Dorn rozwalil Nalecza u Rymanowskiego

Data: 2010-04-27 21:52:04
Autor: awe
Dorn rozwalil Nalecza u Rymanowskiego
Jezu ten nalecz to taki cwiek jak ten nasz cycu, glupie a  jak to sie pluje i to sa panowie elyty? Tragedia
awe

Data: 2010-04-27 12:56:45
Autor: Antenka
On 27 Kwi, 21:52, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Jezu ten nalecz to taki cwiek jak ten nasz cycu, glupie a  jak to sie pluje
i to sa panowie elyty? Tragedia
awe

A powiedz mi Ave Cesarus skąd to wszystko nagle wypelzło? Mam na
myśli  np. takiego Nałęcza. Z  czeluści  niebytu politycznego?  :D.
Kto lansuje takie  zdewaluowane elyty? Ech...szkoda gadać :-/

Antenka

Data: 2010-04-27 22:09:33
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bbf86f8f-9e88-4fdb-a947-19c9901f8d18s9g2000yqa.googlegroups.com...

A powiedz mi Ave Cesarus skąd to wszystko nagle wypelzło? Mam na
myśli  np. takiego Nałęcza. Z  czeluści  niebytu politycznego?  :D.
Kto lansuje takie  zdewaluowane elyty? Ech...szkoda gadać :-/

Idź na miasto wieczorem i krzyknij głośno:

- WSTAWAĆ SKURWYSYNY LUSTARACJA BĘDZIE!

 Zobaczysz jak te małe k*rwy, takie jak Nałecz
przez lipo kukają :-)

.... ale się doczekają i na drzewach zamiast liści wisieć będą komuniści.

Mogli mieć uczciwe procesy nie chceli, to będą mieć takie procesy
jak Nicolae Ceaușescu...

Tomy M.

Data: 2010-04-27 22:17:51
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bd7447d$0$19161$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czy ci?

W rządzie nie będzie byłych członków PZPR. Dla mnie, raz dane słowo, jest
święte. - (Jarosław Kaczyński 10 VII 2006)

Jarosław Kaczyński uczynił ministra MSWiA i potem marszałkiem sejmu Ludwika
Dorna, syna komunisty należącego kolejno

do: KPZU (Komunistyczna Partia Zachodniej Ukrainy), KPP, PPR, w końcu PZPR.
Ojciec Ludwika Dorna był ponadto lektorem

WULM, szkolił partyjnych aparatczyków, wpajając im tezy Marksa i Lenina.

Andrzej Kryże - Wiceminister Sprawiedliwości IVRP- członek PZPR do jej końca.
Skazywał w stanie wojennym. Skazał między

innymi Bronisława Komorowskiego z PO za udział w manifestacji na warszawskim
Placu Zwycięstwa w rocznicę odzyskania

niepodległości. Kryże jako przewodniczący Wydziału IV Sądu Okręgowego w
Warszawie organizował też usuwanie sędziów

wydających łagodne wyroki wobec działaczy podziemnej opozycji - po objęciu przez
niego kierownictwa Wydziału, część

pracujących w nim sędziów odeszła, a orzecznictwo w stosunku do działaczy
podziemnej opozycji uległo zaostrzeniu. Ps. W tym

czasie nasz strugany `bohater opozycji' Premier Jarosław Kaczyński spokojnie
pracował sobie w Ośrodku Badań Społecznych

Region Mazowsze, a jego braciszek Lech niewiele wcześniej spokojnie obronił
pracę doktorską z marksistowskiego prawa pracy

obficie odwołując się przy tym do Lenina.

Wojciech Jasiński - Minister Skarbu IV RP- członek PZPR w latach 1976 - 1981,
szef Wydziału Spraw Wewnętrznych w

Płockim Urzędzie Miasta, przybudówki SB.

Anna Kalata - Minister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Członek PZPR jak i SLD

Ewa Sowińska- Rzecznik Praw Dziecka IV RP. W latach 1977-1980 należała do PZPR

Maciej Łopiński - Rzecznik Prezydenta IV RP - w okresie 1975 - grudzień 1981
należał do PZPR i pracował na

nomenklaturowym stanowisku sekretarza redakcji gdańskiego tygodnika `Czas',
klasycznego pisma partyjnego `po linii i na bazie'

(szefostwo z PZPR-owskiej nomenklatury, cenzura, wytyczne z KW)

Stanisław Kostrzewski od 25.02.2006 skarbnik PiS - był aktywnym członkiem PZPR
do końca jej działalności. Żeby było

ciekawiej - od 31.12.2005 jest wiceprezesem Banku Ochrony Środowiska i nie ma tu
żadnego konfliktu interesów lub niejasności

Ale to początek, a nie koniec, obłudy, dulszczyzny i kołtuństwa partii PiS.

Partia PiS domaga się, aby każdy Polak był bohaterem walczącym z komuną od
zawsze, dzieci mają nosić brzemię ojców.

