Doradcy finansowi

Data: 2009-10-22 22:56:40
Autor: Kenny
Doradcy finansowi
Użytkownik "orcio" <orcio@NOSPAMinteria.pl> napisał w wiadomości news:hbnc40$q67$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam
Jestem na etapie szukania kredytu mieszkaniowego. Chciałem zapytać o Wasze doświadczenia w tym temacie. Czy lepiej wybrać sie do doradcy finansowego (Open Finance, Expander, Finamo) gdzie ma porównanie ofert banków, czy chodzić po wszystkich bankach w okolicy samemu i samodzielnie porównywać? Czy doradcy mogą mieć lepsze oferty niż to co dostaje człowiek  "z ulicy" przychodzący niebezpośrednio do banku?
pozdrawiam
orcio

Jedno i drugie. Bylem i w OF i sam w bankach (10 w jeden dzien :) - i starczy, reszta i tak sie nie liczy).

Skutek - wniosek do 3 bankow poprzez doradce, oraz do jednego samodzielnie (pani naczelnik dala mi promocje).

A wiec poprzez doradce bo jest zrodlem cennych informacji (ale musisz trafic na dobrego), poza tym naprawde pomoze Ci wszystko zalatwic, no i jak ma kolezanki w banku to lepiej mu sie negocjuje niz czowiekowi z ulicy.

A samemu rowniez obowiazkowo sprawdzic, bo mozesz trafic na oferty o ktorych zaden doradca nie ma pojecia (ja tak mialem w 2 bankach, z czego jeden to moj faworyt) oraz zweryfikowac to co doradca mowi.

Pamietaj tylko by porownywac dane z przedzialu powiedzmy dwoch tygodni bo oferty zmieniaja sie jak w kalejdoskopie.

Pozdrowienia
Wojtek

Doradcy finansowi