Dopalacze ...

Data: 2010-10-08 10:07:22
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4cae3d75$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
<<
Rządowy projekt wprowadza przepisy, które zakazują wytwarzania i wprowadzania do obrotu na terenie Polski jakichkolwiek substancji (niezależnie od ich stanu fizycznego i źródła pochodzenia, w tym roślin, grzybów oraz ich części) lub produktów, które mogą być używane jak środki odurzające lub substancje psychotropowe. >>

Co w takim razie z rozpuszczalnikami lakierniczymi?
... kurcze, nie wiem czy robić zapasy NITRO czy
nie ma potrzeby...

Ale o co biega?
Czyzby w Polsce 90% obywateli nie koglo zyc bez srodkow odurzajacych?
<oze latwiej wyjsc na uloice i wygonic Kaczora i Donalda do disnejlandu:)))
I skonczyc ta zbrodnicza i zlodziejska bande zwana PO PiS?
Byc moze wowczas srodki odurzajace nie beda potrzebne!

Data: 2010-10-08 09:00:27
Autor: Jacek_P
Dopalacze ...
pmlb napisal:
Czyzby w Polsce 90% obywateli nie koglo zyc bez srodkow odurzajacych?

Sądząc ze spożycia alkoholu i tytoniu - nie może.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-08 13:11:12
Autor: mi
Dopalacze ...
On 08.10.2010 11:07, pmlb wrote:
[...]

Ależ oczywiście, że w kajdanach da się żyć. Tylko niektórzy ich z zasady nie lubią. Zaczyna się od naiwnych szczytnych idei a kończy zwykłą nagonką na kułaków.

mi

Data: 2010-10-08 12:36:55
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> wrote in message news:i8mu8g$g4t$1news.onet.pl...
On 08.10.2010 11:07, pmlb wrote:
[...]

Ale co maja kajdany do srodkow odurzajacych?
Czyzby to byla pierwsza potrzeba zycia kupic jakis proch po ktorym ma sie zwidy?
Gdzie my zyjemy?! Kwik i przerazenie bo nie bedzie mozna kleju wachac...

Data: 2010-10-08 13:51:29
Autor: mi
Dopalacze ...
On 08.10.2010 13:36, pmlb wrote:
Ale co maja kajdany do srodkow odurzajacych?
Czyzby to byla pierwsza potrzeba zycia kupic jakis proch po ktorym ma
sie zwidy?

Jeśli nie widzisz analogii to wybacz, ale nie mam teraz czasu wykładać tego na grupie po raz 2964-y.

> Gdzie my zyjemy?! Kwik i przerazenie bo nie bedzie mozna kleju wachac...

Jeśli widzisz tylko czubek własnego nosa (lub bardziej poetycko: góry lodowej) to nic nie poradzę.

Prohibicja jeszcze nigdy nikomu się nie udała. Temat jest populistyczny, pożyteczni idioci go kolejny raz łykają, czarny rynek dostarczy środków zabronionych po wielokrotnie wyższych cenach, narkomania nie zniknie, wzrosną koszty kontroli tych środków, problem imho się pogłębi. Tylko czarny rynek zyska.

mi

Data: 2010-10-08 15:16:55
Autor: Kapsel
Dopalacze ...
Fri, 8 Oct 2010 12:36:55 +0100, pmlb napisał(a):

[...]

Tu nie chodzi o klej, tylko o ograniczanie wolności osobistej.
Co więcej - obecnie dozwolone jest spożywanie alkoholu i palenie tytoniu,
które to środku też sobie możesz zaliczyć do odurzających - pytanie
dlaczego? Rozejrzyj się i zobacz, że wokół nas rośnie państwo totalitarne. Po
wprowadzeniu nowego prawa hipotetycznie, jak się np. nie spodobasz wysoko
postawionej personie i będziesz sprzedawać np. butapren, to Cię zamkną w
świetle prawa. Kuszące?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-10-08 15:38:54
Autor: niusy.pl
Dopalacze ...

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl>

[...]

Większym problemem jest, że już dzisiaj zamknęli Ci sklep. To już mogą być podstawy twego bytowania. Jakbym się cofnął do komuny.

Data: 2010-10-08 16:38:08
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:ypiukcalzbn0$.dlgkapselek.net...
[...]

Rozumiem, ze odurzeni klejem glosowali regoralnie na Po i PiS, mam nadzieje, ze teraz ja wytrzezwieja i zwidy sie rozejda to wreszcie przestana glosowac na Donalda i Kaczora...
W zasadzie to by sie zgadzalo, najwyzsza wladza w Poanstwie pochodzenia disneyjland:) Kaczor i Donald:)))
Oby po wytrzezwieniu z oparow klju butapren wreszcie ludzie zobaczyli co narobili.

