Dor贸wnaj膮 naszym fanatykom od "deklaracji sumienia"?

Data: 2014-06-11 05:09:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dor贸wnaj膮 naszym fanatykom od "deklaracji sumienia"?
stevep wrote:

# Rosjankom mog膮 zakaza膰 palenia papieros贸w
Wczoraj, 9 czerwca (18:23)

Kobieta nie b臋dzie mog艂a kupi膰 w Rosji papieros贸w, je艣li nie uko艅czy艂a 40
lat - taki projekt ustawy wp艂yn膮艂 ju偶 do Dumy Pa艅stwowej. Jego
wsp贸艂autorem jest deputowany frakcji komunistycznej Iwan Nikitczuk. #
Ze strony:
http://tnij.org/4wcc2nr

E, ja tam bym wola艂 ca艂owa膰 si臋 z dziewczyn膮 ni偶 z popielniczk膮.
Wiesz steve, jak pal膮cym kobitom 艣mierdzi z kopary?

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2014-06-12 03:40:57
Autor: stevep
Dor體naj naszym fanatykom od "deklaracji sumienia"?
W dniu .06.2014 o 05:09 Jakub A.  Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

stevep wrote:

# Rosjankom mog zakaza palenia papieros體
Wczoraj, 9 czerwca (18:23)

Kobieta nie b阣zie mog砤 kupi w Rosji papieros體, je秎i nie uko馽zy砤  40
lat - taki projekt ustawy wp硑n背 ju do Dumy Pa駍twowej. Jego
wsp蟪autorem jest deputowany frakcji komunistycznej Iwan Nikitczuk. #
Ze strony:
http://tnij.org/4wcc2nr

E, ja tam bym wola ca硂wa si z dziewczyn ni z popielniczk.
Wiesz steve, jak pal眂ym kobitom 秏ierdzi z kopary?

To nie lubisz wylizywania popielniczki? Kiedy na jakiej imprezie, gdy  wszyscy byli na lekkim rauszu jedna zreszt bardzo 砤dna dziewczyna  koniecznie chcia砤 縠bym zapali, po wielu namowach, ja w ko馽u do niej  "dobra daj b阣ziemy tak samo 秏ierdzie", przez d硊縮zy czas by砤 na mnie  ci昕ko obra縪na.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-12 09:44:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dor贸wnaj膮 naszym fanatykom od "deklaracji sumienia"?
stevep wrote:

To nie lubisz wylizywania popielniczki? Kiedy艣 na jakiej艣 imprezie, gdy
wszyscy byli na lekkim rauszu jedna zreszt膮 bardzo 艂adna dziewczyna
koniecznie chcia艂a 偶ebym zapali艂, po wielu namowach, ja w ko艅cu do niej
"dobra daj b臋dziemy tak samo 艣mierdzie膰", przez d艂u偶szy czas by艂a na mnie
ci臋偶ko obra偶ona.

Ty-to艅!
http://youtu.be/oyV5gY33am8

--
小袙袝孝
袦袠袪

Dor贸wnaj膮 naszym fanatykom od "deklaracji sumienia"?