Dość kwękolenia !

Data: 2011-03-20 10:47:39
Autor: u2
Dość kwękolenia !
... łączę się z Donkiem w bulu i nadzieji :

http://wpolityce.pl/view/8728/Lider_partii__ktora_nazywa_siebie_inteligencka__szef_rzadu__przed_ktorym_ogrom_wyzwan__do_dzialaczy___Dosc_kwekolenia__.html

"Potężny aplauz otrzymał na Radzie Krajowej Platformy Obywatelskiej
premier Donald Tusk, który wezwał działaczy do zakończenia wszelkich
wewnętrznych dyskusji. Lider  PO stwierdził, że ma dość ciągłych
narzekań, wskazywania na błędy. I wezwał:

    Dość kwękolenia!

Podkreślał, że sobotnia Rada Krajowa to ostatni moment na dyskusję.
Potem ma być już pełna jedność. Niestety, premier nie mógł wysłuchac
nawet tych ostatnich narzekań - musiał jechać do Francji.

Sala nagrodziła go za to entuzjastycznie. Uśmiechnięty Stefan
Niesiołowska wstał wręcz z krzesła. Cezary Grabarczyk był również
uradowany. Występujący tuż po Tusku Marszałek Sejmu Grzegorz Schetyna
próbował wprawdzie apelować o przemyślenie celu politycznego, o
zastanowienie się jak i po co dalej rządzić, ale wystąpienie to utonęło
w morzu samopochwał szefa rządu. Tusk mówił między innymi:

    Jesteśmy tu po to, aby przekonać Polaków, że odpowiedzialność i
władza jest dzisiaj we właściwych rękach. To nie jest proste po trzech i
pół roku. Ale argumenty są po naszej stronie. Podnieście wysoko swoje
głowy. Macie naprawdę, o czym z dumą opowiadać wtedy, kiedy opowiadacie
o zdarzeniach w Polsce w ostatnim okresie

- mówił Tusk.

Wyraźnie widać, że kurs przekonywania Polaków iż rządy PO oznaczają
wielką zieloną wyspę i odpowiedzialność, będzie kontynuowany. Premier
przekonywał, że nasza reputacja  jest "wymarzona", a nasz kraj "radzi
sobie lepiej, niż wszyscy sąsiedzi" . Co więcej, widać to "w każdej
gminie, w każdym powiecie, w każdym województwie".

Na koniec, wszyscy siedzący za stołem prezydialnym, po zainicjowaniu
przez premiera, chwycili się za ręce.

Szef rządu poinformował także, że choć jedzie jeszcze dzisiaj na szczyt
państw europejskich poświęcony sytuacji w Libii, polskie wojska nie
wezmą udziału w ewentualnej interwencji w tym kraju."

Data: 2011-03-20 11:37:09
Autor: M. Sz.
Dość kwękolenia !

 Natomiast ja słyszałem, że to do opozycji.

Data: 2011-03-20 11:40:07
Autor: u2
Dość kwękolenia !
W dniu 2011-03-20 11:37, M. Sz. pisze:
Natomiast ja słyszałem, że to do opozycji.

Czyli Osioł powiedzial to do Szreka. Też odnoszę takie wrażenie.

Data: 2011-03-20 12:47:38
Autor: M. Sz.
Dość kwękolenia !
 Nie rozumiesz chyba znaczenia słowa opozycja.

Data: 2011-03-20 12:59:18
Autor: u2
Dość kwękolenia !
W dniu 2011-03-20 12:47, M. Sz. pisze:
Nie rozumiesz chyba znaczenia słowa opozycja.

A co znaczy ?

Data: 2011-03-20 13:17:04
Autor: M. Sz.
Dość kwękolenia !

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d85ec17$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-20 12:47, M. Sz. pisze:
Nie rozumiesz chyba znaczenia słowa opozycja.

A co znaczy ?

 Znaczy ławy sejmowe itd. .

Data: 2011-03-20 13:51:52
Autor: u2
Dość kwękolenia !
W dniu 2011-03-20 13:17, M. Sz. pisze:
A co znaczy ?

Znaczy ławy sejmowe

Szrek właśnie tam działa, stuka laską.

Data: 2011-03-20 13:58:38
Autor: M. Sz.
Dość kwękolenia !

 Tyle, że w PO.

Data: 2011-03-20 14:03:30
Autor: u2
Dość kwękolenia !
W dniu 2011-03-20 13:58, M. Sz. pisze:
Tyle, że w PO.

Opozycja jest w PO, liderem jest Szrek, a wiceliderem Bronek gafa.

Data: 2011-03-20 14:04:45
Autor: M. Sz.
Dość kwękolenia !
 Może i tak, jednak opozycja to PiS.

Data: 2011-03-20 14:05:34
Autor: u2
Dość kwękolenia !
W dniu 2011-03-20 14:04, M. Sz. pisze:
Może i tak, jednak opozycja to PiS.

Opozycja do czego ?

Data: 2011-03-20 14:07:29
Autor: M. Sz.
Dość kwękolenia !
sejmowa - czyli koalicji rządzącej, tak?

Data: 2011-03-20 14:24:59
Autor: u2
Dość kwękolenia !
W dniu 2011-03-20 14:07, M. Sz. pisze:
sejmowa - czyli koalicji rządzącej, tak?

Jakiej koalicji ?

Data: 2011-03-20 14:38:22
Autor: M. Sz.
Dość kwękolenia !

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d86002c$0$2489$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-20 14:07, M. Sz. pisze:
sejmowa - czyli koalicji rządzącej, tak?

Jakiej koalicji ?

opozycja w stosunku do koalicji

Data: 2011-03-20 14:39:45
Autor: u2
Dość kwękolenia !

Data: 2011-03-20 14:42:57
Autor: M. Sz.
Dość kwękolenia !
 ?? Nie wiesz kto jest w sejmie?

Data: 2011-03-20 17:38:47
Autor: u2
Dość kwękolenia !
W dniu 2011-03-20 14:42, M. Sz. pisze:
? Nie wiesz kto jest w sejmie?

Nie wiem kto jest w sejmie. Wiem kto jest w Sejmie. Tam jest Osioł ze
Szrekiem.

No i od trzech dni protestujące pielęgniarki na galerii.

Data: 2011-03-20 20:35:14
Autor: Kaczysta
Dość kwękolenia !
To słowo tuskowe "kwękolenie" to niby miała być taka aluzja do "kwakania". Czyżby Tusk zapomniał, ż ejego słowotoki już dawno nawanao "tuskoleniem" - w nawiązaniu do znanego bardziej słowa "pier****nie".
AZ

Data: 2011-03-20 21:41:25
Autor: M. Sz.
Dość kwękolenia !
 Ćwierkania jeszcze powiedz. Chodzi o kwękanie.

Data: 2011-03-21 16:27:41
Autor: cirrus
Dość kwękolenia !
[...]

A co powiesz na kwaczenie?

--
stevep

Data: 2011-03-21 23:31:30
Autor: Kaczysta
Dość kwękolenia !

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:im7qpl$ssm$1news.vectranet.pl...
[...]

Sądzę, że to właśnie chciał powiedzieć Tusk, ale w ostatniej chwili się ugryzł w język.
A przeciez mógł powiedzieć: "wajdolenie" - jednak w sytuacji, gdy jego kumpel odnazaczał właśnie Wajdę - to by nie przeszło.
AZ

Data: 2011-03-21 23:47:54
Autor: u2
Dość kwękolenia !