Dorówna Wałęsie?

Data: 2018-07-02 05:23:50
Autor: stevep
Dorówna Wałęsie?
# Naczelny "Gazety Polskiej" podzielił się swoim pomysłem. Chce Nobla dla Kaczyńskiego #
Więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23620922,naczelny-gp-chce-pokojowego-nobla-dla-kaczynskiego-i-netanjahu.html#BoxNewsImg&a=167&c=96

--
stevep

Data: 2018-07-02 01:03:13
Autor: jacekbialy80
Dorówna Wałęsie?

A co byscie Piszczyk powiedzieli, gdyby¶my tego Nobla przyznali żonie towarzysza Kiszczaka? W końcu to ona przyczyniła się do tego, że nasz geniusz totolotka objawił nam się od strony literackiej...
Może i drugiego Nobla dostanie?

Buuuuu ha-ha!

Data: 2018-07-03 06:25:00
Autor: stevep
Dorówna Wałęsie?
W dniu 2018-07-02 o 10:03, jacekbialy80@gmail.com pisze:

[...]

Czego rżycie tawariszcz kliauznik, przyznajcie Nobla jarków kotu.

--
stevep

Data: 2018-07-02 07:59:59
Autor: Pieniacwo i Stołki
Dorówna Wałęsie?
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci
# Naczelny "Gazety Polskiej" podzielił się swoim pomysłem. Chce Nobla dla
Kaczyńskiego #

Dla którego i za co? Za obalenie komunizmu czy przywrócenie socjalizmu? ;-)))

CL

Data: 2018-07-02 21:40:44
Autor: jsen
Dorówna Wałęsie?
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 08:16:16 UTC+2 użytkownik Pieniacwo i Stołki napisał:
> [...]
>Kaczyńskiego #

Dla którego i za co? Za obalenie komunizmu czy przywrócenie socjalizmu? ;-)))

dla Jaroslawa za to, ze zatamowal wielkoskalowe narodu okradanie.
dla metan jahu za to, ze zgodzil sie, aby polskiegoi narodu nie okradac.

jacek

Dorówna Wałęsie?