Data: 2010-10-08 21:40:16
Autor: Alek
Dopalacze ...
Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

[...]

A jak nie będzie na ciebie zlecenia to możesz spokojnie prowadzić hurtownię takiego kleju bo to, jak napisał Robert, znikoma szkodliwość.

Data: 2010-10-08 18:21:11
Autor: Jacek_P
Dopalacze ...
pmlb napisal:
Ale co maja kajdany do srodkow odurzajacych?
Czyzby to byla pierwsza potrzeba zycia kupic jakis proch po ktorym ma sie zwidy?
Gdzie my zyjemy?! Kwik i przerazenie bo nie bedzie mozna kleju wachac...

Hm, młody chyba jesteś, jeżeli nie pamiętasz metod prowokacji.
Obejrzyj kilka filmów amerykańskich i dokształć się.
Wystarczy podrzucona nieoznakowana tubka z klejem
nitrocelulozowym i jesteś ugotowany na potrzeby ustawy.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-09 00:44:31
Autor: pmlb
Dopalacze ...
ďťż

"Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> wrote in message news:i8nnen$ste$1srv.cyf-kr.edu.pl...
pmlb napisal:
[...]

I kto tu mowi o byciu mlodym - hehehehehe
Obejrzyj kilka filmow amerykanskich i sie doksztalc.. wiesz, moze dam ci mala lekcje:
Film fabularny to taka bajka dla doroslych, ktora nie ma nic wspolnego z realimai.
Ja wiem, ze w Polsce film zwlaszcza amerykasnski to lekacja pogladowa ale naprawde, zrozum to tylko BAJKA!

Wystarczy podrzucona nieoznakowana tubka z klejem
nitrocelulozowym i jesteś ugotowany na potrzeby ustawy.

Bez tego dzis jestes ugotowany, nie potrzeba kleju...
I pamietaj, film to taka bajka dla doroslych.

Data: 2010-10-08 21:42:04
Autor: Alek
Dopalacze ...
Użytkownik "pmlb" <brak@dresu.pl> napisał

Ale o co biega?
Czyzby w Polsce 90% obywateli nie koglo zyc bez srodkow odurzajacych?

Nigdy nie będę czegoś takiego zażywał, ale to nie powód by mi taką możliwość odbierać.

Data: 2010-10-09 22:54:32
Autor: Tomy M.
Dopalacze ...
W dniu 2010-10-08 11:07, pmlb pisze:

[...]

Ejjj ... kolega może spojrzy:  www.ansibl.com
Ja tego rozpuszczalnika nie ćpam, wręcz go nie cierpię
ale malować lakierami wodnymi aerografem się nie da :-/
   Pytam się bo już niedawno straszyli mnie w mieszalni
lakierów że może być problem ze sprzedażą lakierów
na bazie rozpuszczalników organicznych w zawiązku
z przepisami UE :-/

Tomy M.

Data: 2010-10-09 22:31:59
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4cb0d68b$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Facet jak ja sie na tej branzy totalnie nie znam, t sie pewnie znasz, wiec pewnie wiesz jakie sa zamienniki?
Jak nie to moze warto sie przebranzowic? To takie modne slowo w Polsce ostatnio.

Data: 2010-10-09 23:41:56
Autor: Alek
Dopalacze ...
Użytkownik "pmlb" <brak@dresu.pl> napisał

Facet jak ja sie na tej branzy totalnie nie znam,

To możesz sie nią zajmować jako minister.

pewnie wiesz jakie sa zamienniki?

Jakie by nie były, też się je zdelegalizuje. Tak było z dopalaczami.

Jak nie to moze warto sie przebranzowic? To takie modne slowo w Polsce ostatnio.

Świetny pomysł, przestań pisać a zacznij czytać.

Data: 2010-10-10 01:10:56
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message news:i8qnja$179$1news.onet.pl...
Użytkownik "pmlb" <brak@dresu.pl> napisał

Facet jak ja sie na tej branzy totalnie nie znam,

To możesz sie nią zajmować jako minister.

A czy ja gdzies napisalem, ze chce byc ministrem?
Tylko napisalem, ze jak nie bedzie mozna akiego rozpuszczalnika kupic to pewnie bedzie inny... nie? swiat sie konczy bo tamtego nie bedzie?

pewnie wiesz jakie sa zamienniki?

Jakie by nie były, też się je zdelegalizuje. Tak było z dopalaczami.

