Doskonałe podsumowanie wszystkich debili  wierzących w zamach

Data: 2013-04-07 13:34:53
Autor: Gonzalez
Doskonałe podsumowanie wszystkich debili  wierzących w zamach
Data: 2013-04-07 13:37:01
Autor: u2
Doskonałe podsumowanie wszystkich deb ili wierzących w zamach
W dniu 2013-04-07 13:34, Gonzalez pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=h4j_PhyKH9g

Napisz cus jeszcze o pnacernej brzozie i pijanym generale w kokpicie piesku puty.

Data: 2013-04-07 15:07:59
Autor: pluton_
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach
Napisz cus jeszcze o pnacernej brzozie i pijanym generale w kokpicie
piesku puty.

i o trotylu i 2 wybuchach.

Nullification

Data: 2013-04-07 15:08:23
Autor: u2
W dniu 2013-04-07 15:07, pluton_ pisze:
Napisz cus jeszcze o pnacernej brzozie i pijanym generale w kokpicie
piesku puty.

i o trotylu i 2 wybuchach.

Te plutek, ty robisz z bidzikiem za grupowego klauna.

Data: 2013-04-07 16:20:37
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-07 13:37, u2 pisze:
W dniu 2013-04-07 13:34, Gonzalez pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=h4j_PhyKH9g

Napisz cus jeszcze o pnacernej brzozie i pijanym generale w kokpicie
piesku puty.

PO drugiej stronie mamy zaplanowaną akcję dezinformacyjną

Nasze próby komunikowania się ze społeczeństwem były dalekie od profesjonalizmu, a z drugiej strony, mamy do czynienia z dobrze zaplanowaną akcją dezinformacyjną - takie jest moje zdanie. Wśród ekspertów zespołu parlamentarnego jest m.in. konstruktor, specjalista od wypadków lotniczych, specjalista od modelowania. Problem w tym, że w każdym środowisku znajdą się ludzie, którzy odrzucając fakty, zaangażują się w polityczny spór - mówi Lasek.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Lasek-pod-drugiej-stronie-mamy-zaplanowana-akcje-dezinformacyjna,wid,15473166,wiadomosc.html

Data: 2013-04-07 16:23:38
Autor: u2
W dniu 2013-04-07 16:20, Gonzalez pisze:
Problem w tym, że w każdym środowisku znajdą się ludzie, którzy
odrzucając fakty, zaangażują się w polityczny spór - mówi Lasek.

Przykladem tego jest Lasek. Wystarczy obejrzec film Anity Gargas p.t. Anatomia upadku, aby zobaczyc pewnego profesora, ktory wycofuje sie z twierdzen komisji Millera, choc bral w niej udzial.

Data: 2013-04-07 19:05:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kjrvbi$45j$2speranza.aioe.org...
[...]

Baznadzieja. Kopanie się z koniem. Z wiarą, jaka by ona nie była, nie wygrasz. Szkoda zachodu.

Data: 2013-04-07 19:35:52
Autor: dante
Dnia Sun, 07 Apr 2013 16:20:37 +0200, Gonzalez napisał(a):

[...]

Pan Lasek… "expierd" z komisji…
gość, który potrafi korzystać tylko z papieru milimetrowego i linijki,
na widok komputera robi mu się niedobrze
a jak widzi arkusz kalkulacyjny to... panikuje.

Data: 2013-04-07 19:42:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:1b72klv5fhrey.1cwuwsker3qzq$.dlg40tude.net...
[...]

Niewątpliwie ty i Macierewicz macie lepsze kwalifikacje jeśli chodzi o wypadki lotnicze!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-07 19:48:45
Autor: u2
[...]

Znowu durnia klei bidzik aka pizdzik, widocznie mu tak kazali...-;)

Data: 2013-04-07 19:57:10
Autor: dante
Dnia Sun, 7 Apr 2013 19:42:02 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Widzę, że należysz do grupy tych pierdolców,
którzy w momencie, gdy „niedajboże” ktoś z PIS’u
stwierdzi, że Ziemia krąży wokół słońca to...

Ty za to jesteś ekspertem w „zimnych nóżkach”
ale ostatnio chyba przesadzasz z octem,
gdyż nie jesteś w stanie zaprzestać opisywania swoich stanów emocjonalnych.
Ta jednostka chorobowa z pewnością została rozpoznana, i znajdą się zapewne niedrogie leki.
Popytaj lekarza pierwszego kontaktu, na pewno Ci pomoże.
Szkoda by było by grupa straciła  tak znakomitego obserwatora politycznego.