Niestety pan Jarosław Kaczyński nie jest skłonny wytłumaczyć jak to się stało,
że Rajmund Kaczyński, żołnierz AK i jego żona

Jadwiga Kaczyńska żołnierz AK, tuż po wojnie dostaje od stalinowskiej PRL,
OLIGARCHICZNE mieszkanie na Ĺťoliborzu.

W tamtym czasie żołnierze AK, dostawali kule w łeb, nogę od stołka jako fotel,
więzienną pryczę, w najlepszym razie zakaz

meldunkowy w stolicy. Tymczasem Rajmund Kaczyński dostaje piękne mieszkanie i
pracę w Politechnice Warszawskiej, gdzie

jest wykładowcą. Niesamowite, biorąc pod uwagę fakt, że mówimy o czasach, kiedy
w Moskwie trwają procesy polityczne

żołnierzy AK, a Polską rządzi marszałek Rokossowski. Takiego szacunku władza
ludowa nie okazała już żadnemu akowcowi,

nigdy przedtem i nigdy potem. Dziwne i niezwykłe są dzieje patriotycznej rodziny
Kaczyńskich. Syn Rajmunda Kaczyńskiego,

Jarosława doświadczył w swoim życiu jeszcze większego cudu.

Jak wszyscy wiemy bracia Lech i Jarosław Kaczyńscy przez 13 lat wraz z
Mieczysławem Wachowskim byli najbliższymi

współpracownikami Lecha Wałęsy. Tak się jakoś złożyło, że Jarosław Kaczyński
jako jedyny adiutant Wałęsy, został

wypuszczony przez SB po krótkiej rozmowie i co więcej po odmowie podpisania
lojalki. Za to samo Michnikowi i Kuroniowi

SB zafundowało kilka lat wiezienia. Zresztą wszystkim SB fundowała takie
wakacje, wszystkim oprócz Jarosława Kaczyńskiego.

Nie wiadomo kto lub co powodowało SB, ale po krótkiej rozmowie, przeprowadzanej
w miłej formalnej atmosferze, Jarosław

Kaczyński mógł wrócić do mamy.

Jak to się dzieje, że rodzina Kaczyńskich przez 40 lat była traktowana w sposób
wyjątkowy przez komunistyczny aparat

represji. Czy to jakieś rodzinne szczęście?

http://www.skubi.net/glosuj-na-polske.pdf

boukun

Data: 2010-04-27 22:28:53
Autor: awe
Dorn rozwalil Nalecza u Rymanowskiego
Boukun nie kompromituj sie...
awe

Data: 2010-04-27 22:28:20
Autor: boukun
Dorn rozwalil Nalecza u Rymanowskiego

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr7h1r$j2t$1news.onet.pl...
Boukun nie kompromituj sie...
awe

I jak zwykle, zero kontrargumentów...
A komuniści z PiS tak mają..

boukun

Data: 2010-04-27 22:39:10
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hr7hha$1om$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
boukun nie pierdol, nie moge wpadac w argumentacje z czubkiem...narazilbym sie na smiesznosc a to chyba ty tu robisz za klauna
awe

Data: 2010-04-27 22:34:54
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr7hl1$l3a$1news.onet.pl...

[...]

Ależ Sławciu, czego zakłamujesz prawdę? Czego wycinasz prawdę, że PiS to najwięksi bolszewicy? Jas wiem, że tobie jest ciężko znaleźć dla siebie miejsce w tej polskiej tożsamości...

boukun

Data: 2010-04-27 23:27:43
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hr7htk$egb$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
ja mysle boukun ze ty masz z tym problem, ja akurat mam to szczescie ze moja polska tozsamosc to 3 proste slowa naznaczone krwia Bog Honor Ojczyzna
awe

Data: 2010-04-27 23:34:10
Autor: Antenka
On 27 Kwi, 23:27, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hr7htk$egb$1mx1.internetia.pl...

> [...]

> Ależ Sławciu, czego zakłamujesz prawdę? Czego wycinasz prawdę, że PiS to
> najwięksi bolszewicy? Jas wiem, że tobie jest ciężko znaleźć dla siebie

-- -- -- -- -- -- -- --
ja mysle boukun ze ty masz z tym problem, ja akurat mam to szczescie ze moja
polska tozsamosc to 3 proste slowa naznaczone krwia Bog Honor Ojczyzna
awe- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Brawo Ave!  Kwintesencja rzeczy! Brawo! :-)) Zauważ, że podwórkowa
pełowska banda te nadrzędne wartości ma w głebokim poważaniu.
Pozbawieni Honoru nie mają Boga w sercu, a Ojczyznę traktują jak
wstrętną, starą macochę, której trzeba się  szybko pozbyć :-((

Antenka

"Kiedy Klich poda się do dymisji?! Czekamy!"

