Doradcy finansowi

Data: 2009-10-22 11:21:04
Autor: Patryx
Doradcy finansowi
Witam
Jestem na etapie szukania kredytu mieszkaniowego. Chciałem zapytać o Wasze doświadczenia w tym temacie. Czy lepiej wybrać sie do doradcy finansowego (Open Finance, Expander, Finamo) gdzie ma porównanie ofert banków, czy chodzić po wszystkich bankach w okolicy samemu i samodzielnie porównywać? Czy doradcy mogą mieć lepsze oferty niż to co dostaje człowiek  "z ulicy" przychodzący niebezpośrednio do banku?
pozdrawiam
orcio

Najlepiej do doradcy. Po co biegać po bankach jak w jendym miejscu możesz porównać oferty dwudziestu kilku banków.

Słyszałem ostatnio dobre opinie o tych doradcach:
http://www.patbank.pl/notus/

Data: 2009-10-22 11:43:36
Autor: jacko
Doradcy finansowi
Najlepiej do doradcy. Po co biegać po bankach jak w jendym miejscu możesz porównać oferty dwudziestu kilku banków.

Słyszałem ostatnio dobre opinie o tych doradcach:
http://www.patbank.pl/notus/

Ja nie slyszalem tych dobrych opinii ale od za to od razu zobaczylem ze to bardzo cienko zawoalowana autoreklama...

Data: 2009-10-22 12:49:19
Autor: orcio
Doradcy finansowi
Patryx pisze:
[...]

Dziękuję za taką pomoc - reklamę. Jakbyś szczerze doradzał to zamiast tego linka do strony która na końcu ma: "Kontakt: Patryk Wiśniewski", podałbyś bezpośredni link do http://www.domkredytowy.pl/

orcio

Data: 2009-10-22 13:56:15
Autor: Patryx
Doradcy finansowi
[...]

A jaka to dla ciebie różnica, z której strony wyślesz wniosek? Tracisz cos na tym?
Nie możesz przeżyć tego, że ktoś może dostać prowizję?

Data: 2009-10-22 14:03:25
Autor: Valdi.Pavlack
Doradcy finansowi
"Patryx" news:hbphsg$ghb$1nemesis.news.neostrada.pl

A jaka to dla ciebie różnica, z której strony wyślesz wniosek? Tracisz cos
na tym?
Nie możesz przeżyć tego, że ktoś może dostać prowizję?

Problemem nie jest twoja prowizja ale:
1. Sposób w jaki chcesz tą prowizję zdobyć
2. Większość twoich kolegów (może i ty sam) nie stawiają sobie jako
priorytet dobra klienta i dobranie dla niego najlepszej oferty, ale
wciśnięcie mu wszelkimi dostępnymi metodami (nawet manipulacja wchodzi tutaj
w grę, a prawda jest taka, że w przypadku finansów duża rzesza ludzi jest na
nią bardzo podatna) oferty za którą skasują dla siebie największy %.

Sory ale kładę lagunię na takich doradców, którzy jeszcze muszą się uciekać
do kryptoreklamy (obłudnej, dodajmy) na grupach dyskusyjnych itp.

Data: 2009-10-22 22:02:55
Autor: glaukonWYTNIJTO
Doradcy finansowi

Nie możesz przeżyć tego, że ktoś może dostać prowizję?

Tak sobie właśnie wyobrażałem rozmowę z doradcą. Tematyka i język ;)

Data: 2009-10-23 00:04:23
Autor: games
Doradcy finansowi
orcio pisze:
Patryx pisze:
[...]

I wlasnie takich pedalskich sztuczek i patryczkow sie wystrzegaj oni nawet dadza sobie dupe zruchac zeby tylko naciagnac klienta i wziac prowizje.

Data: 2009-10-23 18:28:06
Autor: Zdenio
Doradcy finansowi
I wlasnie takich pedalskich sztuczek i patryczkow sie wystrzegaj oni nawet dadza sobie dupe zruchac zeby tylko naciagnac klienta i wziac prowizje.

a co za rożnica kto weźme prowizję? bank czy doradca? i tak zapłacisz tyle samo!!

a to chyba proste ze ani bank ani doradca za darmo nie pracuje... na tym biznes polega...

Doradcy finansowi