Dorn - znalezione w archiwum psp ...

Data: 2009-04-16 20:41:04
Autor: MH
Dorn - znalezione w archiwum psp ...
18 Nov 2007 19:50:21

nikt tej wladzy nie chce w PiS wziac, Kaczynski jest niekwestionowanym
liderem - bez niego nie ma PiS, powinienes to wiedziec, wie to Dorn,
Ujazdowski i Zaleski, bez Kaczynskiego, bez jego charyzmy to nie bedzie ta
sama partia.
Poza tym w PO dojdzie predzej czy pozniej do zgrzytow. Zwlaszcza jak pojawia
sie pierwsze niepowodzenia. Zwlaszcza gdy beda spadaly sadaze, a ze
beda.....mamy jeszcze na to troche czasu.

================================
10 Apr 2008, 09:39

15 lotow na 2 lata rzadow to nie jest wiele. Raptem jeden lot na 2 miesiace,
a poza tym ministerialne stanowisko Dorna jak najbardziej upowaznialo go do
korzystania z takich srodkow.
Kto w takim razie ma prawo latac - Krauze? ================================

16 kwietnia 2009 16:56:03

Dorn jako rasowy zyd jest tak samo upierdliwy jak nasz grupowy zyd Jeshula

================================

Przytoczone cytaty , wypocił ten sam autor ... Zgadnijcie (poszukajcie) kto ??

MH

Data: 2009-04-16 21:11:02
Autor: awe
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.00000127.49e77bc0newsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
ja napisalem, co Ci nie pasuje...jestem w stanie racjonalnie i logicznie uzasadnic kazda moja wypowiedz...widze ze chyba sie we mnie zakochales czy cos, nie wiem i nie wnikam, choc mnie to troche niepokoi bo nawet gdyby mi zrobili trepanacje czaszki to jakos trudno mi byloby sie do ciebie przekonac bo wiem zes tchurzliwe prosie publikujace dane osobiste na psp...myslisz ze piszac pod nickiem MH jestes taki anonimowy?
awe

Data: 2009-04-16 21:33:35
Autor: mkarwan
Dorn - znalezione w archiwum psp ...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.00000127.49e77bc0newsgate.onet.pl...
Dorn jako rasowy zyd jest tak samo upierdliwy jak nasz grupowy zyd Jeshula

On mu pomaga w tej upierdliwości reagując na jego listy.

Data: 2009-04-16 22:02:14
Autor: awe

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs81nm$453$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
To prawie jak rozwod, ale chyba to normalne miedzy 2 przyjaciolmi ktorych drogi rozeszly sie. Mam pytanie do MH. Czy chcesz mnie wyprobowac? Moge wziac moja wielka szklana kule i troche powrozyc na Twoj temat na grupie. Powiesz tylko czy to prawda czy nie. Decydujesz sie?
awe

Data: 2009-04-17 04:52:26
Autor: MH
> [...]

To prawie jak rozwod, ale chyba to normalne miedzy 2 przyjaciolmi ktorych drogi rozeszly sie. Mam pytanie do MH. Czy chcesz mnie wyprobowac? Moge wziac moja wielka szklana kule i troche powrozyc na Twoj temat na grupie. Powiesz tylko czy to prawda czy nie. Decydujesz sie?

Wal śmiało... odpowiedzi bedą , ale z opóźnieniem bo jestem przez najbliższy
tydzień w innej strefie czasowej (+7 godzin) szanowny psychoanalityku.

MH

Data: 2009-04-17 14:22:02
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.00000169.49e7eeeanewsgate.onet.pl...

> [...]

tydzień w innej strefie czasowej (+7 godzin) szanowny psychoanalityku.
oj MH nie wiem czy jestes juz po rozwodzie czy przed czy w ogole to nie wchodzi w gre. Moze czyta to Twoja zona. Patrzac na te kule powiem tylko tyle ze Chiny to piekny i duzy kraj. Zwlaszcza dla faceta ktory jest o krok od 50 -tki i kiedy wydaje sie juz ze proza zycia nas moze przytloczyc to zawsze pojawia sie siksa mlodsza od nas o te 21 lat i swiat zaczyna wariowac....prawda MH?
awe

Dorn - znalezione w archiwum psp ...