Doskona³y komentarz nt Japonii

Data: 2011-03-13 11:52:46
Autor: Grzegorz Z.
Doskona³y komentarz nt Japonii
cxce-zar: "To jest straszne.A niektórzy twierdz± ¿e to Bóg wszystkim
kieruje,to pytam gdzie ten Bóg by³ jak to siê sta³o?Pewnie z hierarchami
ko¶cio³a kasê liczy³ w Pisamabadzie u Szamana Wielkiego - opiekuna portfeli
swoich wyznawców."

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9244774,Tsunami_w_Japonii__Policja__Ofiar_w_Miyagi_moze_byc.html

Data: 2011-03-13 06:08:41
Autor: Hans Kloss
Doskona³y komentarz nt Japonii
On 13 Mar, 11:52, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
co¶tam
Mam lepszy komentarz, choæ po prawdzie to nie mój, a zosta³ napisany
jakies 2 tysiace lat temu:
"A gdy siê skoñczy tysi±c lat, bêdzie rozwi±zany szatan z ciemnicy
swojej, I wynijdzie, aby zwodzi³ narody, które s± na czterech wêg³ach
ziemi, Goga, i Magoga, aby je zgromadzi³ do bitwy; których liczba jest
jako piasek morski."
J-23

Data: 2011-03-13 14:14:16
Autor: Grzegorz Z.
Doskona³y komentarz nt Japonii
Hans Kloss napisa³:

[...]

A któ¿ jest jego autorem i ile ma dywizji?

Data: 2011-03-13 11:54:29
Autor: u2
W dniu 2011-03-13 11:52, Grzegorz Z. pisze:
To jest straszne.A niektórzy twierdz± ¿e to Bóg wszystkim
kieruje,to pytam gdzie ten Bóg by³ jak to siê sta³o?

Zostawiam wam g³upki woln± rêkê.

Data: 2011-03-13 11:57:08
Autor: Grzegorz Z.
Doskona³y komentarz nt Japonii
u2 napisa³:

W dniu 2011-03-13 11:52, Grzegorz Z. pisze:
To jest straszne.A niektórzy twierdz± ¿e to Bóg wszystkim
kieruje,to pytam gdzie ten Bóg by³ jak to siê sta³o?

Zostawiam wam g³upki woln± rêkê.

Taki z ciebie bóg jak i z tego co to mu komuni¶ci co¶ tam przez 50 lat
nakradli.

Data: 2011-03-13 12:03:24
Autor: u2
W dniu 2011-03-13 11:57, Grzegorz Z. pisze:
Zostawiam wam g³upki woln± rêkê.
Taki z ciebie bóg jak i z tego co to mu komuni¶ci co¶ tam przez 50 lat
nakradli.

Ciebie g³upku interesuj± dobra doczesne, mnie wieczne.

Data: 2011-03-13 12:46:14
Autor: pluton
Doskona³y komentarz nt Japonii

Ciebie g³upku interesuj± dobra doczesne, mnie wieczne.

Zabicie tysiecy ludzi do rzeczywiscie dobro wieczne.

Nullification

Data: 2011-03-13 13:52:15
Autor: zinek
Doskona³y komentarz nt Japonii

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomoœci news:iliaoo$bp3$1inews.gazeta.pl...

Ciebie g³upku interesuj± dobra doczesne, mnie wieczne.

Zabicie tysiecy ludzi do rzeczywiscie dobro wieczne.

jak to kiedys ktos powiedzial - "powodzie to kara za grzechy"
kto przypomni kogo to kwestia ?
znanego w pl polityka - dodam.

Data: 2011-03-13 13:25:37
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Wieczne? Co ci zostanie z tych "dupr" po tym jak ju¿ wyewaporuj± wszystkie
supermasywne czarne dziury?

Data: 2011-03-13 12:43:41
Autor: pluton

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Data: 2011-03-13 12:44:45
Autor: pluton
Doskona³y komentarz nt Japonii
> To jest straszne.A niektórzy twierdz± ¿e to Bóg wszystkim
> kieruje,to pytam gdzie ten Bóg by³ jak to siê sta³o?

Zostawiam wam g³upki woln± rêkê.

To teraz sprzataj, bo wiecej kasy za friko nie dostaniesz.

Nullification

Data: 2011-03-13 16:28:18
Autor: jadrys
Doskonały komentarz nt Japonii
W dniu 2011-03-13 11:52, Grzegorz Z. pisze:
cxce-zar: "To jest straszne.A niektórzy twierdzą że to Bóg wszystkim
kieruje,to pytam gdzie ten Bóg był jak to się stało?

Bóg, o ile w ogóle istnieje to na pewno nie ingeruje w życie doczesne ludzi. Gdyby pod wpÅ‚ywem ludzkich modlitw miaÅ‚ zmieniać raz ustalone reguÅ‚y to zapanowaÅ‚by wielki nieÅ‚ad, a  nie porzÄ…dek..

Doskona³y komentarz nt Japonii