Dosiego roku Lemingi

Data: 2012-01-01 21:46:36
Autor: wekon
Dosiego roku Lemingi
http://niezalezna.pl/uploads/foto/2012/01/do-siego-roku.jpg

wekon

PS. To już nawet nie dziwi. Nawet "ja pierdolę już nie powiem", bo to normalka sie zrobiła. Prosty naród wyborców - prosty prezydent. Macie na co zasłużyli¶cie.

Data: 2012-01-01 22:15:22
Autor: Canucki
Dosiego roku Lemingi
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):
[...]

A jaki inny moze byc napis jezeli w palacu mieszka Prezydent Wszystkich Burakow? A swoja droga blad w zdaniu  zlozonym z trzech wyrazow to wyczyn nie lada.

Krzysztof Canucki --

Data: 2012-01-01 23:20:19
Autor: u2
Dosiego roku Lemingi
W dniu 2012-01-01 23:15,  Canucki pisze:
A jaki inny moze byc napis jezeli w palacu mieszka Prezydent Wszystkich Burakow? A swoja droga blad w zdaniu  zlozonym z trzech wyrazow to wyczyn nie lada.

Francuzi nie gesi ale swojego buraka majom, tysz robi ortografy, widac,
ze narzucony zabojadom odgornie tak jak u nas komo-ruski ;)

Data: 2012-01-02 05:17:15
Autor: stevep
Dosiego roku Lemingi
Dnia 01-01-2012 o 23:15:22  Canucki <canucki@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

A, że buraków pisz±cych takie rzeczy nie brakujeto wyrazy współczucia dla  Prezydenta.

--
stevep

Data: 2012-01-02 22:07:12
Autor: Canucki
Dosiego roku Lemingi
Prezydentowi nalezy wspolczuc z powodu trudnej polskiej gramatyki.
A moze nalezaloby go poslac z powrotem do "budy"? Niekoniecznie Ruskiej.

Krzysztof Canucki --

Data: 2012-01-03 05:23:24
Autor: stevep
Dosiego roku Lemingi
Dnia 02-01-2012 o 23:07:12  Canucki <canucki@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Prezydentowi nalezy wspolczuc z powodu trudnej polskiej gramatyki.
A moze nalezaloby go poslac z powrotem do "budy"? Niekoniecznie Ruskiej.

Krzysztof Canucki

Ale najpierw sam tam wleż kretynie, no i możesz zabrać jako przewodnika  Dupikowskiego.

--
stevep

Data: 2012-01-03 06:05:59
Autor: Canucki
Dosiego roku Lemingi
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Dnia 02-01-2012 o 23:07:12  Canucki <canucki@nospam.gazeta.pl> napisa=B3=
(a):

> [...]
>
> Krzysztof Canucki

Ale najpierw sam tam wleż kretynie, no i możesz zabrać jako przewodnika  Dupikowskiego.

"Buda" uczniowie nazywali szkole (przynajmniej kiedys). A do szkoly chodzi sie badz uczeszcza ale nie wlazi. I o ile wiem do szkoly szlo sie z tornistrem lub teczka (plecakiem) ewentualnie z workiem z kapciami ale nie z przewodnikiem.
Widze, ze ma Pan trudnosci z wyrazaniem pogladow i opinii. Zastepuje to Pan inwektywami oraz bezsensownymi i chamskimi "propozycjami" i opiniami ale nie dotyczacymi meritum tylko osoby wyrazajacej poglad, z ktorym Pan sie nie zgadza (wzglednie jest zobligowany do osmieszania czy zwalczania pogladow,
ktore moga godzic w interesy panskiego zleceniodawcy).
Panu tez przydaloby sie pare lekcji. Chociazby dobrych manier.
A co do owego Dupikowskiego - nie znam. Czy to jakis panski znajomy?

Krzysztof Canucki

Data: 2012-01-03 16:46:47
Autor: stevep
Dosiego roku Lemingi
Dnia 03-01-2012 o 07:05:59  Canucki <canucki@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Panu tez przydaloby sie pare lekcji. Chociazby dobrych manier.
A co do owego Dupikowskiego - nie znam. Czy to jakis panski znajomy?