Doplacze sa dla debili ktorzy maja ptasie mozdzki... Ja nie potrzebuje zadnych dopalaczy, moje zdrowie psychiczne jest wysmienite...
Jesli ci brakuje wachania kleju to przykro mi... ale moze to dobrze dla ciebie...
Poza tym, jak juz wspomnialem to zaslona dymna do przepchniecia budgetu, ale skad ty masz to wiedziec, jak caly czas tylko klej wdychasz...

Jak nie to moze warto sie przebranzowic? To takie modne slowo w Polsce ostatnio.

Świetny pomysł, przestań pisać a zacznij czytać.

A to niby dlaczego, bo nie wacham jak ty?/

Data: 2010-10-10 07:39:20
Autor: Alek
Dopalacze ...
Użytkownik "pmlb" <brak@dresu.pl> napisał

Facet jak ja sie na tej branzy totalnie nie znam,

To możesz sie nią zajmować jako minister.

A czy ja gdzies napisalem, ze chce byc ministrem?

Nigdzie. Ale gdybyś zechciał to się nadajesz ;)

Doplacze sa dla debili ktorzy maja ptasie mozdzki...

Też tak myślę. Ale to nie powód by zakazywać wszystkiego
i to jeszcze w taki chaotyczny sposób.

Data: 2010-10-10 10:10:49
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message news:i8rjif$mc1$1news.onet.pl...
[...]

Bo ma to zacmic przepychanie bugedtu! Rozumiesz?
Dlaczego ludzie nie sa zajecie wlasnie tym tylko idiotami o ptasich mozdzkach dla ktorych wachanie kleju to podstawa egzysteci?
Dales sie poniesc mediom? Zakazywanie i ograniczanie wolnosci jest 1000 razy wieksze w planowanym budgecie - sa jakies protesty?
Jak przepychano VAT to media z cala polska pasjonowali sie obroncami krzyza...

Data: 2010-10-10 05:12:36
Autor: Łukasz Jamroz
Dopalacze ...
On 10 Paź, 11:10, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:

Dlaczego ludzie nie sa zajecie wlasnie tym tylko idiotami o ptasich
mozdzkach dla ktorych wachanie kleju to podstawa egzysteci?

Zamknij morde pijaczyno!

Data: 2010-10-11 10:05:04
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> wrote in message news:3f009199-c4b2-4998-9a87-cf31102770afo2g2000vbh.googlegroups.com...
On 10 Paź, 11:10, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:

Dlaczego ludzie nie sa zajecie wlasnie tym tylko idiotami o ptasich
mozdzkach dla ktorych wachanie kleju to podstawa egzysteci?

Zamknij morde pijaczyno!

buhehehehe zabnraklo kleju? raczki sie trzesa?
woto wyborca Po/PiS ewentualnie dUPR czyli zestresowany non stop na wachaniu kleju osobnik ktory sadzi, ze zycie jest jak na amerykasnkiim filmie...
Zalosny jestes malolacie.

Data: 2010-10-11 08:43:15
Autor: Łukasz Jamroz
Dopalacze ...
On 11 Paź, 11:05, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:

[...]

Dziekuje, takie slowa z ust lewackiego knura sa dla mnie komplementem.
Chlej dalej wode i wierz ze skoro panstwo uznalo ja za legalna to jest
zdrowsza. Ludzie myslacy potrafia sprzeciwiac sie absurdalnym prawom -
lewactwo umie jedynie krzyczec o jedzenie - i to nas wlasnie rozni.

Data: 2010-10-11 19:29:34
Autor: pmlb
Dopalacze ...
?

"Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> wrote in message news:85b7ff36-914f-4d6b-af88-1392fb601289a19g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

A dlaczego sadzisz, ze chleje wodke? Masz tak w rodzinie, ze jak nie ma kleju to jest woda?
Wiesz, ze sa ludzie ktorzy wiedza po co jest alkohol i uzywaja go wylacznie w odpowiednich miejscach i ilosciach? Nie do pomyslenia dla happy klejow glosujacych na PO, PiS i dUPR?
No widzisz, a ponoc to ynrteligencja... chyba po kleju albo po flaszce..;.
A co do jedzenia to wiesz, bez jedzenia czlowiek przewzznie umiera, bez kleju nie... ba! Jest zdrowszy! Wiec odstaw klej i nie pij tyle a zobaczysz na czym polega glupota glosujac na PO, PiS i dUPR.

Data: 2010-10-10 12:03:15
Autor: MadMan
Dopalacze ...
Dnia Sun, 10 Oct 2010 10:10:49 +0100, pmlb napisał(a):

Bo ma to zacmic przepychanie bugedtu! Rozumiesz?

Jakie przepychanie budgetu? Patrz tu:
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=budget

Firma Budget od dawna jest na polskim rynku!

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Dopalacze ...