Dorn wtyka flagi hunii

Data: 2011-07-01 16:45:47
Autor: Hans Kloss
Dorn wtyka flagi hunii
w "kubê wojewódzk±". http://www.rp.pl/artykul/681828-Dorna-protestuje-przeciw-Wojewodzkiemu.html
Na konferencji Dorna zaprezentowano krótki film, zawieraj±cy fragmenty
telewizyjnego programu Wojewódzkiego, w którym skutecznie namawia³ on swoich
go¶ci do umieszczenia flagi narodowej w psiej kupie.
pokazano te¿ "instalacjê artystyczn±", z³o¿on± z trzech klêcz±cych postaci z
ods³oniêtymi i wypiêtymi po¶ladkami. Ka¿da z nich mia³a na sobie bia³±
koszulkê z napisami; na koszulce najmniejszej postaci widnia³ napis "kuba
gminna", ¶redniej "kuba powiatowa" a najwiêkszej "kuba wojewódzka". Nastêpnie
Dorn i towarzysz±cy mu m³odzi ludzie wetknêli kolejno w siedzenia figur ma³e
flagi Unii Europejskiej. Rozwiniêto te¿ transparent z napisem "Prezydencja w
Kubie"
J-23

Data: 2011-07-01 18:54:32
Autor: raff
Dorn wtyka flagi hunii

"Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:iuktjr$5nu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie lepszy to symbol od tych strzalek ?

R.

Data: 2011-07-01 17:01:06
Autor: obserwator
Dorn wtyka flagi hunii
Data: 2011-07-01 20:38:07
Autor: u2
Dorn wtyka flagi hunii
W dniu 2011-07-01 19:01,  obserwator pisze:

Wizualizacja :

http://www.rp.pl/galeria/16,1,681828.html

:)

Ohydne te kuby :)

Data: 2011-07-02 01:45:59
Autor: Kaczysta
Dorn wtyka flagi hunii

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e0e1410$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-07-01 19:01,  obserwator pisze:

Wizualizacja :

http://www.rp.pl/galeria/16,1,681828.html

:)

Ohydne te kuby :)
To s± chyba gówniane Kuby?
AZ

Data: 2011-07-01 19:23:16
Autor: A. Filip
Dorn wtyka flagi UE pod wpływem twórczej inspiracji Kuby Wojewódzkiego :-)
"raff" <patagonia2389@onet.pl> pisze:
"Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:iuktjr$5nu$1inews.gazeta.pl...
w "kubę wojewódzką". http://www.rp.pl/artykul/681828-Dorna-protestuje-przeciw-Wojewodzkiemu.html
Na konferencji Dorna zaprezentowano krótki film, zawierający fragmenty
telewizyjnego programu Wojewódzkiego, w którym skutecznie namawiał on swoich
gości do umieszczenia flagi narodowej w psiej kupie.
pokazano też "instalację artystyczną", złożoną z trzech klęczących postaci z
odsłoniętymi i wypiętymi pośladkami. Każda z nich miała na sobie białą
koszulkę z napisami; na koszulce najmniejszej postaci widniał napis "kuba
gminna", średniej "kuba powiatowa" a największej "kuba wojewódzka". Następnie
Dorn i towarzyszący mu młodzi ludzie wetknęli kolejno w siedzenia figur małe
flagi Unii Europejskiej. Rozwinięto też transparent z napisem "Prezydencja w
Kubie"
J-23

Nie lepszy to symbol od tych strzalek ?

R.

IMHO miejsce "wsadzenia" flag UE nie współgra z "wiernopoddańczą"
*pozycją* postaci "ozdabianej", brak jest jednoznaczności przekazu :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Jeżeli odrzucisz nóż rzeźnika, natychmiast staniesz się Buddą.

Data: 2011-07-01 19:18:39
Autor: A. Filip
Dał Dornowi przykład Kuba W. gdzie flagi wtykać [tym razem flagi UE :-) ]
"Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
[...]

  Wojewódzki jest współautorem scenariusza finaÅ‚owego koncertu z okazji
  inauguracji przewodnictwa Polski w Radzie UE, który odbÄ™dzie siÄ™ w
  piÄ…tek wieczorem na Placu Defilad w Warszawie.

