Dorn - znalezione w archiwum psp ...

Data: 2009-04-16 21:33:35
Autor: mkarwan
Dorn - znalezione w archiwum psp ...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.00000127.49e77bc0newsgate.onet.pl...
Dorn jako rasowy zyd jest tak samo upierdliwy jak nasz grupowy zyd Jeshula

On mu pomaga w tej upierdliwości reagując na jego listy.

Data: 2009-04-16 22:02:14
Autor: awe

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs81nm$453$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
To prawie jak rozwod, ale chyba to normalne miedzy 2 przyjaciolmi ktorych drogi rozeszly sie. Mam pytanie do MH. Czy chcesz mnie wyprobowac? Moge wziac moja wielka szklana kule i troche powrozyc na Twoj temat na grupie. Powiesz tylko czy to prawda czy nie. Decydujesz sie?
awe

Data: 2009-04-17 04:52:26
Autor: MH
> [...]

To prawie jak rozwod, ale chyba to normalne miedzy 2 przyjaciolmi ktorych drogi rozeszly sie. Mam pytanie do MH. Czy chcesz mnie wyprobowac? Moge wziac moja wielka szklana kule i troche powrozyc na Twoj temat na grupie. Powiesz tylko czy to prawda czy nie. Decydujesz sie?

Wal śmiało... odpowiedzi bedą , ale z opóźnieniem bo jestem przez najbliższy
tydzień w innej strefie czasowej (+7 godzin) szanowny psychoanalityku.

MH

Data: 2009-04-17 14:22:02
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.00000169.49e7eeeanewsgate.onet.pl...

> [...]

tydzień w innej strefie czasowej (+7 godzin) szanowny psychoanalityku.
oj MH nie wiem czy jestes juz po rozwodzie czy przed czy w ogole to nie wchodzi w gre. Moze czyta to Twoja zona. Patrzac na te kule powiem tylko tyle ze Chiny to piekny i duzy kraj. Zwlaszcza dla faceta ktory jest o krok od 50 -tki i kiedy wydaje sie juz ze proza zycia nas moze przytloczyc to zawsze pojawia sie siksa mlodsza od nas o te 21 lat i swiat zaczyna wariowac....prawda MH?
awe

Dorn - znalezione w archiwum psp ...