Dorabianie kluczy. Co polecacie?

1 Data: Sierpień 18 2012 14:40:41
Autor: shaadefox
Dorabianie kluczy. Co polecacie?
Witajcie, potrzebuję dorobić drugi kluczyk z immo (mam jeden) do Kawasaki z750. Znacie jak±¶ miejscówkę na ¦l±sku? Najlepiej obszar Katowice - Bielsko B. Znalazłem jedno ogłoszenie, ale 250zł za zwykły kluczyk, a z logo 280zł :> --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

2 Data: Sierpień 18 2012 18:41:32
Autor: Kuba (aka cita)
Re: Dorabianie kluczy. Co polecacie?

Użytkownik "shaadefox" <shaadefox@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6136fbb2d34b3993829ad8b21fb9fc1d$1grupy.scigacz.pl...
[...]

a pytałe¶ w Serwisie?
W BMW kluczyk kosztuje ok 200zł..

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143

3 Data: Sierpień 18 2012 18:49:50
Autor: Kuczu
Re: Dorabianie kluczy. Co polecacie?

Użytkownik "shaadefox" <shaadefox@_NOSPAM_gmail.com> napisał w
wiadomości news:6136fbb2d34b3993829ad8b21fb9fc1d$1grupy.scigacz.pl...
Witajcie, potrzebuję dorobić drugi kluczyk z immo (mam jeden) do
Kawasaki z750. Znacie jakÄ…Ĺ› miejscĂłwkÄ™ na ĹšlÄ…sku? Najlepiej obszar
Katowice - Bielsko B. Znalazłem jedno ogłoszenie, ale 250zł za zwykły
kluczyk, a z logo 280zł :>

a pytałeś w Serwisie?
W BMW kluczyk kosztuje ok 200zł..

Surowy kluczyk kosztuje w Kawasaki ponad 40 Euro. Do tego dochodzi zaprogramowanie. Wiec 280 pln to nie jest chyba jednak tragedia.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

4 Data: Sierpień 18 2012 19:10:35
Autor: Kuba (aka cita)

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:k0oh1h$fl7$1inews.gazeta.pl...
Surowy kluczyk kosztuje w Kawasaki ponad 40 Euro. Do tego dochodzi zaprogramowanie. Wiec 280 pln to nie jest chyba jednak tragedia.

No właśnie. Czasem człowiekowi nie przyjdzie do głowy, ze można zacząć poszukiwania od ASO ;)
Widze, ze ceny ASO specjalnie od siebie nie odbiegajÄ….

5 Data: Sierpień 18 2012 20:06:36
Autor: Kuczu
[...]

Problem w tym iz w Kawasaki ciezko zdobyc klucze. Zamowic mozna ale czas oczekiwania zabija.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

6 Data: Sierpień 18 2012 21:26:41
Autor: Ivam
Re: Dorabianie kluczy. Co polecacie?
Użytkownik "Kuba (aka cita)"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:k0ogjv$67c$1@inews.gazeta.pl...
a pytałe¶ w Serwisie?
W BMW kluczyk kosztuje ok 200zł..

Wybitnie tanio jak na serwis. U mnie fachowcy za dorobienie kluczyka z immo biora miedzy 150-200zl.

Zeby bylo ciekawiej - od puszki (ford) w serwisie za kluczyk chcieli kolo 300zl, za to peugocie mam tabliczke do zapasowego przyczepiona, ze wyrobienie nowego to koszt 350, ale euro.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upo¶ledzonych Umysłowo

7 Data: Sierpień 18 2012 21:36:19
Autor: Kuba (aka cita)
Re: Dorabianie kluczy. Co polecacie?

Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:k0oq9i$ef4$1inews.gazeta.pl...
[...]

BMW puszka ~850-1100 nie wdaj±c sie w szczegóły
BMW motocykl 170 + ok 100zł usługa serwisowa (mniejsza z tym w tej chwili jaka)
Kodowany, czyli pod nr VIN  czas oczekiwania ok 10 dni roboczych.

8 Data: Sierpień 18 2012 20:58:42
Autor: shaadefox
Re: Dorabianie kluczy. Co polecacie?
Hm, czyli te 280zł to jest w miarę dobra cena widzę.. ale jak patrzę na to z perspektywy, że jest to kawałek metalu, gdzie w budce w markecie wyrabiaj± za 10 zł + te zaprogramowanie, co wła¶ciwie robi komputer. Jako¶ ciężko mi wydać tak± kasę. St±d moje pytanie, bo może kto¶, gdzie¶ zrobiłby to taniej.

Zobaczę w ASO, może akurat wezm± mniej.

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

9 Data: Sierpień 18 2012 23:18:13
Autor: Kuczu
W dniu 2012-08-18 22:58, shaadefox pisze:
Hm, czyli te 280zł to jest w miarę dobra cena widzę.. ale jak patrzę na
to z perspektywy, że jest to kawałek metalu, gdzie w budce w markecie
wyrabiają za 10 zł

Cos ci sie pomylilo. Surowki lepszych kluczy kosztuja kilkadziesiat pln. I to bez chipa. Ja za surowke Silca do Buella dalem ok 60 pln.

+ te zaprogramowanie, co właściwie robi komputer.

Sam komputer robi ? A moze trzeba jeszcze potrafic i zainwestowac w sprzet ? Dlaczego ktos mialby to robic dla Ciebie za friko ?

Jakoś ciężko mi wydać taką kasę. Stąd moje pytanie, bo może ktoś, gdzieś
zrobiłby to taniej.

Moze po prostu odpusc ta inwestycje skoro Ci zal pieniedzy albo Cie nie staC ?

ZobaczÄ™ w ASO, moĹĽe akurat wezmÄ… mniej.

Bede mocno zdziwiony.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

10 Data: Sierpień 19 2012 14:07:32
Autor: marider
[...]

Nastepny oszczedny - bardziej sie zdziwisz jak zgubisz ten swoj jeden jedyny kluczyk i wtedy zaplacisz okolo 1000zl najmniej zeby dalo sie wogole tego zeta odpalic.

Trzeba bylo kupic motocykl z kompletem kluczykow a nie jeczec ze 250-300zl to mega wydatek :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

11 Data: Sierpień 19 2012 14:25:54
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-08-19 14:07, marider pisze:
[...]

Albo se dorob bez immo - odblokujesz kiere, bedziesz mogl kombinowac jak ominac immo - zawsze to jeden krok do przodu jak tyle szkoda Ci - przy zalozeniu, ze masz moto raczej mlodszy, a co za tym idzie drozszy.

Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

12 Data: Sierpień 19 2012 14:46:34
Autor: Kuczu
W dniu 2012-08-19 14:25, Mikolaj Jopczynski pisze:

Albo se dorob bez immo - odblokujesz kiere, bedziesz mogl kombinowac jak
ominac immo - zawsze to jeden krok do przodu jak tyle szkoda Ci - przy
zalozeniu, ze masz moto raczej mlodszy, a co za tym idzie drozszy.

Zeby sie pozbyc immo w japoncu trzeba podmienic komputer i, czesto, kilka innych zabawek np. zegary.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

13 Data: Sierpień 19 2012 16:46:51
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-08-19 14:46, Kuczu pisze:
[...]

Nie wiem, nie wnikam, ale lepszy wrobel w garsci, niz golab na dachu ;)

Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

14 Data: Sierpień 19 2012 21:26:15
Autor: Jackare
[...]

Bytom, ul Józefczaka. Jest tam taki szpec od kluczy który dorabia klucze nawet jak nie masz klucza na wzór a masz tylko zamek...

Dorabianie kluczy. Co polecacie?