
Dopalacze ...
Stokrotka wrote:
Podobno bardzo mocna herbata ma takie działanie.

A stszegulnie zielona

Już mam wykupywać jaknżaruwki i termometry rtęciowe?

Ja padlem pokusie bycia zielonym i zakupywalem cudowna nowosc, zarowki LED. Wedle opakowania daja tyle swiatla co zwykla zarowa.
Moze i umfa-umfa :-) daja tylko nie mnie. Calkowite, absolutne g-wno. Nie nadaja sie do niczego.
Odzalowalem i zaraz na drugi dzien zasililem nimi miejskie wysypisko smieci.
Jarzeniowki (ktorych nie znosze) w porownaniu z LED to jak by sloneczko zaswiecilo.Kolor swiatla jaki te LEDy daja jakis taki nieprzyjemny ze czujesz sie jak w trupiarni.
Chyba kupie ze 200 moze nawet 500 normalnych zarowek zeby i wnukom wystarczylo :-).

Data: 2010-10-09 07:48:33
Autor: SQLwiel
Dopalacze ...
W dniu 2010-10-08 22:08, Kozdra pisze:
Stokrotka wrote:
[...]

Bez sensu.
Jak dawno bawiłeś się tymi LEDami? Technika dość szybko idzie tu naprzód, ceny spadają.
LEDy dają przyzwoite światło, są LEDy o barwie ciepłej. Nie-za-bardzo nadają się do oświetlania całych pomieszczeń (no, małych - tak; u mnie oświetlenie ubikacji 1 LEDą 3.5W (80LED) jest zadowalające), lepiej spisują się do oświetlenia powierzchni, zwłaszcza z bliska (lampy biurkowe, "do czytania", inne ze strumieniem skierowanym).
Ale widziałem też spory pokój (rz. 20m2) oświetlony chyba 30-ma 40LED GU10 wpuszczonymi w sufit. Był oświetlony cały, równomiernie, jasno. Pobieżne przeliczenie w pamięci pozwoliło oszacować, że koszt zakupu tych żarówek zwróci się po roku w oszczędności na prądzie.
Kolosalną ich przewagą wobec jarzeniówek (rur LF) i świetlówek kompaktowych (żarówek energooszczędnych) jest to, że nie szkodzi im częste zapalanie. Świetnie spisują się sterowane czujnikiem ruchu.
Są wstrząso- i idiotoodporne. Grzeją się minimalnie.

Nie warto zawracać Wisły kijkiem ;)

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-09 08:25:38
Autor: Liwiusz
Dopalacze ...
W dniu 2010-10-09 07:48, SQLwiel pisze:

nadają się do oświetlania całych pomieszczeń (no, małych - tak; u mnie
oświetlenie ubikacji 1 LEDą 3.5W (80LED) jest zadowalające), lepiej

   Jakiej firmy LEDy możesz polecić?

--
Liwiusz

Data: 2010-10-09 08:50:25
Autor: SQLwiel
[NTG] LEDy b.: Re: Dopalacze ...
W dniu 2010-10-09 08:25, Liwiusz pisze:
W dniu 2010-10-09 07:48, SQLwiel pisze:

nadają się do oświetlania całych pomieszczeń (no, małych - tak; u mnie
oświetlenie ubikacji 1 LEDą 3.5W (80LED) jest zadowalające), lepiej

Jakiej firmy LEDy możesz polecić?

Darujmy sobie. Wszystko, to chińszczyzna. Są lepsze i gorsze. W tych gorszych np. po godzinie pracy gaśnie połowa diod (albo mruga co kilka sekund), a więc istotny jest dostawca, który takie wymieni (uważać na Alledrogo). Sugerowałbym, aby kupować żarówki które "właśnie weszły na rynek", bo te są najnowocześniejsze i mają najlepszą relację ceny (zaopatrzeniowej) do jakości, bacząc, czy da się je wymienić jeśli będą wadliwe.
Potem cena zależy głównie od ilości diod. Rozważyć trzeba, czy chcemy strumień "dookólny" (trudno to uzasadnić - jeśli są bezpośrednio widoczne, to wyglądają strasznie), czy skierowany. Większą wydajność mają LEDy SMD, ale dają strumień szerszy, niż LEDy w obudowie soczewkowej. Trza się trochę nakombinować, żeby dobrać optymalnie.

