Dopłata do OC

Data: 2009-03-31 20:14:55
Autor: Pawel
Dopłata do OC
Może ktoś podpowie, kto ma rację w tym przypadku?

Jak kupisz auto i dostaniesz OC to pownieneś zgłosić się do TU celem rekalkulacji składki, wpływ na nią mają nie tylko posiadane zniżki, ale również wiek posiadacza pojazdu czy chociażby lokalizacja.

Data: 2009-03-31 20:17:09
Autor: news-gazeta
Dopłata do OC
Pawel pisze:
[...]

To byloby rozsadne, ale przeciez jest umowa z OC podpisana na rok czasu a zmienił się tylko właściciel - a może i aż :) W sumie idąc Twoim tokiem myślenia, czy jeśli kupię auto z OC i poprzedni właściciel nie miał zniżek, a ja mam, to czy mam udać się w celu zwrotu nadpłaty?
Na pewno nie... :)
p.s. lokalizacja akurat sie nie zmieniła

Data: 2009-03-31 20:24:57
Autor: AL
Dopłata do OC
news-gazeta pisze:
Pawel pisze:
[...]

OC jest na na samochod - ale ustalana na podstawie danych/historii wlasciciela

A tak apropo - co by bylo w druga strone?
Kupuje auto od kogos kto placi 100% OC a ja mam np. 60%.
Czy ubezpieczalnia zwroci nadplate?
(zadaj takie pytanie i popros o podstawe prawna dla obu przypadkow)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-31 20:33:26
Autor: Pawel
Dopłata do OC
[...]

Tak, otrzymasz dopłatę. Kolega tak miał, że ma maks zniżki a kupił auto od kogoś kto nie miał ich w ogóle. Dostałe 200 czy 300zł przelewem:)

Data: 2009-03-31 20:34:28
Autor: Kuba \(aka cita\)
Dopłata do OC
Pawel wydusił z siebie te słowy:
Tak, otrzymasz dopłatę. Kolega tak miał, że ma maks zniżki a kupił
auto od kogoś kto nie miał ich w ogóle. Dostałe 200 czy 300zł
przelewem:)

to tak w ramach żartu prima aprilisowego, tak?

To jest lepsze :P

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/radar-ktory-mocno-klamie,1282851

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-03-31 21:17:22
Autor: Pawel
Dopłata do OC
> to tak w ramach żartu prima aprilisowego, tak?

Nie, dostał wyrównanie z PZU.

Data: 2009-04-01 07:52:29
Autor: Scyzoryk
Dopłata do OC

to tak w ramach żartu prima aprilisowego, tak?

chyba nie

tez dostalem kiedys wyrownanie z PZU

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-04-01 11:52:03
Autor: czak norris
Dopłata do OC
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <idiota@z.pl> napisał w wiadomości news:gqtnns$iin$1inews.gazeta.pl...

to tak w ramach żartu prima aprilisowego, tak?
To jest lepsze :P
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/radar-ktory-mocno-klamie,1282851

A na datę artykułu spojrzałeś?

--