Doradców kupa

Data: 2021-02-19 18:41:22
Autor: Runt
Doradców kupa
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26809143,146-osob-doradza-andrzejowi-dudzie-to-najliczniejszy-od-lat.html#s=BoxOpImg1

"Łącznie 146 osób zasiada w radach doradczych Andrzeja Dudy. Są to cztery organy, na które składają się różne obszary tematyczne."

Doradzają za darmoche! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-19 14:01:47
Autor: Zenek Kapelinder
DoradcĂłw kupa
piątek, 19 lutego 2021 o 18:41:21 UTC+1 Runt napisał(a):
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26809143,146-osob-doradza-andrzejowi-dudzie-to-najliczniejszy-od-lat.html#s=BoxOpImg1 "Łącznie 146 osób zasiada w radach doradczych Andrzeja Dudy. Są to cztery organy, na które składają się różne obszary tematyczne." Doradzają za darmoche! ;-))) -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Co u ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie takie zamiłowanie do kup?

Data: 2021-02-19 23:05:29
Autor: u2
Doradców kupa
[...]

kupa kupa kierdel

ale ubecka kupa za mało ynteligentna

Data: 2021-02-20 00:55:05
Autor: Runt
Doradców kupa
W dniu 2021-02-19 o 23:05, pijaczyna u2 pisze:
[...]

POdlizujesz się zenusiowi? ;-p)))

ale ubecka kupa za mało ynteligentna

wierze w twoje doświadczenie w tym temacie, kaprofagu! ;-)))

Masz coś do POwiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-02-20 00:55:38
Autor: Runt
Doradców kupa - analiza tekstu zenusia
W dniu 2021-02-19 o 23:01, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Co u ciebie pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoj gnijąca łechtaczka? ;-)))

vel runt
vel kogutek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie takie zamiłowanie do "dziura w dupie"?
skatologia czy tęsknota za burdelowymi czasami u hansa?

takie zamiłowanie do kup?
zenusiu, kaprofagia to twoja codzienność, prawda?
zwłaszcza do kocich! uwielbiasz to! ;-)))

Masz zenusiu coś do POwiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-02-21 08:08:59
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 20 lutego 2021 o 07:55:42 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.

Data: 2021-02-22 09:00:55
Autor: Runt
Doradców kupa
W dniu 2021-02-21 o 17:08, bękart i przygłup genetyczny Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Idź
byłes już zenusiu na śmietnikach by podebrać kotom żarcie z tacek?
no to idź!!! go! go! ;-)

pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoj gnijąca łechtaczka? ;-)))

vel runt
vel kogutek ;-)))

dziura w dupie przodem.
zenusiu, skąd u ciebie takie zamiłowanie do "dziura w dupie"?
skatologia czy tęsknota za burdelowymi czasami u hansa kiedy obciągałeś jego psu "przodem" a mu dawałeś "tyłem"? ;-)))

Panie przodem.
zenusiu, czy blizna po lobotomii już ci się zagoiła? ;-)))

Data: 2021-02-19 23:05:56
Autor: A. Filip
Doradców kupa [Lepsze pałace n iĹź płace?]
Runt <runt@subekumena.prv> pisze:
[...]

Budżet prezydenta powinie iść na pałace a nie płace?

Ja mam w dupie ilu mu doradza.  Mnie interesuje ile prezydent ma
kosztować więcej w sumie.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

Data: 2021-02-20 00:55:10
Autor: Runt
Doradców kupa - filipek się nie załapał
W dniu 2021-02-19 o 23:05, pajac A. Filip pisze:
[...]

a na co idzie?

Ja mam w dupie ilu mu doradza.
twoja d... twój problem. ;-)))

Mnie interesuje ile prezydent ma kosztować więcej w sumie.
to się dowiedz ;-)

--
Runt

Data: 2021-02-20 09:24:23
Autor: A. Filip
Gdzie doradców kupa tam Trzaskowski dupa?
[...]

Ty sobie tak bez celu pierdoliłeś na pl.soc.POLITYKA?
Gratuluje ci skuteczności przekonywania na poziomie jełopozycji.

Data: 2021-02-20 23:12:23
Autor: Runt
Gdzie doradców kupa tam filipa dupa?
W dniu 2021-02-20 o 09:24, pajac A. Filip pisze:
[...]

Ooooo, wulgaryzmy. brak argumentow, co? ;-)))

Gratuluje ci skuteczności przekonywania na poziomie jełopozycji.
nie mam zamiaru nikogo przekonywac. miało zabolec i zabolało! ;-))

--
Runt

Data: 2021-02-21 03:46:49
Autor: Astralny Rębajło
DoradcĂłw kupa
Runt napisał(a):
[...]

Za peło jedno tłumaczenie kosztowało 20 tysi, więc jest jakiś postęp:)

01.2015

Sikorski płacił fortunę za redagowanie wystąpień. 19 tys. złotych za przemówienie Nu a jak pisy "za darmo", musi jakie ideowce.

Doradców kupa