Doskona艂a robota specs艂u偶b

Data: 2013-02-24 20:37:12
Autor: u2
Doskona艂a robota specs艂u偶b
.... o to w艂a艣nie chodzi ! Tak trzyma膰 ! Za mord臋 trzyma膰 tych g艂upich polaczk贸w ! Bo gdy Titanic ton膮艂 to te偶 orkiestra gra艂a :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/47849-nasz-wywiad-jerzy-jachowicz-o-incydencie-przed-wykladem-michnika-jak-na-dloni-widac-ze-jest-to-robota-sluzb-specjalnych

NASZ WYWIAD. Jerzy Jachowicz o incydencie przed wyk艂adem Michnika: "Jak na d艂oni wida膰, 偶e jest to robota s艂u偶b specjalnych"

wPolityce.pl: Czy mo偶emy 艂膮czy膰 ze sob膮 zaj艣cia, do kt贸rych dosz艂o podczas wyk艂ad贸w prof. Magdaleny 艢rody i Adama Michnika, gdzie zamaskowani sprawcy, podaj膮cy si臋 za narodowc贸w, chc膮 przeszkodzi膰 w wyk艂adzie, osobie maj膮cej zdecydowania lewicowe pogl膮dy?

Jerzy Jachowicz, dziennikarz 艣ledczy, publicysta tygodnika ''w Sieci'': Mo偶na powiedzie膰, 偶e zaj艣cie podczas ostatniego wyk艂adu Adama Michnika w Radomiu, to powt贸rka z rozrywki, jednak to nie jest sprawa humorystyczna. Tutaj jak na d艂oni wida膰, 偶e jest to robota s艂u偶b specjalnych. Tu chodzi o uzyskanie dw贸ch rzeczy: danie pa艅stwu or臋偶a do wprowadzenia restrykcyjnych przepis贸w w przypadku wszelkich zak艂贸ce艅 porz膮dku, oraz obarczenie polityk贸w prawicy, za to, 偶e dochodzi do podobnych zaj艣膰. Troch臋 to przypomina czasy PRL, kiedy s艂u偶by profilaktycznie mog艂y nie dopu艣ci膰 do zak艂贸cenia porz膮dku.

Jaki cel ma takie dzia艂anie?

Chodzi o umo偶liwienie inwigilacji ka偶dego dzia艂acza politycznego, stoj膮cego po prawej stronie. Napastnicy, kt贸rzy pr贸bowali wej艣膰 na sal臋, sami siebie okre艣lali mianem ''narodowc贸w''. A wiemy przecie偶 doskonale, 偶e jest to pojemne poj臋cie i r贸偶ne 艣rodowiska mog膮 znale藕膰 si臋 w tej grupie.

Ale mo偶e te dwa zaj艣cia to czysty przypadek?

Prosz臋 zwr贸ci膰 uwag臋 na jedn膮 kwesti臋: grupa zamaskowanych 50 os贸b, idzie w kierunku uczelni, aby zak艂贸ci膰 wyk艂ad i nikt nie pr贸buje interweniowa膰? Nikt nawet nie zechcia艂 powiadomi膰 policji, czy stra偶y miejskiej? Nikogo nie wylegitymowano? Przecie偶 takie zaj艣cie z g贸ry nosi znamiona przest臋pstwa, a w tym przypadku, sprawcy swobodnie realizuj膮 sw贸j cel. Podobnie by艂o w przypadku wyk艂adu Michnika. Przecie偶 taka grupa ludzi musia艂a si臋 jako艣 przemieszcza膰, musia艂a zosta膰 zauwa偶ona. Dodatkowo s艂u偶ba ochrony, kt贸ra boj膮c si臋 grupy rozw艣cieczonych narodowc贸w, powinna powiadomi膰 odpowiednie s艂u偶by. Tymczasem postanowi艂a interweniowa膰 sama. Wygl膮da na to, 偶e jest to autentyczna prowokacja. Takie grupy nie s膮 zdolne ust膮pi膰, a szczeg贸lnie po pr贸bach nawo艂ywania ze strony s艂u偶b porz膮dkowych. Kiedy艣 by艂em 艣wiadkiem podobnego zdarzenia, gdzie m艂odych ludzi wynoszono z sali, poniewa偶 k艂adli si臋 na ziemi, chwytali 艂awek, krzese艂, wszystkiego, aby tylko zosta膰 na sali. W tym przypadku, ci ludzie wychodz膮 spokojnie jak baranki, dlaczego?

