Dosiego roku Lemingi

Data: 2012-01-01 22:15:22
Autor: Canucki
Dosiego roku Lemingi
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):
http://niezalezna.pl/uploads/foto/2012/01/do-siego-roku.jpg

wekon

PS. To już nawet nie dziwi. Nawet "ja pierdolę już nie powiem", bo to normalka sie zrobiła. Prosty naród wyborców - prosty prezydent. Macie na
co
zasłużyliście.

A jaki inny moze byc napis jezeli w palacu mieszka Prezydent Wszystkich Burakow? A swoja droga blad w zdaniu  zlozonym z trzech wyrazow to wyczyn nie lada.

Krzysztof Canucki --

Data: 2012-01-01 23:20:19
Autor: u2
Dosiego roku Lemingi
W dniu 2012-01-01 23:15,  Canucki pisze:
A jaki inny moze byc napis jezeli w palacu mieszka Prezydent Wszystkich Burakow? A swoja droga blad w zdaniu  zlozonym z trzech wyrazow to wyczyn nie lada.

Francuzi nie gesi ale swojego buraka majom, tysz robi ortografy, widac,
ze narzucony zabojadom odgornie tak jak u nas komo-ruski ;)

Data: 2012-01-02 05:17:15
Autor: stevep
Dosiego roku Lemingi
Dnia 01-01-2012 o 23:15:22  Canucki <canucki@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

A, że buraków piszących takie rzeczy nie brakujeto wyrazy współczucia dla  Prezydenta.

--
stevep

Data: 2012-01-02 22:07:12
Autor: Canucki
Dosiego roku Lemingi
Prezydentowi nalezy wspolczuc z powodu trudnej polskiej gramatyki.
A moze nalezaloby go poslac z powrotem do "budy"? Niekoniecznie Ruskiej.

Krzysztof Canucki --

Data: 2012-01-03 05:23:24
Autor: stevep
Dosiego roku Lemingi
Dnia 02-01-2012 o 23:07:12  Canucki <canucki@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Prezydentowi nalezy wspolczuc z powodu trudnej polskiej gramatyki.
A moze nalezaloby go poslac z powrotem do "budy"? Niekoniecznie Ruskiej.

Krzysztof Canucki

Ale najpierw sam tam wleż kretynie, no i możesz zabrać jako przewodnika  Dupikowskiego.

--
stevep

Data: 2012-01-03 06:05:59
Autor: Canucki
Dosiego roku Lemingi
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Dnia 02-01-2012 o 23:07:12  Canucki <canucki@nospam.gazeta.pl> napisa=B3=
(a):

> [...]
>
> Krzysztof Canucki

Ale najpierw sam tam wleż kretynie, no i możesz zabrać jako przewodnika  Dupikowskiego.

"Buda" uczniowie nazywali szkole (przynajmniej kiedys). A do szkoly chodzi sie badz uczeszcza ale nie wlazi. I o ile wiem do szkoly szlo sie z tornistrem lub teczka (plecakiem) ewentualnie z workiem z kapciami ale nie z przewodnikiem.
Widze, ze ma Pan trudnosci z wyrazaniem pogladow i opinii. Zastepuje to Pan inwektywami oraz bezsensownymi i chamskimi "propozycjami" i opiniami ale nie dotyczacymi meritum tylko osoby wyrazajacej poglad, z ktorym Pan sie nie zgadza (wzglednie jest zobligowany do osmieszania czy zwalczania pogladow,
ktore moga godzic w interesy panskiego zleceniodawcy).
Panu tez przydaloby sie pare lekcji. Chociazby dobrych manier.
A co do owego Dupikowskiego - nie znam. Czy to jakis panski znajomy?

Krzysztof Canucki

Data: 2012-01-03 16:46:47
Autor: stevep
Dosiego roku Lemingi
Dnia 03-01-2012 o 07:05:59  Canucki <canucki@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Panu tez przydaloby sie pare lekcji. Chociazby dobrych manier.
A co do owego Dupikowskiego - nie znam. Czy to jakis panski znajomy?

Znasz, znasz, nie rżnij głupa, to twój ulubiony i kulturalny psi  intelektualista.

--
stevep

Data: 2012-01-05 20:00:35
Autor: pluton
Dosiego roku Lemingi
A jaki inny moze byc napis jezeli w palacu mieszka Prezydent Wszystkich
Burakow?

Przynajmniej to palac, a nie szambo.

Nullification

Dosiego roku Lemingi