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-09 09:02:25
Autor: Alek
Dopalacze ...
Użytkownik "SQLwiel" <null@com.pl> napisał

[...]

Jeśli te ledy są takie zajebiste to czmu władza nie ograniczy się do poinformowania o tym i przekonania ludzi aby sami wybrali te cuda tylko zabrania produkcji żarówek?

Data: 2010-10-09 10:10:07
Autor: RadoslawF
Dopalacze ...
Dnia 2010-10-09 09:02, Użytkownik Alek napisał:

[...]

Bo władza jest bardzo dobra tylko naród im się trafił taki do dupy.
Zamiast wydawać majątek zgodnie z oczekiwaniem kolejnych rządów
wredni ludzie kombinują jak by tu oszczędzić klika złotych:
na samochodach, na paliwie do nich, na żarówkach, na alkoholu,
na ciuchach, pewnie na wszystkim.

Pozdrawiam

Data: 2010-10-09 10:29:44
Autor: SQLwiel
TG (LEDy)
Alek pisze:
[...]

Ponieważ LEDy produkują Chińczycy i nie jest do tej produkcji potrzebna
żadna szczególnie droga technologia, a żarówki energooszczędne produkują
potężne europejskie koncerny (Philips, Osram), a te potrafiły posmarować
komu trzeba za promowanie (i bandyckie forsowanie) ich produktu.
I tak oto z NTG robi się jak najbardziej TG.

--

Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-09 20:51:40
Autor: SDD
Dopalacze ...

Użytkownik "Kozdra" <jkozdra@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:o9Qro.937$Ak6.77newsfe15.iad...

Jarzeniowki (ktorych nie znosze) w porownaniu z LED to jak by sloneczko

Kup sobie na Allegro jarzeniowki dla terrarystow (nie terrorystow) o wspolczynniku wiernosci kolorow powyzej 90%.
Rurka kosztuje ok. 20. Polubisz jarzeniowki. Piekne biale swiatlo, w ktorym kolor czerwony wyglada jak czerwony, a nie jak niewiadomo co - jak w przypadku klasycznych jarzeniowek o wiernosci odtwarzania kolorow z przedzialu 50-60%.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-10-07 23:45:29
Autor: mi
Dopalacze ...
On 07.10.2010 23:36, Tomy M. wrote:
Co w takim razie z rozpuszczalnikami lakierniczymi?
... kurcze, nie wiem czy robić zapasy NITRO czy
nie ma potrzeby...

Jak to co? Kolejne martwe prawo stosowane wybiórczo od wielkiego dzwonu gdy ktoś na kogoś będzie zbierał haki. Sowiecka kultura prawna.

mi

Data: 2010-10-08 08:19:46
Autor: Tomasz Chmielewski
Dopalacze ...
On 07.10.2010 23:45, mi wrote:
[...]

Stosowane wybiorczo, wprowadzone wyborczo...

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-10-08 09:26:59
Autor: Alek
Dopalacze ...
Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał

[...]

Nie ma tak łatwo. Jeśli obywatel złoży doniesienie na sklep z farbami czy czymś innym podpadającym pod tę definicję to prokurator będzie musiał działać zgodnie z literą prawa a nie intencją polityków.

Data: 2010-10-08 12:17:06
Autor: Robert Tomasik
Dopalacze ...
Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8mh48$c6q$1news.onet.pl...
[...]

Odmówi wszczęcia dochodzenia wobec znikomej szkodliwości społęcznej czynu i tyle. Nawet uzasadnienia takie postanowienie nie wymaga i zawiadamiajacemu nie przysługuje zażalenie. Szkoda drzew w lesie.

Data: 2010-10-08 12:36:08
Autor: Andrzej Lawa
Dopalacze ...
W dniu 08.10.2010 12:17, Robert Tomasik pisze:

[...]

1). Prokurator może sam z siebie ocenić szkodliwość społeczną? Bez
możliwości odwołania?

2). Jaka wg. Ciebie jest społeczna szkodliwość znalezienia jednego
naboju do KBKSu i zaniesienia go na komisariat z pewnym opóźnieniem? W
moim przypadku prokurator wysłała do sądu oskarżenie.