Data: 2013-04-07 22:28:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ji2n6adwuy2$.fn8l2mq4kjbf$.dlg40tude.net...
[...]

Nic na to nie poradzę, że wasze "mundre" wypowiedzi wywołują u mnie stan wesołości. Chyba tak jest lepiej niż zachowanie pewnego prezydenta, który w reakcji na krytykę, lepiej lub gorzej udokumentowaną, dostawał trzydniowej sraczki!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-07 22:40:01
Autor: u2
[...]

Trzydniowa sraczka u bidzika ? Fenomen ubecki ...-;)

Data: 2013-04-07 23:23:29
Autor: dante
Doskonałe podsumowanie wszystkich debili wierzących w zamach
Dnia Sun, 7 Apr 2013 22:28:04 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

[ciach]

Nic na to nie poradz, e wasze "mundre" wypowiedzi wywouj u mnie stan wesooci. Chyba tak jest lepiej ni zachowanie pewnego prezydenta, ktry w reakcji na krytyk, lepiej lub gorzej udokumentowan, dostawa trzydniowej sraczki!

setnie ubawiony

Tak... tylko te Twoje stany emocjonalne to ju...  biegunka,
trwajca czas jaki.
Uwaaj bo si "odwodnisz".

Data: 2013-04-08 08:07:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach

Uytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisa w wiadomoci news:3l51i08xtoiq$.26h4dky2akg6$.dlg40tude.net...

Nie bj aby!

setnie ubawiony

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-04-08 09:14:49
Autor: dante
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach
Dnia Mon, 8 Apr 2013 08:07:57 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

[...]

Widz, e wci "siedzisz na kibelku"
i sprawia Ci to rado.
W yciu wanym jest by robi to co si tak naprawd lubi.

Data: 2013-04-08 09:45:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach

Uytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisa w wiadomoci news:18evgpto3herf$.1x35efe5lldsy.dlg40tude.net...
[...]

Wanie. Lubi by emerytem i dlatego jestem emerytem!

setnie ubawiony mdroci przedpicy

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-04-08 09:54:37
Autor: dante
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach
Dnia Mon, 8 Apr 2013 09:45:53 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Nie. Ty nie masz "innego wyjcia".

Data: 2013-04-08 10:17:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach

Uytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisa w wiadomoci news:7tit67pa451b.mhwky1uy7800$.dlg40tude.net...
[...]

Mam.
Jedyn twoj rozrywk jest pitolenie na PSP. Tatu da papu i dach nad gow. Itd...

setnie ubawiony

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-04-08 18:56:02
Autor: dante
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach
Dnia Mon, 8 Apr 2013 10:17:10 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

[...]

Na psp zagldam czasem by si pomia z durni.
Papu i dach na gow to tobie chyba dawali - to si nazywa wyparcie.
Zreszt sam o tym wspominae.
Mierzysz innych swoj miar i to twj problem.

Data: 2013-04-08 19:06:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach

Uytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisa w wiadomoci news:spul2r6ngyfs.17ci0m36mi5k$.dlg40tude.net...
[...]

Biedaczku!!!! Jak mi ci al!!!!! Co zagldniesz, a tu si z ciebie miej!!!!

setnie ubawiony

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-04-08 19:11:06
Autor: dante
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach
Dnia Mon, 8 Apr 2013 19:06:03 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

[...]

[cut]

[...]

Masz problem z przyczynowoci wsteczn.

Data: 2013-04-08 19:29:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach

Uytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisa w wiadomoci news:jh519mf4oe5k.h77075vtv3z3$.dlg40tude.net...

Co post, to gupszy! Masz talent!

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-04-08 19:32:28
Autor: dante
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach
Dnia Mon, 8 Apr 2013 19:29:02 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Ale czego nie rozumiesz?
Potrafisz wyduka pytanie?

Data: 2013-04-07 19:59:08
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-07 19:35, dante pisze:
[...]

