Dopalacze ...

Data: 2010-10-07 23:44:48
Autor: Stokrotka
Dopalacze ...
Podobno bardzo mocna herbata ma takie działanie.
Już mam wykupywać jaknżaruwki i termometry rtęciowe?

Data: 2010-10-07 22:14:50
Autor: MarekKasia
Dopalacze ...
On 7 Paź, 23:44, "Stokrotka" <ortograf...@autograf.pl> wrote:

Nikt nikomu nie narzuca, możesz pisać jak chcesz, ale się nie dziw,
jak ludzie będą na Ciebie patrzeć jakbyś się w błocie taplała.. O tyle
dla Ciebie lepiej, jak bez cyconosza.

Data: 2010-10-08 11:54:50
Autor: Łukasz Jamroz
Dopalacze ...
On 8 Paź, 07:14, MarekKasia <kalinak...@gmail.com> wrote:
> [...]

Nikt nikomu nie narzuca, możesz pisać jak chcesz, ale się nie dziw,
jak ludzie będą na Ciebie patrzeć jakbyś się w błocie taplała. O tyle

To cos jest tak glupie ze nawet nie zdaje sobie sprawy z faktu ze
zapis zalezy najczesciej od wymowy. Porozmawiajcie ze starszymi ludźmi
np o różnicy między H i CH.

Data: 2010-10-08 21:03:37
Autor: MadMan
Dopalacze ...
Dnia Thu, 7 Oct 2010 22:14:50 -0700 (PDT), MarekKasia napisał(a):

Nikt nikomu nie narzuca, możesz pisać jak chcesz, ale się nie dziw,
jak ludzie będą na Ciebie patrzeć jakbyś się w błocie taplała. O tyle
dla Ciebie lepiej, jak bez cyconosza.

PIC OR DIDNT HAPEN!

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-08 01:14:16
Autor:
[OT] Re: Dopalacze ...
Podobno bardzo mocna herbata ma takie działanie.
Już mam wykupywać jaknżaruwki i termometry rtęciowe?

-- (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)

Powinieneś chyba napisać:

Podobno bardzo mocna herbata ma takie dźiałanie.
Jusz mam wykupywać jak żarufki i termometry rtenciowe?

:)

Data: 2010-10-08 01:20:25
Autor: mvoicem
[OT] Re: Dopalacze ...
(10/08/2010 01:14 AM), sympatyczna_poczta_a@amorki.pl wrote:
[...]

                          ^^^^^^^

"szarufki"!.

Poza tym czemu "podobno bardzo mocna herbata" a nie "potopno parco mocna herpata"? Jak upraszczać i rewolucjonizować, to na całego ;).

p. m.

Data: 2010-10-08 01:43:41
Autor: Marcin [3M]
[OT] Re: Dopalacze ...

Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cae55b9$0$22800$65785112news.neostrada.pl...
[...]

sapomieliśta o pensynie.
ftychana tesz ponjefiera.
nie fiem, szy aksysa smiejszy popyd.

Data: 2010-10-08 02:02:15
Autor:
[OT] Re: Dopalacze ...
sapomieliśta o pensynie.
ftychana tesz ponjefiera.
nie fiem, szy aksysa smiejszy popyd.

Tylko nie siadaj toważyszu dzisiejszej nocy za kułkiem. Z tyloma promilami jest to bardzo niebespieczne. Grozi wypatkiem!

Data: 2010-10-08 10:17:20
Autor: mvoicem
[OT] Re: Dopalacze ...
(10/08/2010 02:02 AM), sympatyczna_poczta_a@amorki.pl wrote:
[...]

Najgorsze że my tu sobie  śmichem żartem - a taka Stokrotka czy inny Papa Smurf (czy to nie jedna i ta sama osoba?) pewnie myśli że poważnie ich propozycja reformy ma szeroki oddźwięk w narodzie.

p. m.

Data: 2010-10-08 14:08:35
Autor: Kozdra
Dopalacze ...
Stokrotka wrote:
Podobno bardzo mocna herbata ma takie działanie.

A stszegulnie zielona

Już mam wykupywać jaknżaruwki i termometry rtęciowe?

Ja padlem pokusie bycia zielonym i zakupywalem cudowna nowosc, zarowki LED. Wedle opakowania daja tyle swiatla co zwykla zarowa.
Moze i umfa-umfa :-) daja tylko nie mnie. Calkowite, absolutne g-wno. Nie nadaja sie do niczego.
Odzalowalem i zaraz na drugi dzien zasililem nimi miejskie wysypisko smieci.
Jarzeniowki (ktorych nie znosze) w porownaniu z LED to jak by sloneczko zaswiecilo.Kolor swiatla jaki te LEDy daja jakis taki nieprzyjemny ze czujesz sie jak w trupiarni.
Chyba kupie ze 200 moze nawet 500 normalnych zarowek zeby i wnukom wystarczylo :-).

Data: 2010-10-09 07:48:33
Autor: SQLwiel
Dopalacze ...
W dniu 2010-10-08 22:08, Kozdra pisze:
Stokrotka wrote:
[...]

