Dorn: w PO cienko ¶piewaj± i trzęs± portkami

Data: 2011-06-19 18:52:23
Autor: cytryna
Dorn: w PO cienko ¶piewaj± i trzęs± portkami
Dorn: w PO cienko ¶piewaj± i trzęs± portkami

- Je¶li partia, która mnie wyrzuciła, w ramach umowy gwarantuje mi dobre miejsce na li¶cie i nie ł±czy się to z wycofaniem z żadnych s±dów krytycznych, które głosiłem, to na czym ma polegać zagrożenie dla mojej wiarygodno¶ci? Zostałem z PiS wykluczony przez ciała statutowe tej partii i póki te ciała statutowe nie uznaj±, że decyzja o moim wykluczeniu była niesłuszna, nie ma kwestii mojego członkostwa w PiS. Osoba pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego nie jest dla mnie żadnym problemem, gdyż zawarłem umowę polityczn± z ciałem statutowym PiS (Komitetem Politycznym), a nie jakimkolwiek ludzkim substratem ciała statutowego. Pytanie zatem o polityczn± blisko¶ć z ludzkim substratem funkcji kierowniczej jest niewła¶ciwie postawione. A z PiS (parti± polityczn±) mi po drodze - powiedział w drugiej czę¶ci rozmowy z Onet.pl Ludwik Dorn. Były marszałek Sejmu ocenił również ostanie transfery polityczne na listy PO: "No cóż, siedz±cy we mnie chłopek-roztropek mówi mi: ależ oni w Platformie musz± cienko ¶piewać i trz±¶ć portkami, je¶li po takie zasoby sięgaj±.

No i co towarzysze z PO, wydymał was wódz?

--

Dorn: w PO cienko ¶piewaj± i trzęs± portkami