Dorzynanie watah

Data: 2011-08-23 05:06:07
Autor: u2
Dorzynanie watah
... czyli polityka miłości platfusów :

http://www.youtube.com/watch?v=BDXuAqIOniI

Data: 2011-08-23 09:59:31
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 23 Sie, 14:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. czyli polityka miłości platfusów :

http://www.youtube.com/watch?v=BDXuAqIOniI

Bo niby zwolennikow PiS nie da sie zacytowac wyrywajac ich teksty
wyrwane z kontekstu?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-23 20:40:50
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-23 18:59, Leszczur pisze:
Bo niby zwolennikow PiS nie da sie zacytowac wyrywajac ich teksty
wyrwane z kontekstu?

Spróbuj, może sie tobie uda. Ale póki co wypowiedzi platfusów nie są
zmanipulowane, oni rzeczywiście nawoływali do dorzynania watah. Zauważ,
ze p. Tusk i p. Waltz mocno klaskali podczas tych słów Radosława S.

Ja bym jeszcze zamieścił w tym filmiku wypowiedź p. Tuska o
wypowiedzeniu wojny Polakom. Kiedy usłyszałem tę wypowiedź p. Tuska po
raz pierwszy nie wierzyłem swoim uszom.

Data: 2011-08-23 23:32:58
Autor: Jaksa
Dorzynanie watah
On Tue, 23 Aug 2011 20:40:50 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

p.Tuska???

ty tak na powaznie?

tego gdanskiego menela z robotniczych czworakow,
cuchnacego moczem, nazywasz panem?

he he

Jaksa

Data: 2011-08-23 23:42:04
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-23 23:32, Jaksa pisze:
[...]

A co ty chcesz od klasy robotniczej ? Pan Tusk nie wygląda mi na robola.
Świetlik to było wieki temu, teraz p.Tusk woli leniuchować.

Data: 2011-08-23 23:49:46
Autor: Jaksa
Dorzynanie watah
On Tue, 23 Aug 2011 23:42:04 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Nie no, hydraulicy sa potrzebni, wiadomo, jak sie rura klozetowa zapacha
albo co, i nawet tytuluje ich grzecznosciowo per pan (pan zrobi to i to)
ale bez przesady.

Z Tuska taki Pan jak ze mnie baletnica.

Jaksa

Data: 2011-08-23 23:56:43
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-23 23:49, Jaksa pisze:
[...]

Do klasy robotniczej zawsze zwracam się grzecznie, niezależnie czy
korzystam z ich usług czy też nie. Ale p. Tusk mi na robola nie wygląda.
Woli leniuchować, ewentualnie wybrać się w stalaktyty lub dolomity na
wycieczkę życia tak jak do Machu Picchu na koszt podatników :)

Data: 2011-08-24 00:14:34
Autor: Jaksa
Dorzynanie watah
On Tue, 23 Aug 2011 23:56:43 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Zasadniczo do klas nizszych odnosze sie uprzejmie i z zyczliwym slowem.
Draznia mnie ludzie, ktorzy gdy poczuja smak pieniedzy czy wladzy,
zaczynaja zadzierac nosa, zwykle zdarza sie to nuworyszom.

Ale p. Tusk mi na robola nie wygląda.

A mi wyglada na robola, chwilowo wystrojonego w garnitur zamiast
kufajke.

Woli leniuchować, ewentualnie wybrać się w stalaktyty lub dolomity na
wycieczkę życia tak jak do Machu Picchu na koszt podatników :)

To tzw. cwaniactwo, popularne w pewnych kregach chlopo robotniczych,
patrz tez Walesa, pesudo Bolek.

Jaksa

Data: 2011-08-24 15:59:49
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-24 00:14, Jaksa pisze:
[...]

Wladza uderza wszystkim do glowy, bez wyjatku.

Nie spotkalem sie jeszcze z nikim, ktoremu wladza nie uderzyla do jego
makowki.

Ale p. Tusk mi na robola nie wygląda.

