Dorn wtyka flagi hunii

Data: 2011-07-02 01:44:45
Autor: Kaczysta
Dorn wtyka flagi hunii

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuktjr$5nu$1inews.gazeta.pl...
w "kubę wojewódzką".
http://www.rp.pl/artykul/681828-Dorna-protestuje-przeciw-Wojewodzkiemu.html
Na konferencji Dorna zaprezentowano krótki film, zawierający fragmenty
telewizyjnego programu Wojewódzkiego, w którym skutecznie namawiał on swoich
gości do umieszczenia flagi narodowej w psiej kupie.
pokazano też "instalację artystyczną", złożoną z trzech klęczących postaci z
odsłoniętymi i wypiętymi pośladkami. Każda z nich miała na sobie białą
koszulkę z napisami; na koszulce najmniejszej postaci widniał napis "kuba
gminna", średniej "kuba powiatowa" a największej "kuba wojewódzka". Następnie
Dorn i towarzyszący mu młodzi ludzie wetknęli kolejno w siedzenia figur małe
flagi Unii Europejskiej. Rozwinięto też transparent z napisem "Prezydencja w
Kubie"
J-23

Świetna instalacja!
Cieakaw jestem reakcji "tolerancyjnego" Wojewódzkiego!
AZ

Data: 2011-07-02 16:52:55
Autor: pluton
Dorn wtyka flagi hunii
Świetna instalacja!
Cieakaw jestem reakcji "tolerancyjnego" Wojewódzkiego!

Da dornowi na pol litra.

Nullification

Data: 2011-07-02 17:26:21
Autor: A. Filip
Dorn wtyka flagi hunii
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
Świetna instalacja!
Cieakaw jestem reakcji "tolerancyjnego" WojewĂłdzkiego!

Da dornowi na pol litra.

Bo Wojewódzkiemu samemu starcza a skąpy nie jest i takie potrzeby sam
dobrze zna ? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kto bierze kąpiel, powinien się spocić.

Data: 2011-07-02 19:29:36
Autor: pluton
Dorn wtyka flagi hunii

> Da dornowi na pol litra.

Bo Wojewódzkiemu samemu starcza a skąpy nie jest i takie potrzeby sam
dobrze zna ? :-)

Obaj reprezentuja ten sam poziom, beda z nich dobrzy kumple do kieliszka.

Nullification

Data: 2011-07-03 03:51:59
Autor: cirrus
Dorn wtyka flagi hunii
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iunko6$66u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zdecydowanie, a Dorn po odstawieniu od cycka u Jarusia schodzi na Sabe.

--
stevep

Dorn wtyka flagi hunii