Dopłata do OC

Data: 2009-04-01 10:20:54
Autor: gregor
Dopłata do OC
news-gazeta pisze:
Witajcie.
Moi tesciowie kupili auto - renault Clio.
Samochód ma wykupione ubezpieczenie w PZU do 7 sierpnia 2009r, jest to w zasadzie druga opłacona rata. Kupili i przerejestrowali (miekki dowód)na siebie. Są to prości ludzie i mało orientują się w przepisach.
Maja 100% płatne, czyli zero zniżek. Teściowa zadzowniła do przedstawiciela PZU (tak się składa że mają w PZU ubezpieczony dom)
zjawił się miły Pan i uświadomił ich że poprzedni właściciel miał 65% zniżki natomiast oni nie mają żadnych zniżek i muszą zrobić dopłatę,
wyliczył im tam jakieś 400zł. No i tesciowie dzwonią do mnie z zapytaniem, a ja już zgłupiałem. Zawsze myślałem że kupuje się auto z OC, przechodzi na nowego właściciela. Dopiero na koniec okresu (umowy) albo przedłużaja na pełnej składce albo wypowiadają i podpisują gdzieś indziej. Mam numer tel do tego przedstawiciela, chcę zadzwonić ale nie chcę się zbłaźnić. Może ktoś podpowie, kto ma rację w tym przypadku?

Pozdrawiam - Darek.

mialem identyczny przypadek, wystarczy nie wyrazic zgodny na rekalkulacje skladki i czekac na wygasniecie OC a pozniej nalezy sie martwic co zrobic by zaplacic jak najmniej za nowe ubezp. OC

gregor

Data: 2009-04-01 17:28:21
Autor: rabar-bar
Dopłata do OC

Użytkownik "gregor" <gregor@szu.pl> napisał w wiadomości news:gqv870$l8a$1inews.gazeta.pl...
news-gazeta pisze:

mialem identyczny przypadek, wystarczy nie wyrazic zgodny na rekalkulacje skladki i czekac na wygasniecie OC a pozniej nalezy sie martwic co zrobic by zaplacic jak najmniej za nowe ubezp. OC

Ustawa nie wymaga zgody nabywcy do przeliczenia składki
Jeżeli jest inaczej to podrzuć proszę na czym opierasz swoje twierdzenie.

pozdrawiam
raB

Data: 2009-04-02 13:25:35
Autor:
Dopłata do OC
rabar-bar <rabar-bar@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Ustawa nie wymaga zgody nabywcy do przeliczenia składki
Jeżeli jest inaczej to podrzuć proszę na czym opierasz swoje twierdzenie.

jedyna rozsadna rzecza jaka mozesz zrobic to wypowiedziec umowe, dokladnie
masz na to 30 dni od dnia zakupu auta i poszukac tanszego ubezpieczyciela.
Piszesz, ze to tesciowie, podejrzewam ze nie maja 30 lat, wiec zadzwon do
link4 - z tego co slyszalem u nich najbardziej oplaca sie ubepzieczyc auto
"doswiadczonym" kierowcom.

Data: 2009-04-02 22:02:27
Autor: Piotrek
Dopłata do OC
Piszesz, ze to tesciowie, podejrzewam ze nie maja 30 lat, wiec zadzwon do
link4 - z tego co slyszalem u nich najbardziej oplaca sie ubepzieczyc auto
"doswiadczonym" kierowcom.

oooo z tym to roznie, mnie link4 przeliczyl OC prawie 100 zl drozej niz mam obecnie w HDI a tez mam max znizek.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-06 20:33:20
Autor:
Dopłata do OC
Piotrek <a@b.ru> napisał(a):
> [...]

oooo z tym to roznie, mnie link4 przeliczyl OC prawie 100 zl drozej niz mam obecnie w HDI a tez mam max znizek.

ale wiesz tesciowie to raczej maja po 40 napewno....:)

--

Dopłata do OC