A mi wyglada na robola, chwilowo wystrojonego w garnitur zamiast
kufajke.

Ty, Tusk, grywa nawet w gale w garniturku.

Co sie nie robi dla pijaru.

Ostatnio gral mecz z dziecmi, komicznie to wygladalo, dorosli przeciwko
dzieciom, ale przeszkodzili w tej komedii kibole, ktorzy skandowali
Donek ma Tole :)

[...]

Ale patrzaj jak sie ustawil. Nikt mu z tym bolkiem nie podskoczy, bo od
razu sad i wyrok :)

Co prawda ta Bieda - ronka to chyba mu bokiem wyszla. Podobnie jak
Mnietek Wachowski :)

Data: 2011-08-24 00:10:08
Autor: stevep
Dorzynanie watah
Dnia 23-08-2011 o 23:49:46 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

[...]

Z ciebie ciota, a nie baletnica.

--
stevep

Data: 2011-08-24 00:09:25
Autor: stevep
Dorzynanie watah
Dnia 23-08-2011 o 23:42:04 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A ty wyglądasz i śmierdzisz kretynem.

--
stevep

Data: 2011-08-24 00:37:39
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 23 Sie, 20:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-08-23 18:59, Leszczur pisze:

> Bo niby zwolennikow PiS nie da sie zacytowac wyrywajac ich teksty
> wyrwane z kontekstu?

Spr buj, mo e sie tobie uda. Ale p ki co wypowiedzi platfus w nie s
zmanipulowane, oni rzeczywi cie nawo ywali do dorzynania watah.

Co naturalnie było wezwaniem do złapania za broń wszelaką.
No cóż - rację miał Kurski mówiąc, że "ciemny lud to kupi".

Zauwa , ze p. Tusk i p. Waltz mocno klaskali podczas tych s w Rados awa S..

I z pewnością w myślach już ostrzyli noże.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 03:04:31
Autor: Hans Kloss
Dorzynanie watah
Leszczur napisał(a):

I z pewnością w myślach już ostrzyli noże.
 Idź na grób Marka Rosiaka i się przekonaj na własne oczy. Czołowe
platfonsy z premedytacją odczłowieczały w swoich wypowiedziach
politycznego "wroga" i szczuły swoich kiboli zachęcając do tego typu
ataków.
J-23

Data: 2011-08-24 03:53:54
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 24 Sie, 12:04, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Leszczur napisał(a):

> I z pewnością w myślach już ostrzyli noże.

 Idź na grób Marka Rosiaka i się przekonaj na własne oczy.

Aha - bo według PiS to było morderstwo na zlecenie Sikorskiego, tak???

Czołowe platfonsy z premedytacją odczłowieczały w swoich wypowiedziach
politycznego "wroga" i szczuły swoich kiboli zachęcając do tego typu
ataków.

Tak, bo jak wiemy nie w polityce nie ma to jak produkować męczenników
po stronie opozycji. Bredzisz człowieku jak potłuczony.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 16:02:33
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-24 12:53, Leszczur pisze:
> [...]
Tak, bo jak wiemy nie w polityce nie ma to jak produkować męczenników
po stronie opozycji. Bredzisz człowieku jak potłuczony.

Czemu tak chamsko sie odzywasz nie atakowany ? Przeca ty pono ani z pelo
ani z pisa :)

A czlowiek zginal, to fakt. Po-djudzany przez debili z razwietki.

Data: 2011-08-24 07:42:46
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 24 Sie, 16:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> Tak, bo jak wiemy nie w polityce nie ma to jak produkowa m czennik w
> po stronie opozycji. Bredzisz cz owieku jak pot uczony.

Czemu tak chamsko sie odzywasz nie atakowany ? Przeca ty pono ani z pelo
ani z pisa :)

Ani, ani.

A czlowiek zginal, to fakt. Po-djudzany przez debili z razwietki.