3). Hipotetycznie: Ktoś miał "po przodkach" jakąś pamiątkową, ale w
pełni funkcjonalną pepeszę z wiaderkiem amunicji. Dla ustalenia uwagi:
zamknięta w skrzyni gdzieś na strychu, nie wyjmowana, nie używana, po
prostu sobie tam leżąca i generalnie nikomu postronnemu nieznana. Jaka
jest w Twojej ocenie szkodliwość społeczna takiej pepeszy i jakie w
praktyce byłby konsekwencje, jakby została przypadkiem znaleziona przy
przeszukaniu w ramach jakiejś akcji czy niezwiązanego z pepeszą donosu, hmm?

Data: 2010-10-08 12:44:56
Autor: Robert Tomasik
Dopalacze ...
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4caef41a$1news.home.net.pl...
[...]

Tak

2). Jaka wg. Ciebie jest społeczna szkodliwość znalezienia jednego
naboju do KBKSu i zaniesienia go na komisariat z pewnym opóźnieniem? W
moim przypadku prokurator wysłała do sądu oskarżenie.

Żadna. U nas robi sie z tego odmowy wszczęcia. Ostatnio mieliśmy nabój TT i drugi przypadek 5 naboi kbks. Obydwa zakończone odmową wszczęcia.

[...]

Ale mógł jej użyć. Tu już bym się prędzej skłąniał ku ściganiu, choć moim zdaniem to kwestia chorych przepisów dotyczących pozwoleń.

Data: 2010-10-08 12:58:50
Autor: Andrzej Lawa
Dopalacze ...
W dniu 08.10.2010 12:44, Robert Tomasik pisze:

1). Prokurator może sam z siebie ocenić szkodliwość społeczną? Bez
możliwości odwołania?

Tak

Dziwne.

[...]

No popatrz. Jakby co akt oskarżenia na pamiątkę zachowałem.

Może miała PMS? ;->

[...]

Mógł. Podobnie jak ktoś może użyć butaprenu jako środka odurzającego.
Notabene (p)osły właśnie przyklepały.

Data: 2010-10-08 18:43:19
Autor: Robert Tomasik
Dopalacze ...
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4caef96d$1news.home.net.pl...

[...]

Wiesz, to jest kwestia uznania przez prokuratora. A co sąd ostatecznie postanowił?

[...]

Ale przepis zabrania posiadanie bez pozwolenia.

Data: 2010-10-11 07:52:10
Autor: Andrzej Lawa
Dopalacze ...
W dniu 08.10.2010 18:43, Robert Tomasik pisze:

No popatrz. Jakby co akt oskarżenia na pamiątkę zachowałem.
Może miała PMS? ;->

Wiesz, to jest kwestia uznania przez prokuratora. A co sąd ostatecznie
postanowił?

Umorzenie z uwagi na brak szkodliwości czynu i szkodliwość karania za
taki czyn. Notabene ledwie powstrzymując się od śmiechu ;)

[ciach]

[...]

Butaprenu też zabrania "wprowadzać do obiegu".

Data: 2010-10-11 16:55:33
Autor: Robert Tomasik
Dopalacze ...
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4cb2a611$1news.home.net.pl...
[...]

Czyli system zadziałał prawidłowo i logicznie. Pomimo tego, ze pojedyncze kółeczko było trochę wyszczerbione :-)

Sam jestem ciekawy, jak to rozwiążą.

Data: 2010-10-08 19:21:18
Autor: Alek
Dopalacze ...
Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał

[...]

A jeśli dzień wcześniej w mediach opisany zostanie przypadek dziecka, które nawąchało się kleju i doznało ciężkiej i trwałej szkody?

Data: 2010-10-08 21:10:32
Autor: Robert Tomasik
Dopalacze ...
Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8njuk$9ll$1news.onet.pl...
[...]

To zawsze bedzie wątpliwość, czy to była taki sam klej. :-)

Data: 2010-10-08 21:17:56
Autor: Alek
Dopalacze ...
[...]

Rozumiem, że przewidujesz jak będzie wyglądała praktyka?
Czyli pogrążanie się państwa w bezprawiu.

Data: 2010-10-08 22:21:31
Autor: Robert Tomasik
Dopalacze ...
Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8nqpa$rgr$1news.onet.pl...
[...]

