Doskonały dzień

Data: 2020-03-07 01:08:41
Autor: u2
Doskonały dzień
znowu skazałem kilku na śmierć

https://www.youtube.com/watch?v=Qu6F-mMAQhk

Holly przyjechała z Miami na Florydzie,
przebyła całe Stany autostopem.
W drodze wyskubała sobie brwi,
ogoliła nogi i on to teraz ona.
Mówi: cześć kotku, przejdź się na dziką stronę
Powiedziała: hej skarbie, przejdź się na dziką stronę.

Candy przybyła tu z Long Island,
Na zapleczu była ukochaną wszystkich,
Ale nigdy nie straciła głowy,
nawet gdy robiła loda.*
Mówi: cześć kotku, przejdź się na dziką stronę.
Mówiła: hej, kotku, przejdź się na dziką stronę.
A kolorowe dziewczyny zapodają:
du,du du,du du,
du, du du du, du du, du du...

Mały Joe nigdy nie dał za darmo.
Każdy musiał płacić i płacić.
Numerek tu, numerek tam,
Nowy Jork to miasto, w którym mówili:
Hej kotku, przejdź się na dziką stronę.
Mówiłem: hej Joe, przejdź się na dziką stronę.

Cukierkowa wróżka** przyjechał i podbijał ulice,
szukał soul foodu i miejsca, w którym mógłby coś zjeść,
Poszedł do klubu Apollo,
Było trzeba go widzieć jak zapodawał.
Mówili: cześć słodki, przejdź się na dziką stronę
Powiedziałem: ej skarbie, przejdź się na dziką stronę.
O tak.

Jackie po prostu odlatuje,
Pewnego dnia myślała, że jest Jamesem Deanem.***
Potem podejrzewam, że musiała się rozpieprzyć,
valium by pomogło na tę katastrofę
Mówiła: cześć kotku, przejdź się na dziką stronę,
Powiedziałem: ej skarbie, przejdź się na dziką stronę.
A kolorowe dziewczyny zapodają:
du,du du,du du,
du, du du du, du du, du du...

-- -
* w oryginale gra słów, dosłownie: "nawet gdy dawała głowę" (określenie na seks oralny)
**Fairy to też potocznie gej
*** Podwójne znaczenie zwrotki: może chodzić o przyspieszanie samochodem i rozbicie się w nim (analogia do aktora Jamesa Deana) lub odlot np.na amfetaminie (speed) i zejście z tego stanu.

Doskonały dzień