Zginał podjudzany??? Wygadujesz takie rzeczy a potem dziwisz sie, ze
ludzie spontanicznie zarzucaja ci bredzenie :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 16:47:09
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-24 16:42, Leszczur pisze:
A czlowiek zginal, to fakt. Po-djudzany przez debili z razwietki.
Zginał podjudzany??? Wygadujesz takie rzeczy a potem dziwisz sie, ze
ludzie spontanicznie zarzucaja ci bredzenie

Dokonalem skrotu myslowego, nie moja wina zes malo kumaty. Ryszard C.
czlonek PO zarznal swoja ofiare po-djudzany przez Radoslawa S., ktory
teraz siedzi u siebie w domku i pisuje glupoty na twitter, ale jego dom
nie w Polsce. Dobrze jest ministrem ponad 200 esbekow, zero
odpowiedzialnosci.

Data: 2011-08-24 07:58:45
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 24 Sie, 16:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Zgina podjudzany??? Wygadujesz takie rzeczy a potem dziwisz sie, ze
> ludzie spontanicznie zarzucaja ci bredzenie

Dokonalem skrotu myslowego,

Dokonałeś błędu logicznego.

Ryszard C. czlonek PO zarznal swoja ofiare po-djudzany przez Radoslawa S.,

1. Czy ten człowiek był aktywnym czy byłym członkiem PO?
2. Czy morderca przyznał się do dokonania morderstwa pod wpływem
zachęty Radosława S.?

Dobrze jest ministrem ponad 200 esbekow, zero
odpowiedzialnosci.

Odpowiedzialnosc trzeba udowodnic.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 17:05:13
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-24 16:58, Leszczur pisze:
Dokonalem skrotu myslowego,
Dokonałeś błędu logicznego.

Tak sobie tlumacz, ubeku :)

> [...]
1. Czy ten człowiek był aktywnym czy byłym członkiem PO?
2. Czy morderca przyznał się do dokonania morderstwa pod wpływem

Chcial zarznac watahy, ale udalo mu sie tylko polowicznie.

Dobrze jest ministrem ponad 200 esbekow, zero
odpowiedzialnosci.
Odpowiedzialnosc trzeba udowodnic.

Jasne, Ryszard C. nie jest odpowiedzialny za morderstwo.

Radoslaw S. nie jest odpowiedzialny za nawolywanie watah, a Janusz P.
nie jest odpowiedzialny za nawolywanie do wypatroszenia Jaroslawa
Kaczynskiego.

Data: 2011-08-24 08:08:47
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 24 Sie, 17:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> zachęty Radosława S.?

Chcial zarznac watahy, ale udalo mu sie tylko polowicznie.

No i mowie, ze to trzeba udowodnic.

> Odpowiedzialnosc trzeba udowodnic.

Jasne, Ryszard C. nie jest odpowiedzialny za morderstwo.

On pewnie jest.

Radoslaw S. nie jest odpowiedzialny za nawolywanie watah, a Janusz P.
nie jest odpowiedzialny za nawolywanie do wypatroszenia Jaroslawa
Kaczynskiego.

Znowu problem z logiką. Trzeba jeszcze udowodnic powiazanie miedzy tym
co mowili Sikorski i Palikot a faktyczymi dzialaniami ktore
doprowadzily do tej tragedii.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 17:13:03
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-24 17:08, Leszczur pisze:

Znowu problem z logiką. Trzeba jeszcze udowodnic powiazanie miedzy tym
co mowili Sikorski i Palikot a faktyczymi dzialaniami ktore
doprowadzily do tej tragedii.

Bronisz straconej pozycji, jak rasowy ubek. Ryszard C. byl czlonkiem PO,
a Radoslaw S. i Janusz P. nawolywali do morderstwa.

Predzej czy pozniej sprawiedliwosci stanie sie zadosc.

Data: 2011-08-24 09:43:57
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 24 Sie, 17:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> co mowili Sikorski i Palikot a faktyczymi dzialaniami ktore
> doprowadzily do tej tragedii.

Bronisz straconej pozycji, jak rasowy ubek.