Czyli mamy tu do czynienia z inscenizacj膮?

Sprawcy mieli da膰 tylko narz臋dzie, by膰 aktorami, odgrywaj膮cymi pewn膮 histori膮, kt贸ra ma 艣wiadczy膰 o olbrzymiej mo偶liwo艣ci zagro偶enia demokracji w Polsce.

Na czyje zlecenie wykonuje si臋 takie dzia艂ania?

Agencja Bezpiecze艅stwa Wewn臋trznego zwykle jest zleceniodawc膮. Jednak to s膮 zbyt powa偶ne sytuacje, aby ABW dzia艂a艂o bez akceptacji, czy nawet inspiracji kogo艣 bardzo wa偶nego z rz膮du. Jest to niemo偶liwe. Jednak ka偶dy, kto 艣ledzi obecn膮 sytuacj臋 w partii rz膮dz膮cej, ten widzi, 偶e nie ma mo偶liwo艣ci wykonania 偶adnego konkretnego ruchu bez akceptacji premiera.

Czy ludzie bior膮cy udzia艂 w takich akcjach s膮 funkcjonariuszami s艂u偶b, czy mo偶e zwerbowanymi cz艂onkami jakie艣 organizacji?

Zwykle jest to mieszanka. Bardzo rzadko wy艂膮cznie sami funkcjonariusze uczestnicz膮 w takich przedstawieniach. Je偶eli m贸wimy o prowokacji, wystarczy w grupie 20 os贸b mie膰 kilku ludzi, ciesz膮cych si臋 du偶ym zaufaniem, aby mogli kierowa膰 dzia艂aniem ca艂ej grupy. Pozostali nie wiedz膮 nawet kto za tym wszystkim stoi, czy sk膮d ci ludzie bior膮 pieni膮dze na organizowanie akcji. Podobne przypadki, mia艂y miejsce na pocz膮tku lat 90-tych, gdzie mniejsze grupy m艂odych ludzi, ubranych po cywilnemu, udaj膮cych dzia艂aczy Ligii Republika艅skiej, zrywa艂y plakaty pot臋piaj膮ce Lecha Wa艂臋s臋. Dla mnie jednak, decyduj膮cym momentem, aby my艣le膰, 偶e ostatnie wydarzenia by艂y prowokacj膮, jest fakt, 偶e 偶adne znacz膮ce s艂u偶by porz膮dkowe nie bra艂y w tym udzia艂u.

Obydwa wydarzenia, s膮 g艂o艣no komentowane w mediach. Dlaczego, wi臋c sytuacja, kt贸ra mia艂a miejsce w Poznaniu, gdzie grupa lewicowych dzia艂aczy przebranych za transwestyt贸w, chcia艂a przeprowadzi膰 ''homoterapi臋'' profesorom uczelni, zosta艂a przemilczana?

Tu nale偶y podkre艣li膰 dysproporcj臋 wobec pot臋pienia tych zaj艣膰, r贸wnie偶 przez samego Donalda Tuska. Mo偶emy tylko spodziewa膰 si臋 jak na zaj艣cie z wyk艂adu Adama Michnika zareaguje sama Gazeta Wyborcza, ju偶 widz臋 te tytu艂y... Natomiast w przypadku Poznania, gdzie dosz艂o do r贸wnie du偶ego zagro偶enia, mamy do czynienia z podej艣ciem, traktuj膮cym to, jak drobny epizod, bowiem tak jest to przewidziane w scenariuszu dzia艂ania. Nie mo偶na broni膰 ludzi, kt贸rzy opowiadaj膮 si臋 za pos艂ank膮, kt贸ra krytykuje dzia艂ania homoseksualist贸w w Polsce. Wulgarne i prymitywne wyst膮pienia wobec tych ludzi nie spotka si臋 z jak膮kolwiek reakcj膮 pa艅stwa w tym temacie. Nikt nie z艂o偶y nawet zawiadomienia do prokuratury, a przypomnijmy, 偶e w Poznaniu, dosz艂o do gr贸藕b karalnych wobec naukowc贸w.

CZYTAJ TAK呕E: O homoterrorystach z Poznania nadal cisza! Gdzie le偶y 藕r贸d艂o medialno-politycznej zach臋ty do prze艣ladowania normalno艣ci?