Ciekawi mnie co wymyśli PO und Kuba Wojewódzki żeby Dorna za to
opierdolić czy im raczej móżdżki nie wydolą :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Działanie ucisku zależy od materiału.

Data: 2011-07-01 19:35:40
Autor: Lorn
Dorn wtyka flagi hunii
W dniu 2011-07-01 18:45, Hans Kloss pisze:
w "kubê wojewódzk±".

Chyba jeszcze nie wytrze¼wia³ ten bajkopisarz :>

Data: 2011-07-01 20:36:36
Autor: bolek
Dorn wtyka flagi hunii

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:iul0hf$igt$1news.onet.pl...
W dniu 2011-07-01 18:45, Hans Kloss pisze:
w "kubê wojewódzk±".

Chyba jeszcze nie wytrze¼wia³ ten bajkopisarz :>

--
Panowie !
I Wy siê przyznajecie, ¿e ogl±dacie tego kretyna !

bolek

Data: 2011-07-01 20:43:11
Autor: A. Filip
Dorn wtyka flagi hunii
"bolek" <bolek@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iul0hf$igt$1news.onet.pl...
W dniu 2011-07-01 18:45, Hans Kloss pisze:
w "kubę wojewódzką".

Chyba jeszcze nie wytrzeźwiał ten bajkopisarz :>

Panowie !
I Wy się przyznajecie, że oglądacie tego kretyna !
A ja Was miałem za inteligentnych ludzi. Ale głupiec ze mnie.

bolek

Dorn się "zainspirował twórczo" tym co Kuba Wojewódzki zrobił z Polską
flagą. Kuba Wojewódzki jest organizatorem koncertu na cześć prezydencji.

Czy *TY* sugerujesz że ten koncert to muszą kretyni organizować? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Jaki człowiek, taka mowa.

Data: 2011-07-01 20:54:11
Autor: u2
Dorn wtyka flagi hunii
W dniu 2011-07-01 20:43, A. Filip pisze:
Dorn siê "zainspirowa³ twórczo" tym co Kuba Wojewódzki zrobi³ z Polsk±
flag±. Kuba Wojewódzki jest organizatorem koncertu na cze¶æ prezydencji.

Czy *TY* sugerujesz ¿e ten koncert to musz± kretyni organizowaæ? :-)

Ale bedzie czad, kuba w. pokaze kube :)

Data: 2011-07-01 21:05:40
Autor: Lorn
Dorn wtyka flagi hunii
Użytkownik "Lorn"<ateagina@poczta.fm>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Ależ on nie sugeruje, on ętęlęgętnię zwraca uwagę na problem jaki go nurtuję... Popłynął razem z nurtem głupoty :>

Data: 2011-07-02 00:26:36
Autor: A. Filip
Dorn wtyka flagi hunii
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:
[...]

Kuba Wojewódzki jaki jest każdy widzi, wiec powstrzymam się od dobijania :-)
Tylko że "ktoś z rządu PO" "taką Kubę" wybrał na organizatora i rząd PO
sam się wystawił "na konsekwencje". Zaś Dorn jako poseł (*formalnie*)
niezależny był jednym z lepszych kandydatów do aż *ryzykownego* szyderstwa.

Zaś piany nie ma co bić za bardzo po linii "szkody dla *Polski*" bo jakoś
google-news nie pokazało żeby się z tego zrobił news poza Polską - mylę się?

A równać *w dół* (choćby i kloaczny) rzeczywiście jest trywialnie łatwo.
Wiec po kiego wuja było się wystawiać Kubą i podżegać do równania w dół?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Dzieci - to goście, którzy pytają o drogę.

Data: 2011-07-02 00:53:01
Autor: Lorn
Dorn wtyka flagi hunii
W dniu 2011-07-02 00:26, A. Filip pisze:
[...]

Ależ na jakie konsekwencje? Czyżby Karski był rajdowcem rozbijając się meleksem? :>

Zaś piany nie ma co bić za bardzo po linii "szkody dla *Polski*" bo jakoś
google-news nie pokazało żeby się z tego zrobił news poza Polską -
mylÄ™ siÄ™?