Nikogo nie bronie. Mowie tylko, ze za oskarżeniem powinny pójść
dowody. Rozumiesz już czy klapa dalej zaspawana na głucho?

Ryszard C. byl czlonkiem PO,

Podobno był przez rok, ale został skreślony z listy. Poza tym sama
przynaleznosc jest bez znaczenia jesli dokonał morderstwa na skutek
słów Sikorskiego lub Palikota.

a Radoslaw S. i Janusz P. nawolywali do morderstwa.

To czemu nie prokuratura nie postawila im zarzutow?

Predzej czy pozniej sprawiedliwosci stanie sie zadosc.

Mozliwe. Ale niech sprawiedliwosci stanie sie zadość, ale nie Prawu i
Sprawiedliwości.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 18:53:35
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-24 18:43, Leszczur pisze:
Predzej czy pozniej sprawiedliwosci stanie sie zadosc.
Mozliwe. Ale niech sprawiedliwosci stanie sie zadość, ale nie Prawu i
Sprawiedliwości.

Mylisz sie i to zasadniczo. Stanie sie zadosc, i prawu i sprawiedliwosci.

Ale to typowe rozumowanie szczurka, inni umieraja w zamachach, ale ja
nadal zyje i po-dgryzam innych.

Data: 2011-08-24 11:04:05
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 24 Sie, 18:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Mozliwe. Ale niech sprawiedliwosci stanie sie zadość, ale nie Prawu i
> Sprawiedliwości.

Mylisz sie i to zasadniczo. Stanie sie zadosc, i prawu i sprawiedliwosci.

OK - byle nie Prawu i Sprawiedliwosci, ktore z prawem i
sprawiedliwoscia ma tyle wspolnego ile Platforma z obywatelskością.

Ale to typowe rozumowanie szczurka, inni umieraja w zamachach, ale ja
nadal zyje i po-dgryzam innych.

Jasne - zwlaszcza paranoików.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 20:13:04
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-24 20:04, Leszczur pisze:
Ale to typowe rozumowanie szczurka, inni umieraja w zamachach, ale ja
nadal zyje i po-dgryzam innych.
Jasne - zwlaszcza paranoików.

Jasne, moze ten Ryszard C. to normalny gosc, zaden paranoik, bo przeca z
PO :)

Data: 2011-08-24 11:25:07
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 24 Sie, 20:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Jasne - zwlaszcza paranoik w.

Jasne, moze ten Ryszard C. to normalny gosc, zaden paranoik, bo przeca z
PO :)

A od tego są juz lekarze. Prezes wie o tym najlepiej :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 20:27:29
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-24 20:25, Leszczur pisze:
Jasne, moze ten Ryszard C. to normalny gosc, zaden paranoik, bo przeca z
> PO :)
A od tego są juz lekarze. Prezes wie o tym najlepiej

Jasne, to dlatego chcieliscie ubecy wyslac Jarkacza do psychuszki. Ale
powiadam wam, chuj wam w dupe i kawalek szkla :)

Data: 2011-08-24 12:14:25
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 24 Sie, 20:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> A od tego są juz lekarze. Prezes wie o tym najlepiej

Jasne, to dlatego chcieliscie ubecy wyslac Jarkacza do psychuszki.

Przydałoby sie tam u was przebadac przynajmniej polowe. Ot Jarkacz
mial byc liderem.

Ale powiadam wam, chuj wam w dupe i kawalek szkla :)

To wam Prezes takie kary wymierza? Musicie go bardzo kochać. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 20:41:30
Autor: obserwator
Dorzynanie watah
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): To wam Prezes takie kary wymierza? Musicie go bardzo kochać. :-)

******************************

przed chwila ci tlumaczylem, ze U2 nie popiera PiS. Ty nadal wolisz sie ta
insunuacja poslugiwac i na dodatek uwazasz, ze nalezy innych przebadac
psychiatrycznie?

