Doskonała robota specsłużb

Data: 2013-02-24 21:07:53
Autor: abc
Doskonała robota specsłużb
Tu chodzi o uzyskanie dwóch rzeczy: danie państwu oręża do wprowadzenia
restrykcyjnych przepisów w przypadku wszelkich zakłóceń porządku, oraz
obarczenie polityków prawicy, za to, że dochodzi do podobnych zajść.

Te inscenizacje rzeczywiście mogą temu służyć.

Data: 2013-02-24 21:15:57
Autor: u2
W dniu 2013-02-24 21:07, abc pisze:
[...]

Od samego początku uważam to za prowokację wiadomych służb tak jak p. Jachowicz. Podobnie było w przypadku agro-bombera Brunona K.

Data: 2013-02-24 21:27:12
Autor: abc
Doskonała robota specsłużb
Od samego początku uważam to za prowokację wiadomych służb tak jak p. Jachowicz. Podobnie było w przypadku agro-bombera Brunona K.

Ten co to wymyślił (agro-bombera), chyba był pijany.

Data: 2013-02-24 21:41:32
Autor: u2
W dniu 2013-02-24 21:27, abc pisze:
Od samego początku uważam to za prowokację wiadomych służb tak jak p.
Jachowicz. Podobnie było w przypadku agro-bombera Brunona K.

Ten co to wymyślił (agro-bombera), chyba był pijany.

Musieli czyms przykryc swoje metne interesy w Amber G. Nawet synka Tuska w to wkrecili...-;)

Data: 2013-02-24 21:51:19
Autor: abc
[...]

Jeśli Brunon K. wstąpiłby do związku partnerskiego z Plichtą, to mogliby
rozliczać  siÄ™ wspólnie, no nie?

Data: 2013-03-02 19:33:48
Autor: pluton_
Doskona³a robota specs³u¿b

Ten co to wymy¶li³ (agro-bombera), chyba by³ pijany.

moze to byl ten biskup od rozwalania znakow drogowych?

Nullification

Data: 2013-03-02 19:30:17
Autor: u2
W dniu 2013-03-02 19:33, pluton_ pisze:

Ten co to wymyślił (agro-bombera), chyba był pijany.

moze to byl ten biskup od rozwalania znakow drogowych?

Ponoc niezle chleja u donka. Pewnie tam wymyslili pancerna brzoze i pijanego Blasika...-;)

Data: 2013-03-02 21:08:40
Autor: pluton_
Doskona³a robota specs³u¿b

> moze to byl ten biskup od rozwalania znakow drogowych?

Ponoc niezle chleja u donka. Pewnie tam wymyslili pancerna brzoze i
pijanego Blasika...-;)

A kto tam konkretnie chleje ? U pisdzieli to zimny lechu byl niezly gazer,
u czarnuchow to flaszka-glodz. Ale Blasik to raczej nie byl z PO ?

Nullification

Data: 2013-03-02 21:37:09
Autor: u2
W dniu 2013-03-02 21:08, pluton_ pisze:
Ponoc niezle chleja u donka. Pewnie tam wymyslili pancerna brzoze i
pijanego Blasika...-;)
A kto tam konkretnie chleje ?

Popatrz na te mordy pijackie twoich kompanow to sie domyslisz plutek...-;)

Data: 2013-03-03 11:35:57
Autor: pluton_
Doskona³a robota specs³u¿b
> A kto tam konkretnie chleje ?

Popatrz na te mordy pijackie twoich kompanow to sie domyslisz plutek...-;)

Nie mam kompanów w pisie ani w pedofilcach.

Nullification

Data: 2013-03-03 11:31:29
Autor: u2
W dniu 2013-03-03 11:35, pluton_ pisze:
[...]

To widac po twojej pijackiej mordzie...-;)

Doskonała robota specsłużb