Dopalacze mozna kupic BEZ PROBLEMU

Data: 2010-11-03 10:24:03
Autor: Neko_apolityczny
Dopalacze mozna kupic BEZ PROBLEMU
Teraz mozna zamawiac towar bez problemu, ktory jest
wysylany z zagranicy. I jeszcze wieksze pieniadze
wchodza w rachube

Nie tak Tusku, nie tak. Prohibicja nigdy nie zdala
egzaminu. Jesli cos zakazemy, to owoc zakazany
lepiej smakuje, a to sie przeklada na zyski.

Nie lepiej zalegalizowac tak jak w Portugali?
Bylby spokoj z dilerami i patologia.

Wojna ktora wydal Nixon naroktykom to WIELKA
PRZEGRANA USA. Nic nie dala, oprocz ogromnych
kosztow. A przepraszam: dala wieksza kase przemytnikom
i mafii. Mafia sie cieszy, ale chyba nie o to w tym chodzi...

Data: 2010-11-03 10:34:49
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:iar9om$9pr$1news.onet.pl...
Teraz mozna zamawiac towar bez problemu, ktory jest
wysylany z zagranicy. I jeszcze wieksze pieniadze
wchodza w rachube

Dobra, sprzedajesz hurtem czy na sztuki?

d.

Data: 2010-11-03 10:45:43
Autor: dK
[...]

Zgadza się.
Osobiście to nawet niech zalegalizują kokainę. ALE! Ani jednego grosza dla późniejszego leczenia ćpunów.

dK

Data: 2010-11-03 10:49:29
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a ile zarobią na akcyzie !!

> [...]

Zgadza się.
Osobiście to nawet niech zalegalizują kokainę. ALE! Ani jednego grosza dla późniejszego leczenia ćpunów.

A ile zarobią na akcyzie!!  Mniam-mniam.
I to w trosce o nasze dobro (jak z alkoholem i papierosami).

Data: 2010-11-03 10:50:14
Autor: Neko_apolityczny
Dopalacze mozna kupic BEZ PROBLEMU
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał

Zgadza się.
Osobiście to nawet niech zalegalizują kokainę. ALE! Ani jednego grosza dla późniejszego leczenia ćpunów.

Ja tez sie zgadzam. Osiagnelismy konsensus. :)

Niech cpaja, pija, chleja - ale niech sie lecza za wlasna kase.
Brutalne, ale coz - kazdy dokonuje wyborow.

Data: 2010-11-03 09:59:04
Autor: Główny łowca homoli
gówno tez jest legalne
gówno tez jest legalne ale to nie powód zeby się nim zajadać codziennie a czy dupalacze  omina zakaz ?

jak jest zakaz handlu to nie tylko sprzedazy chyba ze tylko wiesniak móze tak mysleć wystarczy ze kuriera albo poczte spradzą co wozi wystarcza sprawdzić od kogo ida przesyłki do granicy sa legalne a jak wsadzą pierwszego nabywcę to im rura zwiednie zrbioa pokazókę , wsadzą nabywcę i po ptokach reszta się zastaniwi i zacznie IXI wpieprzać --

Data: 2010-11-03 13:04:27
Autor: Grzegorz Z.
Dopalacze mozna kupic BEZ PROBLEMU
Nie tak Tusku, nie tak. Prohibicja nigdy nie zdala
egzaminu. Jesli cos zakazemy, to owoc zakazany
lepiej smakuje, a to sie przeklada na zyski.

Czy wiedzieli o tym ci, którzy niedawno chcieli zakazać zapłodnień invitro?

To samo dotyczy "podziemia skrobankowego".

Choć po otwarciu granic stało się to mniej intratne i zdrowe zasady wolnego
rynku zaczęły nieco porządkować sytuację.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-03 17:10:33
Autor:
Dopalacze mozna kupic BEZ PROBLEMU
On Wed, 3 Nov 2010 10:24:03 +0100, "Neko_apolityczny"
<miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

Teraz mozna zamawiac towar bez problemu, ktory jest
wysylany z zagranicy. I jeszcze wieksze pieniadze
wchodza w rachube [...]

 sadzisz, ze dopalacze sa najwazniejsze? moim zdaniem
 czas skonczyc z socjalem i leczeniem cpunow. chca cpac,
 niech sobie cpaja ale na leczenie niech kase wykladaja
 sami albo rodzina. od naszych pieniedzy - WARA!

Dopalacze mozna kupic BEZ PROBLEMU