Dorota Kanalia skazana.

Data: 2016-02-04 05:30:17
Autor: corrsuss
Dorota Kanalia skazana.
# Dziennikarka od "Resortowych dzieci", Dorota Kania skazana. Ziobro zeznawał na procesie
"Gazeta Wyborcza" pisze o wyroku, jaki w lipcu usłyszała Dorota Kania. Sąd skazał dziennikarkę "Gazety Polskiej" na dwa lata więzienia w zawieszeniu za powoływanie się na wpływy w rządzie PiS i wyłudzenie 270 tys. zł od rodziny lobbysty Marka Dochnala. #
Ze strony:
http://skroc.pl/3960f
stevep

Data: 2016-02-04 17:12:18
Autor: u2
Dorota Kanalia skazana.
W dniu 2016-02-04 o 14:30, cyrkus pisze:
[...]
steviepiepszykoski

te cyrkus, wyrok w lipcu, a kiedy apelacja ? sądy bardzo nierychliwe:)))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-02-04 08:19:17
Autor: corrsuss
Dorota Kanalia skazana.
W dniu czwartek, 4 lutego 2016 17:12:21 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> steviepiepszykoski

te cyrkus, wyrok w lipcu, a kiedy apelacja ? sądy bardzo nierychliwe:)))))

Wyrok w lipcu, a insynuacja już teraz w myśl pizdzielskich kanonów.
stevep

Data: 2016-02-04 17:23:44
Autor: u2
Dorota Kanalia skazana.
W dniu 2016-02-04 o 17:19, cyrkus pisze:
Wyrok w lipcu, a insynuacja już teraz w myśl pizdzielskich kanonów.
steviepiepszykoski

nie sciemniaj cyrkus, apelacja juz dawno powinna byc na wokandzie, widac, ze zydoska sedzina Wierciszewska miala zajebac Kanie za resortowe dzieci:)

Data: 2016-02-04 08:27:08
Autor: corrsuss
Dorota Kanalia skazana.
W dniu czwartek, 4 lutego 2016 17:23:56 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

nie sciemniaj cyrkus, apelacja juz dawno powinna byc na wokandzie, widac, ze zydoska sedzina Wierciszewska miala zajebac Kanie za resortowe dzieci:)

Kanalie jej nienawiść zajebie bez udziału sądu.
stevep

Data: 2016-02-04 17:29:00
Autor: u2
Dorota Kanalia skazana.
W dniu 2016-02-04 o 17:27, cyrkus pisze:
Kanalie jej nienawiść zajebie bez udziału sądu.
steviepiepszykoski

wlasnie cyrkus, uwazaj, aby tobie zylka nie pekla ze zlosci:))))))

Data: 2016-02-04 08:38:48
Autor: corrsuss
Dorota Kanalia skazana.
W dniu czwartek, 4 lutego 2016 17:29:39 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> steviepiepszykoski

wlasnie cyrkus, uwazaj, aby tobie zylka nie pekla ze zlosci:))))))

Zaplułeś się, nie zadław się debilu śliną.
stevep

Data: 2016-02-04 17:54:14
Autor: u2
Dorota Kanalia skazana.
W dniu 2016-02-04 o 17:38, cyrkus pisze:
Zaplułeś się, nie zadław się debilu śliną.
steviepiepszykoski

to nie pluj się tak cyrkus:))))))

Data: 2016-02-04 20:49:42
Autor: stevep
Dorota Kanalia skazana.
W dniu .02.2016 o 17:29 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2016-02-04 o 17:27, cyrkus pisze:
Kanalie jej nienawiść zajebie bez udziału sądu.
steviepiepszykoski

wlasnie cyrkus, uwazaj, aby tobie zylka nie pekla ze zlosci:))))))

Tobie już pękła?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-04 18:05:01
Autor: A. Filip
Dorota Kan(al)ia skazana w lipcu a GW budzi si ę JUŻ w lutym? SZOK! :-) [Kod wyborczej]
corrsuss@gmail.com pisze:
[...]

Rozwinięty link:

http://wiadomosci.dziennik.pl/media/artykuly/512401,dziennikarka-resortowe-dzieci-dorota-kania-wyrok-dochnal.html
Dziennikarka od "Resortowych dzieci", Dorota Kania skazana.[...]
04.02.2016, 10:21 | Aktualizacja: 04.02.2016, 11:30
"Gazeta Wyborcza" pisze o wyroku, jaki *w lipcu* usłyszała Dorota
Kania. Sąd skazał dziennikarkę "Gazety Polskiej" na dwa lata więzienia
w zawieszeniu za powoływanie się na wpływy w rządzie PiS i wyłudzenie
270 tys. zł od rodziny lobbysty Marka Dochnala. Kania wydała
oświadczenie. [...]
*Złożyłam apelację* od tego wyroku, nie zgadzam się z nim i czekam na
wyznaczenie terminu. To kolejny raz, w którym sąd mnie skazuje, nie
uwzględniając moich wniosków dowodowych - czytamy w oświadczeniu. [...]

Łatwo znajdzie się teraz w Ziobrostanie sędzia który nie uwzględni
wnioskĂłw dowodowych Kani?  Pewnie nawet dzwonić do prezesa sądu nie
będzie potrzeby :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Łzy kobiety są jak perły, chyba dlatego, Ĺźe nigdy nie wiadomo, czy są prawdziwe.  (Przysłowie perskie)

Data: 2016-02-04 18:11:17
Autor: Mark VVoydak
Dorota Kanalia skazana.

Użytkownik <corrsuss@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

No zobacz, a Kurski za sfingowanie pobicia Cugier-Kotki w nagrodę został
szefem TVPiS. Prawe to i sprawiedliwe, słuszne i dobre!

--
Mark Woydak

Dorota Kanalia skazana.