Dopust Boży?

Data: 2011-05-02 05:01:01
Autor: cirrus
Dopust Boży?
# Służby medyczne w Rzymie udzieliły pomocy lekarskiej 2329 uczestnikom mszy beatyfikacyjnej Jana Pawła II oraz osobom, które zemdlały w tłoku zmierzając na nią. Do szpitala przewieziono 105 osób - to najnowsze dane służby zdrowia z Wiecznego Miasta. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hd3jf

--
stevep

Data: 2011-05-01 23:55:11
Autor: Darecki
Dopust Boży?
cirrus wrote:
# Służby medyczne w Rzymie udzieliły pomocy lekarskiej 2329 uczestnikom mszy beatyfikacyjnej Jana Pawła II oraz osobom, które zemdlały w tłoku zmierzając na nią.

No i? Geby wam ze zlosci wykreca, ze nie mozna dzisiaj napisac o kilku malych grupkach pielgrzymow i braku zainteresowania? 1.5 miliona ludzi pokazalo srodkowy palec takim jak ty i twoj jakaty szef, no i to musi was bardzo cieszyc :)

Data: 2011-05-02 12:02:24
Autor: Grzegorz Z.
Dopust Boży?
Darecki napisał:

cirrus wrote:
[...]

Mnie bardzo martwi że był tylko jeden woreczek :( Liczyłem na więcej :(

Dopust Boży?