Jak mówił Lasek, jego zespół nie będzie badał katastrofy. - To zostało zakończone. To będziemy powtarzali jak mantrę, póki nie pojawią się nowe fakty, które mogłyby mieć wpływ na ustaloną przyczynę wypadku lub zaleconą w raporcie profilaktykę. Nie będzie to też zespół, który będzie recenzował pracę prokuratury. Zresztą spokojnie czekam na wyniki jej prac. Cele tego zespołu są trzy, takie same będą podstawowe działy naszej strony internetowej - mówił, dodając: - Zostały już przygotowane jej zręby. Jak powiedział Maciej Lasek w wywiadzie dla Polskiej Agencji Prasowej, "pierwszym celem jego zespołu jest objaśnianie w sposób przystępny niektórych szczegółów zawartych w raporcie komisji Millera lub rozwijanie niektórych treści, które zostały potraktowane w sposób zdawkowy, bo np. nie miały wpływu na zasadnicze przyczyny katastrofy". - Raport z badania katastrofy nigdy nie jest pełny. Nie może zawierać wszystkich informacji, które zostały zebrane, lecz tylko te niezbędne do określenia przyczyn i zaleceń. Taki sposób pisania naraził komisję na zarzuty, że niektórych zagadnień nie zbadała wystarczająco dokładnie - mówi.

- Po drugie - wylicza Lasek -
będziemy prostować nieprawdziwe informacje pojawiające się w mediach oraz odpowiadać na przesyłane pytania. Już teraz dostajemy ich dużo, ale nie chcemy na nie odpowiadać, bo byłaby to odpowiedź prywatnej osoby, a ktoś mógłby uznać, że to stanowisko komisji. Gdy będziemy odpowiadać jako zespół, będzie to bardziej umocowane formalnie.

- Po trzecie, edukacja. Trzeba np. wyjaśniać, że to, co się wydarzyło w Smoleńsku, nie odbiega od najbardziej typowych wypadków w lotnictwie komunikacyjnym - dodaje Lasek.

Do kogo chcą trafić eksperci? Jak mówi Maciej Lasek, będą kierować przekaz do tych, którzy są nieprzekonani lub zdezorientowani. - Nie wierzę, że przekonamy osoby, które wierzą w teorię o zamachu, dwóch wybuchach itd. Nie trzeba przekonywać tych, którzy zaakceptowali nasz raport, choć pewnie mają nam za złe, że nie dajemy im argumentów do dyskusji - dodaje.

Zespół będzie niewielki. Jak powiedział Maciej Lasek, trzon będzie liczył nie więcej niż pięć, sześć osób. - Na razie nie mogę powiedzieć kto, nazwiska będą w zarządzeniu. Natomiast będziemy wciągać w to współpracowników z zewnątrz. Będą proszeni o przygotowanie różnego rodzaju opinii, materiałów, filmów. Będzie to ponad 20 osób reprezentujących środowisko naukowe, inżynierów, ekspertów lotniczych i specjalistyczne media - twierdzi Maciej Lasek.

Data: 2013-04-07 20:06:49
Autor: u2
W dniu 2013-04-07 19:59, Gonzalez pisze:
[...]

No jasne, stara wyprobowana kadra z komisji Millera i okolic absurdu, ktora nie bedzie dyskutowac z wynikami badan fachowcow tylko bedzie promowac mit pancernej brzozy.

Data: 2013-04-07 20:32:58
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-07 20:06, u2 pisze:
[...]

Takich "fachowców" od Maciara to palcem w dupie namacał. psychole.

Data: 2013-04-08 09:16:50
Autor: xan
W dniu 07.04.2013 20:06, u2 pisze:
[...]

A jakich to ekspertów ma Macierewicz ?

Data: 2013-04-08 09:48:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kjtqt2$oe0$3news.icm.edu.pl...
[...]

On jest ekspertem nad ekspertów. Nie ma na świecie większego eksperta od Macierewiacza! I jakże wszechstronnego! Wszyscy inni, łącznie z Katodiną mogą mu stopy lizać!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-07 20:34:50
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-07 20:07, dante pisze:
[...]

I słusznie, nikt nie będzie karmił psycholi.

Data: 2013-04-07 20:43:58
Autor: dante
Dnia Sun, 07 Apr 2013 20:34:50 +0200, Gonzalez napisał(a):

[...]

wycinasz
zatem raz jeszcze

briecolage

Data: 2013-04-07 22:29:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:1n3z5d3ekpgpv$.ol7gs2r3we5w.dlg40tude.net...
[...]

I ma stuprocentową rację. Katastrofa została już zbadana, a wyniki badań podane do wiadomości!

ubawiony

Data: 2013-04-07 23:18:21
Autor: dante
Dnia Sun, 7 Apr 2013 22:29:52 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Tak... szkoda tylko, że to - jak piszesz -  badanie
przypominało "majsterkowanie sąsiadów".
Niczym w "czeskiej bajce".

A co od Antka... to czasami odnoszę wrażenie, że ktoś mu płaci
za to by robił z siebie idiotę.

Data: 2013-04-07 23:25:29
Autor: u2
W dniu 2013-04-07 23:18, dante pisze:
[...]

