Dopuszczam myśl, że naszych bliskich zabito

Data: 2010-07-27 09:57:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Dopuszczam myśl, że naszych bliskich zabito
- Zespół Antoniego Macierewicza ma z góry ustaloną wersję, że tam doszło do zbrodni. Moja żona zginęła przez splot nieszczęśliwych przypadków i wojnę polsko-polską - mówił w "Rozmowie bardzo politycznej" wdowiec po Jolancie Szymanek-Deresz, Paweł Deresz. Z kolei Magdalena Merta, wdowa po wiceministrze kultury Tomaszu Mercie uważa, że powołanie zespołu to wyraz dobrej woli. - Do prokuratury przez długi czas miałam żal. Bo dopuszczam myśl, że ktoś zabił naszych bliskich - mówiła.

Więcej:

http://www.tvn24.pl/-1,1666694,0,1,merta-dopuszczam-mysl-- ze-naszych-bliskich-zabito,wiadomosc.html

Data: 2010-07-27 05:22:57
Autor: Antenka
On 27 Lip, 09:57, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

[...]

Pani Magdaleno, jest Pani osobą myślącą - nic dodać, nic ująć.. Ma Pani
absolutną rację - znając więcej faktów niż przecietny Polak a także
będąc kobietą obdarowaną intuicją, że dopuszcza wariant o zabiciu męża
i pozostałych pasażerów TU-154M.  Każdy myślący człowiek, znając
chociaż tak szczątkowe informacje o narodowej katastrofie pod
Smoleńskiem, nie powinien tej wersji pomijać.

To polska prokuratura ma problem, bo to właśnie ona musi udowodnić, że
był to "nieszczęśliwy wypadek", a z tym będzie bardzo trudno, ponieważ
wiele faktów już dzisiaj przemawia za tym, iż tragedia narodowa pod
Smoleńskiem miała swoich mocodawców i była misternie uknutym
spiskiem.

Antenka

"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

Data: 2010-07-27 16:39:37
Autor: konus

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zal mi was . Jej za ogrom bolu jaki ja spotkal , Ciebie dla glupoty jaka Cie
nawiedzila .
Ta dama , ktora najwyrazniej nie moze dojsc do siebie po smierci meza , nie
bardzo wie co mowi ale jej mozna to wybaczyc . Tobie nie bo u Ciebie musi to
byc wynik glupoty .
Pani Magdalena , jak nazwalas zona bylego wiceministra , stracila nie tylko
meza , stracila dotychczasowy status spoleczny stajac sie z dnia na dzien z
ministrowej , zwyczajna , przecietna kobieta z magla co w polaczeniu ze
smiercia meza moze wywolac szok z ktorym trudno sobie poradzic nawet przez
dluzszy niz 3 miesiace czas .Ale napewno przyjdzie do siebie , Ty nie !.

kwakwa

Data: 2010-07-27 16:49:08
Autor: u2
W dniu 2010-07-27 14:22, Antenka pisze:
"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

Co więcej, pełobanda tak manipuluje merdiami by wyglądało, że to pisiory
są wściekłymi ludźmi z naprężoną żyłką.

Data: 2010-07-27 18:07:42
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-27 16:49, u2 pisze:
[...]

No tak.. PO i ich wielbiciele nie dają nawet poszkodowanym w tej katastrofie prawa do żałoby w sposób jaki oni chcą. Jest to najnormalniejsze w świecie k*estwo.

Data: 2010-07-28 09:21:27
Autor: Antenka
Dopuszczam myśl, że naszych bliskich zabito
Co więcej, pełobanda tak manipuluje merdiami by wyglądało, że to pisiorysą wściekłymi ludźmi z naprężoną żyłką.<

Tak, masz rację. Pełobanada tylko dlatego trzyma się jeszcze na
powierzchni - powinna była już dawno zostać zatopiona - bo jest
obstawiona  POlszewickimi mediami. Nie wspominając o dwóch
propagandzsiatach POrąbanych, plujących się, pratyjnych Gebelsach.
Zagadka. Kto to taki? :D

Data: 2010-07-28 22:18:04
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-28 18:21, Antenka pisze:
[...]

Raczej należałoby zapytać o dwóch z PO którzy nie są propagandzistami. ;-)

Data: 2010-07-28 14:03:46
Autor: Antenka
On 28 Lip, 22:18, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

> parteitagi" - Jan Pietrzak

Raczej należałoby zapytać o dwóch z PO którzy nie są propagandzistami. ;-)

Bezmózgowcy, matacze, szajka i na dodatek w 99,99% propagandziści :D

Antenka

P.s. Pozdrawiam m.s.c.z.w. :-*

Data: 2010-07-28 23:13:13
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-28 23:03, Antenka pisze:
[...]

Rzekłaś bolesną dla wielbicieli PO prawdę Antenko :-)

Pozdrawiam  M. Ś. D. Z. Ł. I. K. K. :-*

Dopuszczam myśl, że naszych bliskich zabito