[Młp / Śląsk] Dorobienie stelaża / bagażnika

Data: 2010-07-10 13:33:25
Autor: J_K_K
[Młp / Śląsk] Dorobienie stelaża / bagażnika
Czy ma ktoś może jakiś namiar na "dorabiacza"
bagażnika / stelaża pod niewielki kufer centralny ?

Potrzebuję takie coś do Zuzi Gienia 250,
a 450 PLN za gotowy wydaje mi się (do tego sprzętu)
lekką przesadą.
Chyba, że dorobiony wyszedł by tyle samo ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-10 19:07:43
Autor: Zapek

Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:i19lpu$j05$1speranza.aioe.org...
[...]

Radek CB1 Zory http://www.c-blue.pl/

Szybko i solidnie.I w dobrych pieniadzach na pewno.
Polecam.

--
Zapek

[Młp / Śląsk] Dorobienie stelaża / bagażnika