Antek wcale nie twierdzi, ze musialo dojsc do zamachu co wynika to z jego komunikacji z Seremetem. Ale sprawnie obala jego komisja wierutne klamstwa z raportow Anodiny i Millera. Sam Antek nie musi byc szpecem od awiacji podobnie jak Miller. Z tym, ze Miller jest sedzia we wlasnej sprawie, bo to nim ciazy odpowiedzialnosc za przygotowanie lotu do Smolenska.

Data: 2013-04-07 23:45:22
Autor: dante
Doskonałe podsumowanie wszystkich deb ili wierzących w zamach
Dnia Sun, 07 Apr 2013 23:25:29 +0200, u2 napisa(a):

W dniu 2013-04-07 23:18, dante pisze:
Tak... szkoda tylko, e to - jak piszesz -  badanie
przypominao "majsterkowanie ssiadw".
Niczym w "czeskiej bajce".

A co od Antka... to czasami odnosz wraenie, e kto mu paci
za to by robi z siebie idiot.

[...]

No... Antek mia kilka "fajnych" pomysw.
Szpecem to on raczej nie jest i yka wszystko jak "mody dzik na poligonie".

Data: 2013-04-08 06:07:24
Autor: u2
Doskonałe podsumowanie wszystkich deb ili wierzących w zamach
W dniu 2013-04-07 23:45, dante pisze:

No... Antek miał kilka "fajnych" pomysłów.
Szpecem to on raczej nie jest
i łyka wszystko jak "młody dzik na poligonie".

Wg ciebie pije ? Jak general Blasik przed odlotem ?

Data: 2013-04-08 07:31:22
Autor: dante
Doskonałe podsumowanie wszystkich deb ili wierzących w zamach
Dnia Mon, 08 Apr 2013 06:07:24 +0200, u2 napisa(a):

W dniu 2013-04-07 23:45, dante pisze:

No... Antek mia kilka "fajnych" pomysw.
Szpecem to on raczej nie jest
i yka wszystko jak "mody dzik na poligonie".

Wg ciebie pije ? Jak general Blasik przed odlotem ?

Nie obchodzi mnie jakie uywki interesuj kogokolwiek.
Chodzi o to, e jako osoba "nietechniczna"
"yka" wszystko co mu podsun... no tym samym si bani, a wok sprawy robi szopk
co jest pewnym krgom
na rk.

Data: 2013-04-08 13:48:09
Autor: u2
W dniu 2013-04-08 07:31, dante pisze:
Wg ciebie pije ? Jak general Blasik przed odlotem ?
Nie obchodzi mnie jakie używki interesują kogokolwiek.
Chodzi o to, że jako osoba "nietechniczna"
"łyka" wszystko co mu podsuną... no tym samym się błaźni,
a wokół sprawy robi szopkę
co jest pewnym kręgom
na rękę.

Polecam ksiazke Rymanowskiego p.t. Ubek, tam jest charakterystyka Antka. Jesli nie jestes ubekiem, to moze nie wszystko jest stracone, a jesli jestes, to moze przejdziesz na zielona strone mocy po przeczytaniu tej ksiazki...-;)

Data: 2013-04-08 09:19:30
Autor: xan
W dniu 07.04.2013 23:25, u2 pisze:
[...]

Lot przygotowywała kancelaria prezydenta - są na to dokumenty, nawet Antek już porzucił ten temat i do niego nie wraca, bo jak lansują zamach to przygotowanie nie ma znaczenia na finał  - myśl ubeku czasem.

Data: 2013-04-08 08:07:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:necvepc81c9u$.1gr989hl4e8tg.dlg40tude.net...
[...]

Sranie w banie! Dwie komisje zbadały przyczyny katastrofy. Członkami komisji byłi fachowcy od badania takich wypadków. W obu wypadkach wyszło im, że przyczyną katastrofy było plecowe lądowanie we mgle bez widoczności. Lądował autopilot, który nie znał polskiego i nie rozumiał rozkazów wydawanych mu po polsku!

ubawiony

Data: 2013-04-08 09:21:20
Autor: xan
W dniu 08.04.2013 08:07, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Z takimi nie ma co dyskutować, dla nich chirurg a patolog to samo, obaj są lekarzami, tak samo z ich ekspertami od lotnictwa, ich zna się na budowie samolotów a ci z komisji na wypadkach lotniczych.

