Dopaść!

Data: 2018-12-14 17:39:46
Autor: Pajdak
Dopaść!
https://wiadomosci.wp.pl/staneli-na-drodze-prezesowi-pis-sa-scigani-z-wiekszym-zaangazowaniem-niz-przy-morderstwach-6327396987709569a

""Państwo wytoczyło najcięższe działa, by dopaść osoby, które w 2016 roku zablokowały Jarosławowi Kaczyńskiemu drogę na Wawel" - pisze "Gazeta Wyborcza". Zwraca uwagę na poziom wnikliwości działań śledczych, dziesiątki przesłuchanych świadków i setki godzin spędzonych na analizie nagrań i zdjęć."

" Ale mi do śmiechu nie jest. Ciągle jakieś trzaski w słuchawce, ludzie, jak rozmawiają ze mną, mówią, że słyszą jakiś pogłos. Mam zasięg, a telefon nagle się rozłącza. Nie mam dowodów, że jestem podsłuchiwany, ale jak zobaczyłem akta sprawy, gdzie widać, co zrobiono, by dopaść naszą siódemkę, włosy dęba mi stanęły - powiedział w rozmowie z gazetą Szymon Bałek, jeden z siedmiu obwinionych o blokowanie w grudniu 2016 roku wjazdu na Wawel prezesowi PiS i jego współpracownikom."

"Prawdziwa machina ścigania została uruchomiona potem, by odnaleźć tych, którzy zablokowali wjazd oficjeli z obecnej partii rządzącej - powiedział z kolei adwokat Tomasz Banaś, jeden z obrońców obwinionych demonstrantów."

"Zwraca uwagę, że sprawa mogła zakończyć się w lipcu 2017 roku. Wtedy sąd umorzył postępowanie wobec wszystkich siedmiu osób. Jednak policja się odwołała. Co grozi blokującym? Za tamowanie lub utrudnianie ruchu na drodze publicznej do 500 zl".

Warchołom i wrogom naszej ludowej ojczyzny mówimy zdecydowane: "niet!" i będziemy ich ścigać dopóki starczy nam sił! Tak nam dopomóż paragraf i policyjna pałka.

--
Pajdak

Dopaść!