Ponadto czy ty kochasz swojego jakiegos tam Prezia (wyglada na to ze to Tusk)?

Co to za podejscie do polityki, milosc do lidera partii?

Lider partii to nie guru sekty.

Data: 2011-08-24 22:43:59
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-24 22:41,  obserwator pisze:
[...]

Szczurek dobrze wie kim jestem i skad nadaje, ale chuj mu w dupe i
kawalek szkla :) Wpierdol sowietom !

Data: 2011-08-24 23:54:59
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 24 Sie, 22:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Wpierdol sowietom !

No patrz! Jednak gdzieś się mozemy zgodzić. Hmmm...

Data: 2011-08-25 09:58:22
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-25 08:54, Leszczur pisze:
No patrz! Jednak gdzieś się mozemy zgodzić.

Zgoda buduje :)

Data: 2011-08-25 01:19:58
Autor: stevep
Dorzynanie watah
Dnia 24-08-2011 o 22:43:59 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A nie kacapom?  ;)

--
stevep

Data: 2011-08-24 23:54:14
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 24 Sie, 22:41, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

[...]

Ba - uwazam wręcz, że badania psychiatryczne powinny być obowiązkowe
dla wszystkich parlamentarzystów!

Ponadto czy ty kochasz swojego jakiegos tam Prezia (wyglada na to ze to Tusk)?

Nope - pod tym względem jestem neutralny niczym Szwajcaria.

Co to za podejscie do polityki, milosc do lidera partii?

Wygląda na to, że w niektórych kręgach niemal obowiązkowe.

Lider partii to nie guru sekty.

A nasi politycy o tym już wiedzą?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-25 09:59:19
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-25 08:54, Leszczur pisze:
Lider partii to nie guru sekty.
A nasi politycy o tym już wiedzą?

No nie, wasi nie wiedza, bo wasz guru Tusk wam zabrania tej wiedzy :)

Data: 2011-08-25 02:28:13
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 25 Sie, 09:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> A nasi politycy o tym ju wiedz ?

No nie, wasi nie wiedza, bo wasz guru Tusk wam zabrania tej wiedzy :)

Platforma piętro wyżej, drugie drzwi po lewej. Ale z owcami nie
wpuszczają więc idź sam.

Data: 2011-08-25 01:19:13
Autor: stevep
Dorzynanie watah
Dnia 24-08-2011 o 22:41:30  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

W waszym przypadku zdecydowanie guru, a PiS to sekta.

--
stevep

Data: 2011-08-24 21:19:27
Autor: u2
Dorzynanie watah
W dniu 2011-08-24 21:14, Leszczur pisze:
To wam Prezes takie kary wymierza? Musicie go bardzo kochać.

No co ty, to tobie zycze szczesliwego nowego jorka :)

Data: 2011-08-25 01:18:18
Autor: stevep
Dorzynanie watah
Dnia 24-08-2011 o 21:14:25 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

On 24 Sie, 20:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Ale powiadam wam, chuj wam w dupe i kawalek szkla :)

To wam Prezes takie kary wymierza? Musicie go bardzo kochać. :-)

To ich guru jak to w sekcie.

--
stevep

Data: 2011-08-25 01:17:30
Autor: stevep
Dorzynanie watah
Dnia 24-08-2011 o 20:27:29 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Jasne, to dlatego chcieliscie ubecy wyslac Jarkacza do psychuszki. Ale
powiadam wam, chuj wam w dupe i kawalek szkla :)
Nie dziwię się, że sie boisz o sprawdzenie stanu psychicznego prezia.

--
stevep

Data: 2011-08-25 01:16:11
Autor: stevep
Dorzynanie watah
Dnia 24-08-2011 o 18:53:35 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A kogo spotka los Blidy?
--
stevep

Data: 2011-08-25 01:15:28
Autor: stevep
Dorzynanie watah
Dnia 24-08-2011 o 17:13:03 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Pewnie byli z razwietki, a może i z jaczejki.  '<
--
stevep

Data: 2011-08-24 16:43:05
Autor: stevep
Dorzynanie watah
Dnia 24-08-2011 o 16:02:33 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

ani z pisa :)

A czlowiek zginal, to fakt. Po-djudzany przez debili z razwietki.
Padła ci ta razwietka na mózg kretynie.

