Dosiego roku Lemingi

Data: 2012-01-01 23:32:51
Autor: raff
Dosiego roku Lemingi
On Sun, 1 Jan 2012 21:46:36 +0100, "wekon" <wekon@op.pl> wrote:

http://niezalezna.pl/uploads/foto/2012/01/do-siego-roku.jpg

wekon

PS. To już nawet nie dziwi. Nawet "ja pierdolę już nie powiem", bo to normalka sie zrobiła. Prosty naród wyborców - prosty prezydent. Macie na co zasłużyli¶cie.

Dobrze ze nie probowal napisac "Szczesliwego Nowego Roku" bo to juz
bylaby calkowita porazka.

R.

Data: 2012-01-02 05:18:04
Autor: stevep
Dosiego roku Lemingi
Dnia 01-01-2012 o 23:32:51 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Twoja Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-03 09:55:23
Autor: razor
Dosiego roku Lemingi
> [...]

>PS. To już nawet nie dziwi. Nawet "ja pierdolę już nie powiem", bo to >normalka sie zrobiła. Prosty naród wyborców - prosty prezydent. Macie na co >zasłużyli¶cie. Dobrze ze nie probowal napisac "Szczesliwego Nowego Roku" bo to juz

Porażk± jest to, że takim ciulom jak ty pozwolono korzystać z komputera!

--

Dosiego roku Lemingi