Po prostu znam życie :-)

Data: 2010-10-09 12:49:17
Autor: Kotlet z karkówki
Dopalacze ...
W dniu 2010-10-08 21:10, Robert Tomasik pisze:
[...]

z tego co mi wiadomo dwa specyfiki w ktorych wykryto nielegalne substancje byly sprzedawane przez siec dopalacze.com, a zamknieto wszystkie sieci .

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

Data: 2010-10-09 13:02:19
Autor: Alek
Dopalacze ...
Kotlet z karkówki wrote:

[...]

Bo decydowało nie prawo tylko wola polityczna.
Ciekawe ile to będzie nas kosztować.

Data: 2010-10-08 10:07:22
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4cae3d75$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
<<
[...]

Ale o co biega?
Czyzby w Polsce 90% obywateli nie koglo zyc bez srodkow odurzajacych?
<oze latwiej wyjsc na uloice i wygonic Kaczora i Donalda do disnejlandu:)))
I skonczyc ta zbrodnicza i zlodziejska bande zwana PO PiS?
Byc moze wowczas srodki odurzajace nie beda potrzebne!

Data: 2010-10-08 09:00:27
Autor: Jacek_P
Dopalacze ...
pmlb napisal:
Czyzby w Polsce 90% obywateli nie koglo zyc bez srodkow odurzajacych?

Sądząc ze spożycia alkoholu i tytoniu - nie może.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-08 13:11:12
Autor: mi
Dopalacze ...
On 08.10.2010 11:07, pmlb wrote:
[...]

Ależ oczywiście, że w kajdanach da się żyć. Tylko niektórzy ich z zasady nie lubią. Zaczyna się od naiwnych szczytnych idei a kończy zwykłą nagonką na kułaków.

mi

Data: 2010-10-08 12:36:55
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> wrote in message news:i8mu8g$g4t$1news.onet.pl...
On 08.10.2010 11:07, pmlb wrote:
[...]

Ale co maja kajdany do srodkow odurzajacych?
Czyzby to byla pierwsza potrzeba zycia kupic jakis proch po ktorym ma sie zwidy?
Gdzie my zyjemy?! Kwik i przerazenie bo nie bedzie mozna kleju wachac...

Data: 2010-10-08 13:51:29
Autor: mi
Dopalacze ...
On 08.10.2010 13:36, pmlb wrote:
Ale co maja kajdany do srodkow odurzajacych?
Czyzby to byla pierwsza potrzeba zycia kupic jakis proch po ktorym ma
sie zwidy?

Jeśli nie widzisz analogii to wybacz, ale nie mam teraz czasu wykładać tego na grupie po raz 2964-y.

> Gdzie my zyjemy?! Kwik i przerazenie bo nie bedzie mozna kleju wachac...

Jeśli widzisz tylko czubek własnego nosa (lub bardziej poetycko: góry lodowej) to nic nie poradzę.

Prohibicja jeszcze nigdy nikomu się nie udała. Temat jest populistyczny, pożyteczni idioci go kolejny raz łykają, czarny rynek dostarczy środków zabronionych po wielokrotnie wyższych cenach, narkomania nie zniknie, wzrosną koszty kontroli tych środków, problem imho się pogłębi. Tylko czarny rynek zyska.

mi

Data: 2010-10-08 15:16:55
Autor: Kapsel
Dopalacze ...
Fri, 8 Oct 2010 12:36:55 +0100, pmlb napisał(a):

[...]

Tu nie chodzi o klej, tylko o ograniczanie wolności osobistej.
Co więcej - obecnie dozwolone jest spożywanie alkoholu i palenie tytoniu,
które to środku też sobie możesz zaliczyć do odurzających - pytanie
dlaczego? Rozejrzyj się i zobacz, że wokół nas rośnie państwo totalitarne. Po
wprowadzeniu nowego prawa hipotetycznie, jak się np. nie spodobasz wysoko
postawionej personie i będziesz sprzedawać np. butapren, to Cię zamkną w
świetle prawa. Kuszące?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-10-08 15:38:54
Autor: niusy.pl
Dopalacze ...

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl>

[...]

Większym problemem jest, że już dzisiaj zamknęli Ci sklep. To już mogą być podstawy twego bytowania. Jakbym się cofnął do komuny.

Data: 2010-10-08 16:38:08
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:ypiukcalzbn0$.dlgkapselek.net...
[...]