--
stevep

Data: 2011-08-24 12:09:51
Autor: rAzor
Dorzynanie watah

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:648e93a0-d4d6-46dc-ada1-0ed7b4b4b01dh9g2000vbr.googlegroups.com...
Leszczur napisał(a):

[...]

Debilu pisowski, co PO ma ze śmiercią Rosiaka? Jeżeli już to wyłącznie PiS. Otwórz oczy Hans, jesteś manipulowany przez tą kościelną sitwę!

--
rAzor

Data: 2011-08-24 16:42:04
Autor: stevep
Dorzynanie watah
Dnia 24-08-2011 o 12:04:31 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

Leszczur napisał(a):

[...]
Bierz ich kretynie.

--
stevep

Data: 2011-08-24 10:54:24
Autor: obserwator
Dorzynanie watah
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): Co naturalnie było wezwaniem do złapania za broń wszelaką.
No cóż - rację miał Kurski mówiąc, że "ciemny lud to kupi".

Zauwa , ze p. Tusk i p. Waltz mocno klaskali podczas tych s w Rados awa S..

I z pewnością w myślach już ostrzyli noże.

w sumie, przy takiej nagonce nienawiosci i akceptacji tego typu dzialan
politycznych przez osoby podobne tobie, mozna nawet byc zdziwionym , ze tak malo mordow popelniono na partii opozycyjnej.

W okresie stalinowskim, ktory niszczyl polska opozycje w sposob podobny,
jednak mordow bylo wiecej:.

Ale wszytko jeszcze przed wami:)

Na tej grupie jest nawet paru ewidentnych psychopatow popierajacych bezmyslnie
kazda glupote lajzy Tuska, ktorym wiele nie trzeba aby agresje slowna zamienic
na fizyczna.

Data: 2011-08-24 04:53:37
Autor: Leszczur
Dorzynanie watah
On 24 Sie, 12:54, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
w sumie, przy takiej nagonce nienawiosci i akceptacji tego typu dzialan
politycznych przez osoby podobne tobie, mozna nawet byc zdziwionym , ze
tak malo mordow popelniono na partii opozycyjnej.

Bredzisz człowieku. W ktorym miejscu akceptuje tego typu działania?
Gdzie ta nagonka nienawiści?
Jakiś wariat zastrzelił niewinnego człowieka i pójdzie za to siedzieć,
ale robienie z tej sprawy modelu walki Rządu z opozycją zakrawa o
szaleństwo. To tak jakby motywy działań Breivika łączyć z PiS, bo jest
ich sympatykiem.
Ludzie! - myślcie chociaż troszkę!

Na tej grupie jest nawet paru ewidentnych psychopatow popierajacych bezmyslnie
kazda glupote lajzy Tuska, ktorym wiele nie trzeba aby agresje slowna zamienic
na fizyczna.

Myslisz, ze takich nie ma w PiS???? Czy w SLD albo LPR?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 13:10:22
Autor: rAzor
Dorzynanie watah

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j32l90$qdr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jednym z takich psychopatów jesteś ty durniu! Kim ty k...wa jesteś, skąd się to bezmyslna łajzo wziąłeś? Nie było ci tu nałpi synu wcześniej. Kto cie kozi synu zna? Nie pie...ol tu mi o agresji bo wasza sekta na tej grupie ciągle jątrzy i namawia do fizyucznej rozprawy z PO. Nasłuchałem się na ten temat w "sztabie" PiS więc chłocze mi tu nie pier...ol banialuków. Tak nienawistnych kanalii, potencjalnych bandytów nie ma i nie było w żadnym innym ugrupowaniu.

--
rAzor

Data: 2011-08-24 16:43:51
Autor: stevep

[...]