Bez sensu.
Jak dawno bawiłeś się tymi LEDami? Technika dość szybko idzie tu naprzód, ceny spadają.
LEDy dają przyzwoite światło, są LEDy o barwie ciepłej. Nie-za-bardzo nadają się do oświetlania całych pomieszczeń (no, małych - tak; u mnie oświetlenie ubikacji 1 LEDą 3.5W (80LED) jest zadowalające), lepiej spisują się do oświetlenia powierzchni, zwłaszcza z bliska (lampy biurkowe, "do czytania", inne ze strumieniem skierowanym).
Ale widziałem też spory pokój (rz. 20m2) oświetlony chyba 30-ma 40LED GU10 wpuszczonymi w sufit. Był oświetlony cały, równomiernie, jasno. Pobieżne przeliczenie w pamięci pozwoliło oszacować, że koszt zakupu tych żarówek zwróci się po roku w oszczędności na prądzie.
Kolosalną ich przewagą wobec jarzeniówek (rur LF) i świetlówek kompaktowych (żarówek energooszczędnych) jest to, że nie szkodzi im częste zapalanie. Świetnie spisują się sterowane czujnikiem ruchu.
Są wstrząso- i idiotoodporne. Grzeją się minimalnie.

Nie warto zawracać Wisły kijkiem ;)

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-09 08:25:38
Autor: Liwiusz
Dopalacze ...
W dniu 2010-10-09 07:48, SQLwiel pisze:

nadają się do oświetlania całych pomieszczeń (no, małych - tak; u mnie
oświetlenie ubikacji 1 LEDą 3.5W (80LED) jest zadowalające), lepiej

   Jakiej firmy LEDy możesz polecić?

--
Liwiusz

Data: 2010-10-09 08:50:25
Autor: SQLwiel
[NTG] LEDy b.: Re: Dopalacze ...
W dniu 2010-10-09 08:25, Liwiusz pisze:
W dniu 2010-10-09 07:48, SQLwiel pisze:

nadają się do oświetlania całych pomieszczeń (no, małych - tak; u mnie
oświetlenie ubikacji 1 LEDą 3.5W (80LED) jest zadowalające), lepiej

Jakiej firmy LEDy możesz polecić?

Darujmy sobie. Wszystko, to chińszczyzna. Są lepsze i gorsze. W tych gorszych np. po godzinie pracy gaśnie połowa diod (albo mruga co kilka sekund), a więc istotny jest dostawca, który takie wymieni (uważać na Alledrogo). Sugerowałbym, aby kupować żarówki które "właśnie weszły na rynek", bo te są najnowocześniejsze i mają najlepszą relację ceny (zaopatrzeniowej) do jakości, bacząc, czy da się je wymienić jeśli będą wadliwe.
Potem cena zależy głównie od ilości diod. Rozważyć trzeba, czy chcemy strumień "dookólny" (trudno to uzasadnić - jeśli są bezpośrednio widoczne, to wyglądają strasznie), czy skierowany. Większą wydajność mają LEDy SMD, ale dają strumień szerszy, niż LEDy w obudowie soczewkowej. Trza się trochę nakombinować, żeby dobrać optymalnie.

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-09 09:02:25
Autor: Alek
Dopalacze ...
Użytkownik "SQLwiel" <null@com.pl> napisał

[...]

Jeśli te ledy są takie zajebiste to czmu władza nie ograniczy się do poinformowania o tym i przekonania ludzi aby sami wybrali te cuda tylko zabrania produkcji żarówek?

Data: 2010-10-09 10:10:07
Autor: RadoslawF
Dopalacze ...
Dnia 2010-10-09 09:02, Użytkownik Alek napisał:

[...]

Bo władza jest bardzo dobra tylko naród im się trafił taki do dupy.
Zamiast wydawać majątek zgodnie z oczekiwaniem kolejnych rządów
wredni ludzie kombinują jak by tu oszczędzić klika złotych:
na samochodach, na paliwie do nich, na żarówkach, na alkoholu,
na ciuchach, pewnie na wszystkim.

Pozdrawiam

Data: 2010-10-09 10:29:44
Autor: SQLwiel
TG (LEDy)
Alek pisze:
[...]

Ponieważ LEDy produkują Chińczycy i nie jest do tej produkcji potrzebna
żadna szczególnie droga technologia, a żarówki energooszczędne produkują
potężne europejskie koncerny (Philips, Osram), a te potrafiły posmarować
komu trzeba za promowanie (i bandyckie forsowanie) ich produktu.
I tak oto z NTG robi się jak najbardziej TG.

--

Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-09 20:51:40
Autor: SDD
Dopalacze ...

Użytkownik "Kozdra" <jkozdra@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:o9Qro.937$Ak6.77newsfe15.iad...

Jarzeniowki (ktorych nie znosze) w porownaniu z LED to jak by sloneczko

Kup sobie na Allegro jarzeniowki dla terrarystow (nie terrorystow) o wspolczynniku wiernosci kolorow powyzej 90%.
Rurka kosztuje ok. 20. Polubisz jarzeniowki. Piekne biale swiatlo, w ktorym kolor czerwony wyglada jak czerwony, a nie jak niewiadomo co - jak w przypadku klasycznych jarzeniowek o wiernosci odtwarzania kolorow z przedzialu 50-60%.

Pozdrawiam
SDD

Dopalacze ...