Dorn pisze do PiS: J. Kaczyński wykorzystał oszczerstwo.

Data: 2010-02-22 21:30:08
Autor: Artur Borubar
Dorn pisze do PiS: J. Kaczyński wykorzystał oszczerstwo.
"Pan Kaczyński zdołał zaskoczyć jednak nawet mnie. Wykorzystał pomówienie dziennikarskie, by uderzyć w polityka, którego autonomii i mocnej pozycji od dawna się obawiał" - komentuje na swoim blogu w Onet.pl wyrok ws. Marcina Libickiego Ludwik Dorn.

http://wiadomosci.onet.pl/2131965,11,dorn_pisze_do_pis_j_kaczynski_wykorzystal_oszczerstwo,item.html

Przemek

"Kiedy pojawiły się pomówienia prasowe, to przy całym moim krytycyzmie wobec pana Kaczyńskiego, nie sądziłem, że mogą one mieć jakikolwiek wpływ na losy Marcina Libickiego. Miałem w pamięci przypadek posła na na Sejm PiS, pana Bogusława Kowalskiego" - dodaje lider Polski Plus."

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

http://pepepe.pl/

Dorn pisze do PiS: J. Kaczyński wykorzystał oszczerstwo.