Data: 2010-04-27 22:43:13
Autor: cytryna
Dorn rozwalil Nalecza u Rymanowskiego
boukun nie pierdol, nie moge wpadac w argumentacje z czubkiem...narazilbym sie na smiesznosc a to chyba ty tu robisz za klauna
awe

Dzicz z podwórek skupiona w bandzie Dunalda zaczyna rzęzić. Pan Jarosław przez miesiąc nie zamierza wdawać się w dyskusje z hołotą uprawiającą palikocenie bądź wajdolenie, będą więc gryźli palce z żalu, że okazja do głupich popisów
tak się im wymknęła. Chamstwo wynarodowione, ubabrane GWnem trzeba trzymać krótko za mordę, okładać harapem, wciskać na obleśnie mordy kagańce, niech to
będzie forma ekspiacji za chuligańskie wybryki. Oczywiście na deser dostaną po dwakroć przewalone wybory a potem rozliczenie łajdactw. --

Data: 2010-04-27 23:30:14
Autor: awe

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00001f1a.4bd74c61newsgate.onet.pl...
> [...]

będzie forma ekspiacji za chuligańskie wybryki. Oczywiście na deser dostaną po
dwakroć przewalone wybory a potem rozliczenie łajdactw.

-- -- -- -- -- -- -
jesli ten kraj dalej bedzie sie toczyc tak jak go toczy Tusk, a potem jakby chcial go toczyc dziadzio kolodziej Bronek K....to ta cala Polska rzeczywistosc zawali sie sama pod swoim ciezkim zaklamanym ciezarem.
Ostatnio nawet myslalem o obrzuceniu jajami Tuska i pelobandy a tu prosze w parlamencie ukrainskim ziscil sie "sen".
Rosja rozgrywa te wszystkie panstewka poki moze...
awe

Data: 2010-04-28 14:24:36
Autor: cyc
Dorn rozwalil Nalecza u Rymanowskiego

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości

Odnioslem calkiem odmienne wrazenie . Dor wyszedl na glupca !.

cyc

Data: 2010-04-27 23:24:14
Autor: Antenka
On 27 Kwi, 22:28, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:hr7h1r$j2t$1news.onet.pl...

> Boukun nie kompromituj sie...
> awe

I jak zwykle, zero kontrargumentów...
A komuniści z PiS tak mają..

boukun

Przecież ty popierasz komunizm więc o co ci biega?

Antenka

Data: 2010-04-27 22:11:14
Autor: awe
[...]

bo ten Nalecz to taki etatowy glupek ktory chetnie pokaze sie w TV - silnie zwiazany z elytami, z tym calym gownianym estalyszmentem co to wszystko utrzymuje do gory nogami.
Pstrykniecie Klicha oznacza cala serie scinania glow....dlatego beda go utrzymywac na stanowisku, a Dorn dociska dosc profesjonalnie i konsekwetnie - ma racje. Tak jest wszedzie.
Np w firmach czesto robi sie badania marketingowe jako podstawa do podparcia dla danej decyzji. Decydent boi sie brac na siebie odpowiedzialnosc...
W takim przypadku problem polega na tym ze jest dupa jasiu - sam powinien wiedziec i sam powinien byc tak uzdolniony aby umiec ocenic sytuacje rynkowa. Wiesmaki tego nie potrafia, chocby klich psychiatra...
Dobrze ze nie mleczarz albo zapladniacz bykow.
To jest oslabianie panstwa. Potem jak cos spierdola powiedza mielismy badania marketingowe takie i takie...
awe

Data: 2010-04-27 22:46:15
Autor: Tomy M.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr7g15$fou$1news.onet.pl...

[...]

  Dokładnie. Podpieranie się autorytetami i expertami
badaniami opini publicznej, sondażami itp. to zrzucanie
odpowiedzialności. Taki sposób prowadzenia firmy czy Państwa
jest idiotyczny. Cytując Henry'ego Forda:

Gdybym na początku swojej kariery jako przedsiębiorcy
zapytał klientów, czego chcą, wszyscy byliby zgodni: chcemy
szybszych koni. Więc ich nie pytałem. <<<

Ford rządził przedsiębiorstwem tak jak Piłsudski Polską
nie pierodlił się ...

Tomy M.

Data: 2010-04-27 23:19:56
Autor: Antenka
On 27 Kwi, 22:11, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:bbf86f8f-9e88-4fdb-a947-19c9901f8d18s9g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Dobrze ze nie mleczarz albo zapladniacz bykow.
To jest oslabianie panstwa. Potem jak cos spierdola powiedza mielismy

Klicha widziałabym w 'Locie nad kukułczym gniazdem" w roli pacjenta,
oczywiście :D.

Data: 2010-04-27 21:53:11
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr7etd$bqr$1news.onet.pl...
Jezu ten nalecz to taki cwiek jak ten nasz cycu, glupie a  jak to sie pluje i to sa panowie elyty? Tragedia
awe

A Dorn(baum) to elyta? cicho, ciemny PiSowszczyk koniunkturalista...

boukun

Data: 2010-04-28 07:56:53
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hr7ffc$rmq$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ten głupek Dorn kogoś rozwalił? Pewnie dlatego pieprzył o szkoleniu lotniczym bo sam nie potrafił wyszkolic nawet Saby.

--
stevep

Dorn rozwalil Nalecza u Rymanowskiego