Rozmawia艂 艁ukasz 呕ygad艂o
--

"G艂贸wn膮 motywacj膮 mojej aktywno艣ci publicznej by艂a potrzeba w艂adzy
i 偶膮dza popularno艣ci. Ta druga by艂a nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15鈥16 pa藕dziernika 2005

Data: 2013-02-24 21:07:53
Autor: abc
[...]

Te inscenizacje rzeczywi艣cie mog膮 temu s艂u偶y膰.

--
Nie da si臋 oddzieli膰 polityki od religii. Nie da si臋 w cz艂owieku oddzieli膰
katolika od obywatela. Rozdzia艂 pa艅stwa od Ko艣cio艂a jest sztuczny.

Data: 2013-02-24 21:15:57
Autor: u2
W dniu 2013-02-24 21:07, abc pisze:
[...]

Od samego pocz膮tku uwa偶am to za prowokacj臋 wiadomych s艂u偶b tak jak p. Jachowicz. Podobnie by艂o w przypadku agro-bombera Brunona K.

Data: 2013-02-24 21:27:12
Autor: abc
Doskona艂a robota specs艂u偶b
Od samego pocz膮tku uwa偶am to za prowokacj臋 wiadomych s艂u偶b tak jak p. Jachowicz. Podobnie by艂o w przypadku agro-bombera Brunona K.

Ten co to wymy艣li艂 (agro-bombera), chyba by艂 pijany.

Data: 2013-02-24 21:41:32
Autor: u2
W dniu 2013-02-24 21:27, abc pisze:
Od samego pocz膮tku uwa偶am to za prowokacj臋 wiadomych s艂u偶b tak jak p.
Jachowicz. Podobnie by艂o w przypadku agro-bombera Brunona K.

Ten co to wymy艣li艂 (agro-bombera), chyba by艂 pijany.

Musieli czyms przykryc swoje metne interesy w Amber G. Nawet synka Tuska w to wkrecili...-;)

Data: 2013-02-24 21:51:19
Autor: abc
[...]

Je艣li Brunon K. wst膮pi艂by do zwi膮zku partnerskiego z Plicht膮, to mogliby
rozlicza膰  si臋 wsp贸lnie, no nie?

Data: 2013-03-02 19:33:48
Autor: pluton_
Doskona砤 robota specs硊縝

Ten co to wymy秎i (agro-bombera), chyba by pijany.

moze to byl ten biskup od rozwalania znakow drogowych?

Nullification

Data: 2013-03-02 19:30:17
Autor: u2
W dniu 2013-03-02 19:33, pluton_ pisze:

Ten co to wymy艣li艂 (agro-bombera), chyba by艂 pijany.

moze to byl ten biskup od rozwalania znakow drogowych?

Ponoc niezle chleja u donka. Pewnie tam wymyslili pancerna brzoze i pijanego Blasika...-;)

Data: 2013-03-02 21:08:40
Autor: pluton_
Doskona砤 robota specs硊縝

> moze to byl ten biskup od rozwalania znakow drogowych?

Ponoc niezle chleja u donka. Pewnie tam wymyslili pancerna brzoze i
pijanego Blasika...-;)

A kto tam konkretnie chleje ? U pisdzieli to zimny lechu byl niezly gazer,
u czarnuchow to flaszka-glodz. Ale Blasik to raczej nie byl z PO ?

Nullification

Data: 2013-03-02 21:37:09
Autor: u2
W dniu 2013-03-02 21:08, pluton_ pisze:
Ponoc niezle chleja u donka. Pewnie tam wymyslili pancerna brzoze i
pijanego Blasika...-;)
A kto tam konkretnie chleje ?

Popatrz na te mordy pijackie twoich kompanow to sie domyslisz plutek...-;)

Data: 2013-03-03 11:35:57
Autor: pluton_
Doskona砤 robota specs硊縝
> A kto tam konkretnie chleje ?

Popatrz na te mordy pijackie twoich kompanow to sie domyslisz plutek...-;)

Nie mam kompan體 w pisie ani w pedofilcach.

Nullification

Data: 2013-03-03 11:31:29
Autor: u2
W dniu 2013-03-03 11:35, pluton_ pisze:
Ponoc niezle chleja u donka. Pewnie tam wymyslili pancerna brzoze i
pijanego Blasika...-;)
A kto tam konkretnie chleje ?

Popatrz na te mordy pijackie twoich kompanow to sie domyslisz plutek...-;)

Nie mam kompan贸w w pisie ani w pedofilcach.

To widac po twojej pijackiej mordzie...-;)