Znasz, znasz, nie rżnij głupa, to twój ulubiony i kulturalny psi  intelektualista.

--
stevep

Data: 2012-01-05 20:00:35
Autor: pluton
Dosiego roku Lemingi
A jaki inny moze byc napis jezeli w palacu mieszka Prezydent Wszystkich
Burakow?

Przynajmniej to palac, a nie szambo.

Nullification

Data: 2012-01-01 22:21:42
Autor: MH
Dosiego roku Lemingi
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):
[...]

==============

Racjem Gekonie mos !!  Mielimy mondrego Rezydenta , ale kacapy go ¶tucnym
helem na¶tsempy rozerwały ...

MH

Data: 2012-01-02 11:45:39
Autor: rAzor
Dosiego roku Lemingi
UĹĽytkownik -  MH napisaĹ‚:
wekon<wekon@op.pl>  napisaĹ‚(a):

http://niezalezna.pl/uploads/foto/2012/01/do-siego-roku.jpg

wekon

PS. To juĹĽ nawet nie dziwi. Nawet "ja pierdolÄ™ juĹĽ nie powiem", bo to
normalka sie zrobiła. Prosty naród wyborców - prosty prezydent. Macie na co
zasłużyliście.

==============

Racjem Gekonie mos !!  Mielimy mondrego Rezydenta , ale kacapy go Ĺ›tucnym
helem naśtsempy rozerwały ...

MH

Ależ mi się dzień zaczął - mam następnego debila do sitka.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "bigbrednie" !delete from "stevep" !delete from "muto2100"

Data: 2012-01-03 09:54:20
Autor: razor
Dosiego roku Lemingi
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
UĹĽytkownik -  MH napisaĹ‚:
> [...]
> helem naśtsempy rozerwały ...
>
> MH

Ależ mi się dzień zaczął - mam następnego debila do sitka.

WsadĽ siebie debilu, wszyscy odetchn±!

Data: 2012-01-01 22:49:09
Autor: u2
Dosiego roku Lemingi
W dniu 2012-01-01 21:46, wekon pisze:
[...]

Co sie dziwisz, uzywaja proszku do prania Dosi, wiec nie widza roznicy ;)

Data: 2012-01-03 09:53:20
Autor: razor
Dosiego roku Lemingi
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> co zasłużyli¶cie.

Co sie dziwisz, uzywaja proszku do prania Dosi, wiec nie widza roznicy ;)

Mógłby¶ z okazji 2012r umyć sobie chociaż to co nazywasz jajami brudasie!

Data: 2012-01-01 22:58:32
Autor: dante
Dosiego roku Lemingi
Dnia Sun, 1 Jan 2012 21:46:36 +0100, wekon napisał(a):

[...]

No... "iluminejszyn" za ponad "pińcet" tysięcy ...
ale słownik to mogli dorzucić gratis.

Data: 2012-01-01 23:32:51
Autor: raff
Dosiego roku Lemingi
On Sun, 1 Jan 2012 21:46:36 +0100, "wekon" <wekon@op.pl> wrote:

[...]

Dobrze ze nie probowal napisac "Szczesliwego Nowego Roku" bo to juz
bylaby calkowita porazka.

R.

Data: 2012-01-02 05:18:04
Autor: stevep
Dosiego roku Lemingi
Dnia 01-01-2012 o 23:32:51 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Twoja Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-03 09:55:23
Autor: razor
Dosiego roku Lemingi
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):
On Sun, 1 Jan 2012 21:46:36 +0100, "wekon" <wekon@op.pl> wrote:

>http://niezalezna.pl/uploads/foto/2012/01/do-siego-roku.jpg
>
>wekon
>
>PS. To już nawet nie dziwi. Nawet "ja pierdolę już nie powiem", bo to >normalka sie zrobiła. Prosty naród wyborców - prosty prezydent. Macie na co >zasłużyli¶cie. Dobrze ze nie probowal napisac "Szczesliwego Nowego Roku" bo to juz
bylaby calkowita porazka.

R.

Porażk± jest to, że takim ciulom jak ty pozwolono korzystać z komputera!

