Dość już plugawego oczerniania abp Paetza!

Data: 2009-06-26 19:38:17
Autor: matusm
Dość już plugawego oczerniania abp Paetza!

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:h2283s$mef$1atlantis.news.neostrada.pl...
Kulisy tej intrygi, której rezultatem było zastąpienie abp Paetza biskupem
Gądeckim, kiedyś staną się znane.

Nie mamy podstaw, aby rzekomą winę abp Paetza traktować jako pewnik. Komisja
watykańska nie postawiła abp Paetzowi żadnych zarzutów, a były redaktor
naczelny "Przewodnika Katolickiego" ks. Jacek Stępczak wycofał swój podpis
pod listem do biskupów w sprawie abp. Juliusza Paetza.

Poznań, 12 października 2002 r.

Oświadczenie

Ja niżej popisany ks. Jacek Stępczak, były redaktor naczelny "Przewodnika
Katolickiego", który we wrześniu 2001 roku wraz z ks. Tomaszem Węcławskim,
ks. Tadeuszem Karkoszem, ks. Marcinem Węcławskim oraz p. Pawłem Wosickim
skierowałem list do Delegatów Episkopatu Polski na Synod Biskupów w Rzymie
oświadczam, że po długim zastanowieniu się i modlitwie - anuluję mój podpis
z w/w listu i stwierdzam, iż nie identyfikuję się więcej z jego treścią.

Uważam, że popełniłem bardo poważny błąd działając na szkodę Kościoła, a
zwłaszcza burząc dobre imię ks. abpa Juliusza Paetza, ówczesnego Metropolity
Poznańskiego.

Nadal maja dlugie rece,nie bylo dekomunizacji kosciola a,nadal,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Dość już plugawego oczerniania abp Paetza!