Rozumiem, ze odurzeni klejem glosowali regoralnie na Po i PiS, mam nadzieje, ze teraz ja wytrzezwieja i zwidy sie rozejda to wreszcie przestana glosowac na Donalda i Kaczora...
W zasadzie to by sie zgadzalo, najwyzsza wladza w Poanstwie pochodzenia disneyjland:) Kaczor i Donald:)))
Oby po wytrzezwieniu z oparow klju butapren wreszcie ludzie zobaczyli co narobili.

Data: 2010-10-08 21:40:16
Autor: Alek
Dopalacze ...
Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

[...]

A jak nie będzie na ciebie zlecenia to możesz spokojnie prowadzić hurtownię takiego kleju bo to, jak napisał Robert, znikoma szkodliwość.

Data: 2010-10-08 18:21:11
Autor: Jacek_P
Dopalacze ...
pmlb napisal:
Ale co maja kajdany do srodkow odurzajacych?
Czyzby to byla pierwsza potrzeba zycia kupic jakis proch po ktorym ma sie zwidy?
Gdzie my zyjemy?! Kwik i przerazenie bo nie bedzie mozna kleju wachac...

Hm, młody chyba jesteś, jeżeli nie pamiętasz metod prowokacji.
Obejrzyj kilka filmów amerykańskich i dokształć się.
Wystarczy podrzucona nieoznakowana tubka z klejem
nitrocelulozowym i jesteś ugotowany na potrzeby ustawy.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-09 00:44:31
Autor: pmlb
Dopalacze ...
ďťż

"Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> wrote in message news:i8nnen$ste$1srv.cyf-kr.edu.pl...
pmlb napisal:
[...]

I kto tu mowi o byciu mlodym - hehehehehe
Obejrzyj kilka filmow amerykanskich i sie doksztalc.. wiesz, moze dam ci mala lekcje:
Film fabularny to taka bajka dla doroslych, ktora nie ma nic wspolnego z realimai.
Ja wiem, ze w Polsce film zwlaszcza amerykasnski to lekacja pogladowa ale naprawde, zrozum to tylko BAJKA!

Wystarczy podrzucona nieoznakowana tubka z klejem
nitrocelulozowym i jesteś ugotowany na potrzeby ustawy.

Bez tego dzis jestes ugotowany, nie potrzeba kleju...
I pamietaj, film to taka bajka dla doroslych.

Data: 2010-10-08 21:42:04
Autor: Alek
Dopalacze ...
Użytkownik "pmlb" <brak@dresu.pl> napisał

Ale o co biega?
Czyzby w Polsce 90% obywateli nie koglo zyc bez srodkow odurzajacych?

Nigdy nie będę czegoś takiego zażywał, ale to nie powód by mi taką możliwość odbierać.

Data: 2010-10-09 22:54:32
Autor: Tomy M.
Dopalacze ...
W dniu 2010-10-08 11:07, pmlb pisze:

[...]

Ejjj ... kolega może spojrzy:  www.ansibl.com
Ja tego rozpuszczalnika nie ćpam, wręcz go nie cierpię
ale malować lakierami wodnymi aerografem się nie da :-/
   Pytam się bo już niedawno straszyli mnie w mieszalni
lakierów że może być problem ze sprzedażą lakierów
na bazie rozpuszczalników organicznych w zawiązku
z przepisami UE :-/

Tomy M.

Data: 2010-10-09 22:31:59
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4cb0d68b$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Facet jak ja sie na tej branzy totalnie nie znam, t sie pewnie znasz, wiec pewnie wiesz jakie sa zamienniki?
Jak nie to moze warto sie przebranzowic? To takie modne slowo w Polsce ostatnio.

Data: 2010-10-09 23:41:56
Autor: Alek
Dopalacze ...
Użytkownik "pmlb" <brak@dresu.pl> napisał

Facet jak ja sie na tej branzy totalnie nie znam,

To możesz sie nią zajmować jako minister.

pewnie wiesz jakie sa zamienniki?

Jakie by nie były, też się je zdelegalizuje. Tak było z dopalaczami.

Jak nie to moze warto sie przebranzowic? To takie modne slowo w Polsce ostatnio.

Świetny pomysł, przestań pisać a zacznij czytać.