Data: 2012-01-02 05:15:38
Autor: stevep
Dosiego roku Lemingi
Dnia 01-01-2012 o 21:46:36 wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

A na co ty zasługujesz poza nazw± durnia?

--
stevep

Data: 2012-01-03 12:32:41
Autor: jadrys
Dosiego roku Lemingi
W dniu 2012-01-01 21:46, wekon pisze:
http://niezalezna.pl/uploads/foto/2012/01/do-siego-roku.jpg

wekon

PS. To już nawet nie dziwi. Nawet "ja pierdolę już nie powiem", bo to normalka sie zrobiła. Prosty naród wyborców - prosty prezydent. Macie na co zasłużyliście.

"Do siego"? A po jakiemu to, i co to znaczy?

Data: 2012-01-03 13:02:10
Autor: raff
Dosiego roku Lemingi
On Tue, 03 Jan 2012 12:32:41 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

[...]

To nie na glowe komucha, nie martw sie.

R.

Data: 2012-01-03 19:30:50
Autor: jadrys
Dosiego roku Lemingi
W dniu 2012-01-03 13:02, raff pisze:

"Do siego"? A po jakiemu to, i co to znaczy?
To nie na glowe komucha, nie martw sie.

R.

Z całym należnym szacunkiem, ale nie będzie mnie pouczał ktoś piszący z serwera "Gazety". I nie jestem żadnym komuchem.

Data: 2012-01-03 20:41:08
Autor: raff
Dosiego roku Lemingi
On Tue, 03 Jan 2012 19:30:50 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2012-01-03 13:02, raff pisze:

"Do siego"? A po jakiemu to, i co to znaczy?
To nie na glowe komucha, nie martw sie.

R.

Ja cie nie pouczam. Co najwyzej zlewam. Bo smieszy mnie twoja glupota.

R.

Data: 2012-01-04 13:21:32
Autor: jadrys
Dosiego roku Lemingi
W dniu 2012-01-03 20:41, raff pisze:
[...]

Naprawdę uważasz że jestem głupi?

Data: 2012-01-04 17:16:05
Autor: stevep
Dosiego roku Lemingi
Dnia 04-01-2012 o 13:21:32 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Naprawdę uważasz inaczej?

--
stevep

Data: 2012-01-03 13:04:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Dosiego roku Lemingi

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jduped$hvm$3node2.news.atman.pl...
[...]

Przypuszczam, że nie po rosyjsku, który to język czcisz na równi z Leninem i Stalinem.
Żeby nie strzępić języka po próżnicy, przeczytaj: http://obcyjezykpolski.interia.pl/?md=archive&id=46

Data: 2012-01-03 19:30:37
Autor: jadrys
Dosiego roku Lemingi

[...]

Pomieszane z poplątanym. Można śmiało przyjąć że 99% tych wygłaszających formułkę "Do siego roku" nie potrafi jej zdefiniować.

Data: 2012-01-04 04:05:37
Autor: stevep
Dosiego roku Lemingi
Dnia 03-01-2012 o 19:30:37 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:jduped$hvm$3node2.news.atman.pl...
[...]

Pomieszane z popl±tanym. Można ¶miało przyj±ć że 99% tych wygłaszaj±cych  formułkę "Do siego roku" nie potrafi jej zdefiniować.

Ja potrafię, a rosyjski znam.
--
stevep

Data: 2012-01-03 19:36:36
Autor: rAzor
Dosiego roku Lemingi
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

:-) Po polsku! Siego, siakiego - tego, tamtego, jakiegoś, a zasadniczo - do tego przyszłego, następnego. I piszemy rozłącznie! "Do siego", a nie jak kuchty z prezydenckiego pałacu, którym się z proszkiem do prania kojarzy - łącznie.
http://obcyjezykpolski.interia.pl/?md=archive&id=46
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-04 13:20:23
Autor: jadrys
Dosiego roku Lemingi
W dniu 2012-01-03 19:36, rAzor pisze:

[...]

No skoro tak twierdzisz.. Ale czy ktoś tego słowa używa na co dzień to juz inna sprawa.

Dosiego roku Lemingi