Doradzcie mi: NIEPOGMATWANE płatności internetowe dla sklepu www

Data: 2009-03-31 18:51:00
Autor: kredytywkarpaczu
Doradzcie mi: NIEPOGMATWANE płatności internetowe dla sklepu www
Jak wiadomo, jest ecard, są przelewy24, platnosci.pl, itd.

Interesuje mnie następujący szczegół techniczny:
jak opisywana jest płatność, która do mnie trafia?
czy klient może wpisać 9cyfr i literkę?

gdy sprzedaję na allegro doładowania komórek, wnerwia mnie, że
płatności allegro podają tylko nr aukcji (dla mnie do niczego
mi nie potrzebny szum informacyjny) a nie pozwalają klientowi
wpisać nic w tytule przelewu. Dodatkowo, płatności allegro są
tak złośliwe, że podają email użytkownika a nie jego login.

Trzeba czytać maile od klientów, porównywać loginy, emaile, itd. Dużo zbędnej, niepotrzebnej pracy.

O wiele lepszy jest mTransfer. Ja sam go sobie definiuję, ja tworzę linka i klient wpisuje to, czego żąda napisany
przeze mnie formularz. Np. jeśli sobie wymyślę, że tytuł
przelewu ma brzmieć: "D 501234567 50 NickAllegro Tralalala", gdzie 501234567 oznacza komórkę klienta, a "50" oznacza kwotę doładowania, to tak właśnie będzie. Żadnej zbędnej info.

Która z firm udostępniających płatności internetowe daje mi
możliwość skonfigurowania systemu w podobny sposób?

Data: 2009-03-31 19:12:42
Autor: kredytywkarpaczu
Doradzcie mi: NIEPOGMATWANE płatności internetowe dla sklepu www
Która z firm udostępniających płatności internetowe daje
mi możliwość skonfigurowania systemu w podobny sposób?

kiedyś kupowałem doładowanie na jakimś portalu i rzuciłem
okiem na treść tego czegoś co się wygenerowało w tytule przelewu. Koszmar!

czy istnieją płatności pozwalające przyjmować zapłatę
z różnych banków które byłyby proste jak mTransfer?

Data: 2009-03-31 20:51:54
Autor: MK
<kredytywkarpaczu@op.pl> wrote in message news:4e8f.0000011d.49d24f0anewsgate.onet.pl...

czy istnieją płatności pozwalające przyjmować zapłatę
z różnych banków które byłyby proste jak mTransfer?

http://www.payu.pl/

MK

Doradzcie mi: NIEPOGMATWANE płatności internetowe dla sklepu www