Data: 2010-10-10 01:10:56
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message news:i8qnja$179$1news.onet.pl...
Użytkownik "pmlb" <brak@dresu.pl> napisał

Facet jak ja sie na tej branzy totalnie nie znam,

To możesz sie nią zajmować jako minister.

A czy ja gdzies napisalem, ze chce byc ministrem?
Tylko napisalem, ze jak nie bedzie mozna akiego rozpuszczalnika kupic to pewnie bedzie inny... nie? swiat sie konczy bo tamtego nie bedzie?

pewnie wiesz jakie sa zamienniki?

Jakie by nie były, też się je zdelegalizuje. Tak było z dopalaczami.

Doplacze sa dla debili ktorzy maja ptasie mozdzki... Ja nie potrzebuje zadnych dopalaczy, moje zdrowie psychiczne jest wysmienite...
Jesli ci brakuje wachania kleju to przykro mi... ale moze to dobrze dla ciebie...
Poza tym, jak juz wspomnialem to zaslona dymna do przepchniecia budgetu, ale skad ty masz to wiedziec, jak caly czas tylko klej wdychasz...

Jak nie to moze warto sie przebranzowic? To takie modne slowo w Polsce ostatnio.

Świetny pomysł, przestań pisać a zacznij czytać.

A to niby dlaczego, bo nie wacham jak ty?/

Data: 2010-10-10 07:39:20
Autor: Alek
Dopalacze ...
Użytkownik "pmlb" <brak@dresu.pl> napisał

Facet jak ja sie na tej branzy totalnie nie znam,

To możesz sie nią zajmować jako minister.

A czy ja gdzies napisalem, ze chce byc ministrem?

Nigdzie. Ale gdybyś zechciał to się nadajesz ;)

Doplacze sa dla debili ktorzy maja ptasie mozdzki...

Też tak myślę. Ale to nie powód by zakazywać wszystkiego
i to jeszcze w taki chaotyczny sposób.

Data: 2010-10-10 10:10:49
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message news:i8rjif$mc1$1news.onet.pl...
[...]

Bo ma to zacmic przepychanie bugedtu! Rozumiesz?
Dlaczego ludzie nie sa zajecie wlasnie tym tylko idiotami o ptasich mozdzkach dla ktorych wachanie kleju to podstawa egzysteci?
Dales sie poniesc mediom? Zakazywanie i ograniczanie wolnosci jest 1000 razy wieksze w planowanym budgecie - sa jakies protesty?
Jak przepychano VAT to media z cala polska pasjonowali sie obroncami krzyza...

Data: 2010-10-10 05:12:36
Autor: Łukasz Jamroz
Dopalacze ...
On 10 Paź, 11:10, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:

Dlaczego ludzie nie sa zajecie wlasnie tym tylko idiotami o ptasich
mozdzkach dla ktorych wachanie kleju to podstawa egzysteci?

Zamknij morde pijaczyno!

Data: 2010-10-11 10:05:04
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> wrote in message news:3f009199-c4b2-4998-9a87-cf31102770afo2g2000vbh.googlegroups.com...
On 10 Paź, 11:10, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:

Dlaczego ludzie nie sa zajecie wlasnie tym tylko idiotami o ptasich
mozdzkach dla ktorych wachanie kleju to podstawa egzysteci?

Zamknij morde pijaczyno!

buhehehehe zabnraklo kleju? raczki sie trzesa?
woto wyborca Po/PiS ewentualnie dUPR czyli zestresowany non stop na wachaniu kleju osobnik ktory sadzi, ze zycie jest jak na amerykasnkiim filmie...
Zalosny jestes malolacie.

Data: 2010-10-11 08:43:15
Autor: Łukasz Jamroz
Dopalacze ...
On 11 Paź, 11:05, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:

[...]

Dziekuje, takie slowa z ust lewackiego knura sa dla mnie komplementem.
Chlej dalej wode i wierz ze skoro panstwo uznalo ja za legalna to jest
zdrowsza. Ludzie myslacy potrafia sprzeciwiac sie absurdalnym prawom -
lewactwo umie jedynie krzyczec o jedzenie - i to nas wlasnie rozni.

