Dopłacimy bezrobotnym do kredytów

Data: 2009-06-19 19:50:28
Autor: Valdi.Pavlack
Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
"szczurwa"

To jest, qrwa, wolny rynek ?

Budzimy się! żyjemy w PL, kraju, który jest członkiem UE ;)

Do tej pory bezrobotny mógł zdychac z głodu, 90 % nie miało prawa do
zasiłku, a tzw. państwo miało to między nogami.

Uwierz mi że nie wiele się w tej kwestii zmieniło. Z informacji jakie udało
mi się zdobyć pokuszę się o stwierdzenie, że kiedyś bezrobotnym było lepiej
niż ma to miejsce obecnie.

Co się nagle teraz zmieniło ?

Opcja polityczna (za kilka lat przyjdą ci co teraz odeszli) i pogoda :)

Nie dopłacą bezrobotnym do leczenia

Po części dopłacają ale do czasu.

żarcia, nauki dziecka tylko do kredytów !!!?

Tak daleko moja wiedza niestety albo stety nie sięga.

Jeśli już "by żyło się lepiej", to wszystkim.

To jest nowa wersja tej drugiej Irlandii :)

Dopłacimy bezrobotnym do kredytów