Dopasowywalne ustniki

Data: 2009-08-01 09:49:21
Autor: Pszemol
Dopasowywalne ustniki
Czyli ustnik do II stopnia który można zmiękczyć w gorącej
wodzie i potem zagryźć w zębach dostosowując do swojej paszczy:
http://www.scubatoys.com/store/detail.asp?PRODUCT_ID=SCI

Czy używacie tego typu ustnika?
Działa to czy to tylko marketingowy BS?

Data: 2009-08-02 09:47:05
Autor: rhino
Dopasowywalne ustniki
cześć ,
używam 3 rok JAX-a (obecnie to już chyba Mares) i jestem bardzo zadowolony z wymiany (miałem ustniki Apeks) , do standardowych już nie wrócę .

Marcin

Data: 2009-08-02 09:52:23
Autor: Pszemol
Dopasowywalne ustniki
"rhino" <rhino71@poczta.onet.pl> wrote in message news:h53ga3$sbm$1news.onet.pl...
używam 3 rok JAX-a (obecnie to już chyba Mares) i jestem bardzo zadowolony
z wymiany (miałem ustniki Apeks) , do standardowych już nie wrócę .

Dzięki za opinię.

Dopasowywalne ustniki