Data: 2010-10-11 19:29:34
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> wrote in message news:85b7ff36-914f-4d6b-af88-1392fb601289a19g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

A dlaczego sadzisz, ze chleje wodke? Masz tak w rodzinie, ze jak nie ma kleju to jest woda?
Wiesz, ze sa ludzie ktorzy wiedza po co jest alkohol i uzywaja go wylacznie w odpowiednich miejscach i ilosciach? Nie do pomyslenia dla happy klejow glosujacych na PO, PiS i dUPR?
No widzisz, a ponoc to ynrteligencja... chyba po kleju albo po flaszce..;.
A co do jedzenia to wiesz, bez jedzenia czlowiek przewzznie umiera, bez kleju nie... ba! Jest zdrowszy! Wiec odstaw klej i nie pij tyle a zobaczysz na czym polega glupota glosujac na PO, PiS i dUPR.

Data: 2010-10-10 12:03:15
Autor: MadMan
Dopalacze ...
Dnia Sun, 10 Oct 2010 10:10:49 +0100, pmlb napisał(a):

Bo ma to zacmic przepychanie bugedtu! Rozumiesz?

Jakie przepychanie budgetu? Patrz tu:
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=budget

Firma Budget od dawna jest na polskim rynku!

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-08 13:58:14
Autor: PaPi
Dopalacze ...
Co w takim razie z rozpuszczalnikami lakierniczymi?
... kurcze, nie wiem czy robić zapasy NITRO czy
nie ma potrzeby...

Jak zwykle pisowski bezmozg Tomus...

Dokladnie przepis brzmi tak :

"inspektorzy sanitarni w przypadku uzasadnionego podejrzenia, że produkt, np. dopalacz, stwarza zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, będą mogli wstrzymywać obrót, a nawet zamykać obiekty, w których jest on wytwarzany lub sprzedawany, o ile ten produkt nie jest objęty innymi regulacjami prawnymi i normami użytkowania."
http://www.tvn24.pl/0,1676939,0,1,sejm-zakazal-dopalaczy,wiadomosc.html

Nitro JEST objete innymi regulacjami prawnymi oraz normami uzytkowania.
Koniec.

Data: 2010-10-08 14:50:39
Autor: mi
Dopalacze ...
On 08.10.2010 13:58, PaPi wrote:
[...]

"będą mogli" czyli wybiórczość stosowania przepisu w pełnej krasie. II PRL jak się patrzy.

mi

Data: 2010-10-08 16:08:21
Autor: robertcb
Dopalacze ...
> [...]

"inspektorzy sanitarni w przypadku uzasadnionego podejrzenia, że produkt, np. dopalacz, stwarza zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, będą mogli wstrzymywać obrót, a nawet zamykać obiekty, w których jest on wytwarzany lub sprzedawany, o ile ten produkt nie jest objęty innymi regulacjami prawnymi i normami użytkowania."

niech skontrolują wszystkie samoloty odrzutowe i rakiety - bo tam są dopalacze ;)

Data: 2010-10-09 08:53:50
Autor: Alek
Dopalacze ...
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał

Nitro JEST objete innymi regulacjami prawnymi oraz normami uzytkowania.
Koniec.

Czy możesz przytoczyć te regulacje prawne i normy użytkowania dotyczące nitro?

Data: 2010-10-08 16:43:31
Autor: pwz
Dopalacze ...
W dniu 2010-10-07 23:36, Tomy M. pisze:
<<
[...]
(...)

Najpierw przeczytaj całość. Chodzi o środki "...których wytwarzanie i wprowadzanie do obrotu nie jest regulowane na podstawie przepisów odrębnych..."

Heh, 'prawnicy'...
pwz

Data: 2010-10-09 23:02:14
Autor: Tomy M.
Dopalacze ...
W dniu 2010-10-08 16:43, pwz pisze:
[...]

Jestem lakiernikiem, nie prawnikiem. Pytam o to czy robić
zapasy rozpuszczalnika nitrocelulozowego.

Tomy M.

Data: 2010-10-10 19:06:58
Autor: pwz
Dopalacze ...
W dniu 2010-10-09 23:02, Tomy M. pisze:
Jestem lakiernikiem, nie prawnikiem. Pytam o to czy robić
zapasy rozpuszczalnika nitrocelulozowego.

Raczej tak, tzn. robić zapasy. Ale nie dlatego, że się zmieniła ustawa omawiana w tym wątku, ale dlatego, że jego ceny zapewne będą rosły.
pwz

Dopalacze ...