Dość

Data: 2013-02-22 19:27:07
Autor: outside
Dość
Data: 2013-02-22 19:32:02
Autor: outside
Dość
On 23 Lut, 04:27, outside <struktural...@gmail.com> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=vj7RIZYHC78&feature=youtube_gdata_player

Ktoś wie coś więcej na ten temat, kto trochę zna historię
Jugosławi ?........

Jasenovac. Prym w torturowaniu i mordowaniu wiedli tam duchowni. Dla
oszczędzania kul podrzynano więźniom gardła specjalnymi nożami i
urządzano zawody w okrucieństwach. 28 sierpnia 1942 zrobiono "zawody"
w podrzynaniu ludziom gardeł, które zwyciężył franciszkanin Petar
Brzica, późniejszy członek organizacji Krzyżowcy, który w jeden dzień,
nożem poderżnął gardła 1360 ludziom.

Data: 2013-02-22 20:12:42
Autor: outside
Dość

http://www.youtube.com/watch?v=vMSq4iY7Jr8&feature=youtube_gdata_player

Data: 2013-02-23 08:11:51
Autor: pluton_
Dość
w podrzynaniu ludziom gardeł, które zwyciężył franciszkanin Petar
Brzica, późniejszy członek organizacji Krzyżowcy, który w jeden dzień,
nożem poderżnął gardła 1360 ludziom.

Prawdziwy katolik, kontynuujacy piekne tradycje inkwizycji.

Nullification

Data: 2013-02-23 03:38:10
Autor: outside
Dość
On 23 Lut, 08:11, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
> w podrzynaniu ludziom garde , kt re zwyci y franciszkanin Petar

Brzica, p niejszy cz onek organizacji Krzy owcy, kt ry w jeden dzie ,
no em poder n gard a 1360 ludziom.

Prawdziwy katolik, kontynuujacy piekne tradycje inkwizycji.

Nullification

Poszukałem trochę i nazywają ten obóz ostatnią krucjatą kościoła,
polacy w katolickiej polsce mało niestety o tym wiedzą, bo to jest
bardzo znane ale nie w polsce. No wiadomo dlaczego, zresztą ta
nienawiść lana obecnie z ambon, prześladowania polaków przez zomo z
kk , jest świetnym potwierdzeniem czym jest i do czego doprowadza ta
instytucja.

Data: 2013-02-23 08:31:16
Autor: Ghost
Dość

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kg9prg$jac$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale tam jest blad, tych gardel bylo 8778667868765675765675. Sa tez spory, co do ostatniej cyfry prof. Globowski z Instytutu Badan Szajby Wcielonej twierdzi, ze tam powinna byc 9.

Data: 2013-02-23 03:30:38
Autor: outside
Dość
On 23 Lut, 08:31, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
U ytkownik "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:kg9prg$jac$1node1.news.atman.pl...

> [...]

do ostatniej cyfry prof. Globowski z Instytutu Badan Szajby Wcielonej

Co jest szmato kpisz z ofiar mordowanych przez kler idioto.

Data: 2013-02-23 08:43:42
Autor: pluton_
Dość
> [...]

co
do ostatniej cyfry prof. Globowski z Instytutu Badan Szajby Wcielonej

Nie wnikajmy w poprawki na 3 miejscu po przecinku. Wazna jest piękna idea
inkwizycji.

Nullification

Data: 2013-02-23 09:55:13
Autor: leszek niewiadomski
Dość
Am 23.02.2013 08:43, schrieb pluton_:
[...]

Jesli ich wczesniej spowiadal lub chocby odpuscil grzechy to dobrze robil. Powiekszal grono aniolow. Gdyby zyli dluzej mogliby popasc w grzech i byc straceni dla boga.
ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-02-23 11:55:50
Autor: Trybun
Dość
W dniu 2013-02-23 04:32, outside pisze:

[...]

Duchowni powiadasz? Jedno małe pytanie - czy robili to (mordowali) w imieniu Kościoła, np. na zlecenie swojego duchowego zwierzchnika? Czy pod kątem zbrodni tego zwyrodnialca można oskarżać wszystkich tzw ludzi wiary?

Data: 2013-02-23 04:10:44
Autor: glob
Dość
On 23 Lut, 11:55, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

> w podrzynaniu ludziom garde , kt re zwyci y franciszkanin Petar
> Brzica, p niejszy cz onek organizacji Krzy owcy, kt ry w jeden dzie ,

Duchowni powiadasz? Jedno ma e pytanie - czy robili to (mordowali) w
imieniu Ko cio a, np. na zlecenie swojego duchowego zwierzchnika? Czy
pod k tem zbrodni tego zwyrodnialca mo na oskar a wszystkich tzw ludzi
wiary?

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
  Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Tak tępili na zlecenie kościoła ludzi którzy mieli inne po prostu
zdanie od kościoła. Ten morderca co bił rekordy podrzynania głów
został następnie przez Watykan awansowany, a Polak JP2 go wyświęcił na
świętego.

Data: 2013-02-23 04:24:52
Autor: glob
Dość
On 23 Lut, 13:10, glob <struktural...@gmail.com> wrote:

> [...]

zdanie od kościoła. Ten morderca co bił rekordy podrzynania głów
został następnie przez Watykan awansowany, a Polak JP2 go wyświęcił na

A wiesz dlaczego? Bo komuniści go dorwali i postawili pod sąd , sąd
skazał go na dożywotni areszt domowy i Watykan tak się oburzył , że
ogłosili go kardynałem, a JP2 za takie niesamowite męczeństwo aresztu
domowego ogłosił go kanonizowanym .

Data: 2013-02-23 16:47:06
Autor: Trybun
Dość
W dniu 2013-02-23 13:24, glob pisze:
[...]

Bo komuniści (prawdziwi) bardzo przypominają (prawdziwych) chrześcijan. I ci i ci zawsze dają złoczyńcom szansę na odpokutowanie grzechu.

Data: 2013-02-23 16:46:44
Autor: Trybun
Dość
W dniu 2013-02-23 13:10, glob pisze:

[...]

Jeżeli tak, to nie ma nic na na usprawiedliwienie. Jednak nie chce mi się wierzyć że Papież wyniósł na ołtarze takiego osobnika. Przecież to prosta droga do możliwości oskarżenia Kościoła ludobójstwo, i uznania za organizację przestępczą.

Data: 2013-02-23 13:06:00
Autor: Marek Czaplicki
Dość
 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 23 luty 2013 11:55:

[...]

Jak ktoś nie będzie kochał bliźniego to za łeb i do jeziora. :)

Data: 2013-02-23 16:46:19
Autor: Trybun
Dość

[...]

Nie, nie o to chodzi. Chodzi o to że wiele instytucji jest oskarżanych za nieswoje grzechy. Pomyśl sam - co jest winien Ksiądz z Polski gdy jakaś mordercza łajza w sutannie morduje ludzi w Serbii? Co jest winien bojownik o wolność i sprawiedliwość Guevara gdy jakiś kacyk (z nadania imperialistów) morduje ludzi w Kambodży pod sztandarem owej wolności i sprawiedliwości?

Dość