PiS`matołki ze wszystkiego zrobią aferę... :> Słusznie, ale pierdzą nadal.

A równać *w dół* (choćby i kloaczny) rzeczywiście jest trywialnie łatwo.
Wiec po kiego wuja było się wystawiać Kubą i podżegać do równania w dół?

Równając w dół? W takim razie może pijaczka kukiza zatrudnijmy, by nam patriotyczne pieśni układał? :> To ma być show... Nie polityczna manifa. Facet kontrowersyjny, ale zna się na tym co robi...

Data: 2011-07-01 20:55:18
Autor: Lorn
Dorn wtyka flagi hunii
W dniu 2011-07-01 20:36, bolek pisze:
[...]

Dorna sejmowego mato³a i pijaczyny nie ogl±dam...

Data: 2011-07-02 01:46:56
Autor: Kaczysta
Dorn wtyka flagi hunii

[...]

He, he... Zabola³o?
AZ

Data: 2011-07-02 01:44:45
Autor: Kaczysta
Dorn wtyka flagi hunii

U¿ytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iuktjr$5nu$1inews.gazeta.pl...
[...]

¦wietna instalacja!
Cieakaw jestem reakcji "tolerancyjnego" Wojewódzkiego!
AZ

Data: 2011-07-02 16:52:55
Autor: pluton
Dorn wtyka flagi hunii
¦wietna instalacja!
Cieakaw jestem reakcji "tolerancyjnego" Wojewódzkiego!

Da dornowi na pol litra.

Nullification

Data: 2011-07-02 17:26:21
Autor: A. Filip
Dorn wtyka flagi hunii
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
Åšwietna instalacja!
Cieakaw jestem reakcji "tolerancyjnego" Wojewódzkiego!

Da dornowi na pol litra.

Bo Wojewódzkiemu samemu starcza a skąpy nie jest i takie potrzeby sam
dobrze zna ? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kto bierze kąpiel, powinien się spocić.

Data: 2011-07-02 19:29:36
Autor: pluton
Dorn wtyka flagi hunii

> Da dornowi na pol litra.

Bo Wojewódzkiemu samemu starcza a sk±py nie jest i takie potrzeby sam
dobrze zna ? :-)

Obaj reprezentuja ten sam poziom, beda z nich dobrzy kumple do kieliszka.

Nullification

Data: 2011-07-03 03:51:59
Autor: cirrus
Dorn wtyka flagi hunii
U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iunko6$66u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zdecydowanie, a Dorn po odstawieniu od cycka u Jarusia schodzi na Sabe.

--
stevep

Data: 2011-07-02 22:25:30
Autor: Jaksa
Dorn wtyka flagi hunii
On Fri, 01 Jul 2011 18:45:47 +0200, Hans Kloss <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl>  wrote:

w "kubę wojewódzką".
http://www.rp.pl/artykul/681828-Dorna-protestuje-przeciw-Wojewodzkiemu..html
Na konferencji Dorna zaprezentowano krótki film, zawierający fragmenty
telewizyjnego programu Wojewódzkiego, w którym skutecznie namawiaÅ‚ on  swoich
gości do umieszczenia flagi narodowej w psiej kupie.
pokazano też "instalacjÄ™ artystycznÄ…", zÅ‚ożonÄ… z trzech klÄ™czÄ…cych  postaci z
odsłoniętymi i wypiętymi pośladkami. Każda z nich miała na sobie białą
koszulkę z napisami; na koszulce najmniejszej postaci widniał napis "kuba
gminna", Å›redniej "kuba powiatowa" a najwiÄ™kszej "kuba wojewódzka".  NastÄ™pnie
Dorn i towarzyszÄ…cy mu mÅ‚odzi ludzie wetknÄ™li kolejno w siedzenia figur  maÅ‚e
flagi Unii Europejskiej. RozwiniÄ™to też transparent z napisem  "Prezydencja w
Kubie"
J-23

Ten Dorn jest naprawde dobry.

Z tym ze powinien wtykac te flagi troche nizej, tam gdzie plecy sie koncza.

Dorn to moj kandydat na ministra SZ w przyszlym faszystowskim rzadzie.

Jaksa

Dorn wtyka flagi hunii