Data: 2013-04-08 09:21:28
Autor: dante
Doskonałe podsumowanie wszystkich debili wierzących w zamach
Dnia Mon, 8 Apr 2013 08:07:15 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Uytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisa w wiadomoci news:necvepc81c9u$.1gr989hl4e8tg.dlg40tude.net...
Jak mwi Lasek, jego zesp nie bdzie bada katastrofy [...]
[ciach]

I ma stuprocentow racj. Katastrofa zostaa ju zbadana, a wyniki bada
podane do wiadomoci!

ubawiony

Tak... szkoda tylko, e to - jak piszesz -  badanie
przypominao "majsterkowanie ssiadw".
Niczym w "czeskiej bajce".

A co od Antka... to czasami odnosz wraenie, e kto mu paci
za to by robi z siebie idiot.

Sranie w banie! Dwie komisje zbaday przyczyny katastrofy. Czonkami komisji byi fachowcy od badania takich wypadkw. W obu wypadkach wyszo im, e przyczyn katastrofy byo plecowe ldowanie we mgle bez widocznoci. Ldowa autopilot, ktry nie zna polskiego i nie rozumia rozkazw wydawanych mu po polsku!

ubawiony

Tak... w jednej z nich zasiadaa mama pewnego syna.
Syn ma firm co to robi przegldy i "podbija" "dowody rejestracyjne"
samolotw.
A jak si samolot rozpierdoli, to na miejsce jedzie mama
i stwierdza bd pilota.

Piszesz:
Ldowa autopilot, ktry nie zna polskiego i nie rozumia rozkazw wydawanych mu po polsku!

Zaczynasz ju bredzi, podnie si z kibelka.
Pospaceruj troch.

Data: 2013-04-08 09:56:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach

Uytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisa w wiadomoci news:qvvsy1eubb9d.18z4xmnkdf1ua$.dlg40tude.net...
[...]

To ty nie znasz faktw. Pierwszy pilot wyda autopilotowi rozkaz: "odchodzimy"; drugi pilot potwierdzi: "odchodzimy". A autopilot - nic, zero reakcji. Po sekundach oczekiwania na reakcj niekumatego autopilota, pierwszy pilot wyczy go pocigajc orczyk na siebie i dodajc gazu. Ale byo ju po ptokach, co skwitowano pokrzykiem: "kurwaaa!". Dalej byo jebnicie w ziemi w stylu grzbietowym.
Masz to w stenogramie. Czarno na biaym.

ubawiony niekumatoci

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-04-08 19:00:52
Autor: dante
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach
Dnia Mon, 8 Apr 2013 09:56:57 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Nie wiedziaem, e tutka miaa "siri"
na wyposaeniu
niczym gayPhone.
Przecie to wymylili dopiero
producenci
najbardziej
zawansowanego
systemu
operacyjnego
na
wiecie
tj expierdy z "kupkretino".

Data: 2013-04-08 19:08:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach

Uytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisa w wiadomoci news:10riupna4l0lu$.ewkmlqef314p$.dlg40tude.net...

Mao wiesz, w nogach pisz!

ubawiony

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-04-08 19:14:46
Autor: dante
Doskonae podsumowanie wszystkich debili? wierzcych w zamach
Dnia Mon, 8 Apr 2013 19:08:54 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Kolejne wyparcie?

Data: 2013-04-08 09:14:51
Autor: xan
W dniu 07.04.2013 19:35, dante pisze:
[...]

Daruj sobie, jakich to ekspertów ma Macierewicz - to tak jak byś się poddał operacji patologowi zamiast chirurgowi - obaj przecież są lekarzami, tak samo eksperci Antka.

Data: 2013-04-08 09:31:52
Autor: dante
Dnia Mon, 08 Apr 2013 09:14:51 +0200, xan napisał(a):

[...]

Nie obchodzą mnie experci Macierewicza.
Понял мальчик ?

Data: 2013-04-07 13:37:52
Autor: the_foe
Doskonałe podsumowanie wszystkich deb ili wierzących w zamach
W dniu 2013-04-07 13:34, Gonzalez pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=h4j_PhyKH9g

Jak myslisz ze ktokolwiek wierzy w zamach, właczajac to JK i Antka, to mało wiesz o chorobach psychicznych....;)

--
@foe_pl

Data: 2013-04-08 09:13:04
Autor: xan
W dniu 07.04.2013 13:34, Gonzalez pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=h4j_PhyKH9g

Najlepszym podsumowaniem był film zrealizowany przez National Geograpihic "śmierć prezydenta" - może trochę naciągany jeśli chodzi o stan wieży kontrolnej - ale bym zapomniał dla sPiSkowców oni też są w zmowie.

Doskonałe podsumowanie wszystkich debili  wierzących w zamach