Doradca Kopacz agentem izraelskiego wywiadu

Data: 2015-07-09 17:09:08
Autor: u2
Doradca Kopacz agentem izraelskiego wywiadu
http://niepoprawni.pl/blog/aleszumm/michal-kaminski-doradca-ewy-kopacz-agentem-izraelskiego-wywiadu

Michał Kamiński, były poseł do Parlamentu Europejskiego z ramienia Platformy Obywatelskiej a obecnie nieformalny doradca premier Ewy Kopacz jest pracownikiem izraelskiej firmy wywiadowczej Prism Group.

Prywatna agencja wywiadowcza Prism Group zajmuje siÄ™ głównie marketingiem politycznym i gromadzeniem informacji gospodarczych.  Sam KamiÅ„ski nie widzi nic dziwnego w dziaÅ‚alnoÅ›ci dla obcego wywiadu. "Nie mam żadnego konfliktu interesów, bo moja firma nie ma absolutnie żadnych interesów w Polsce" - tak KamiÅ„ski odpowiedziaÅ‚ na pytanie o jego dziaÅ‚alność wywiadowczÄ… gazecie "Fakt".

Co innego jednak można przeczytać na stronie internetowej Prism Group. Agencja ta przedstawia siebie jako firmę zajmującą się polityką oraz sprawami publicznymi, mająca swoje siedziby w Pradze, Warszawie, Brukseli, Berlinie i Waszyngtonie. Celem tej agencji jest zbieranie danych o polityce, biznesie, mediach i opinii publicznej w Europie Środkowej i Wschodniej.

Czy nie powinno niepokoić Polaków, że jeden z dobrych znajomych premier polskiego rządu, który określany jest również jako jeden z głównych doradców prezesa Rady Ministrów jest jednocześnie pracownikiem zagranicznej żydowskiej agencji wywiadowczej? Z pewnością może on przekazywać tej amerykańsko-izraelskiej firmie istotne informacje na temat działalności polskiego rządu, zwłaszcza, że jest on częstym wizytatorem Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Źródła:

http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/doradca-premier-ewy-kopacz-agentem-izraelskiego-wywiadu (link is external)

http://telewizjarepublika.pl/michal-kaminski-ekspertem-izraelskiej-firmy-wywiadowczej,16480.html (link is external)

Źródło: http://niepoprawni.pl/blog/aleszumm/michal-kaminski-doradca-ewy-kopacz-agentem-izraelskiego-wywiadu

©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-09 11:53:30
Autor: szklanynocnik
Doradca Kopacz agentem izraelskiego wywiadu
u¿ytkownik u2 napisa³:
"Nie mam ¿adnego konfliktu interesów, bo moja firma nie ma absolutnie ¿adnych interesów w Polsce"

A jednak prosiak k³amie:)

https://pl.wikiquote.org/wiki/Izrael_Singer

Dlatego te¿ z ogromn± irytacj±, ¿eby nie powiedzieæ - w¶ciek³o¶ci± - przyj±³em wiadomo¶æ podan± przez "The Jerusalem Post", i¿ w polskim Sejmie powsta³o proizraelskie lobby pod kierownictwem pana pos³a Dziedziczaka z PiS i pana pos³a Szaramy z PO. Co ma bowiem oznaczaæ kreowanie proizraelskiego lobby w polskim Sejmie w momencie, gdy Izrael, w osobie swojego prezydenta, otwarcie anga¿uje siê w egzekwowanie od Polski wspomnianego haraczu? Jakie konkretne dowody mi³o¶ci do Izraela zamierzaj± z³o¿yæ panowie pos³owie? Wprawdzie pan pose³ Dziedziczak wiadomo¶æ podan± przez "The Jerusalem Post" zdementowa³, ale ja w ¿adne jego demencje nie wierzê. Po pierwsze dlatego, ¿e - podobnie jak ksi±¿ê Gorczakow - nie wierzê nie zdementowanym wiadomo¶ciom. Po drugie - ¿e ju¿ raz, w roku 2006, urzêdnik kancelarii premiera Kazimierza Marcinkiewicza zdementowa³ wiadomo¶æ, jakoby pan Kazimierz obieca³ by³ w rozmowie panu Dawidowi Harrisowi, dyrektorowi Amerykañskiego Komitetu ¯ydowskiego, i¿ sprawa roszczeñ zostanie za³atwiona "jeszcze w tym roku". Zdementowa³ - ale có¿ z tego, kiedy na stronie internetowej ¦wiatowego Kongresu ¯ydów ukaza³a siê relacja z tej rozmowy, potwierdzaj±ca w ca³ej rozci±g³o¶ci to, co ujawni³em wówczas w felietonie na antenie Radia Maryja?

itp. itd.

Doradca Kopacz agentem izraelskiego wywiadu