Dossier oprawców

Data: 2009-06-21 11:28:59
Autor: mkarwan
Dossier oprawców
Trzy ciekawe artykuły Jacka Topyło
1. Pułkownik Anatol Fejgin, dyrektor Departamentu X MBP http://www.glaukopis.pl/pdf/pafddxmbp.pdf

2. Józef Światło vel Izak Fleischfarb, wicedyrektor Departamentu X MBP http://www.glaukopis.pl/pdf/jsvifwdxmbp.pdf

3. Departament X MBP w latach 1949 - 1954 http://www.glaukopis.pl/pdf/dxmbp.pdf

Data: 2009-06-21 11:39:06
Autor: Nazgul
Dossier oprawców
mkarwan pisze:
3. Departament X MBP w latach 1949 - 1954 http://www.glaukopis.pl/pdf/dxmbp.pdf

To jest ważne. Tłumaczy mechanizm przechodzenia Michników, Geremków, Kuroniów i Modzelewskich do "opozycji".

"Odchylenie trockistowskie", ot co...
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2009-06-21 11:45:40
Autor: Tzva Adonai
Dossier oprawców
Trzy ciekawe artykuły Jacka Topyło

Jacek Topyło w którym departamencie pracował?... Esbeków żydowskiego pochodzenia
było w porywach kilkudziesięciu, esbeków etnicznie polskich - setki tysięcy..
Dlaczego esbeku mkarwan jeszcze nigdy nie podaliście personaliów żadnego ze
swoich towarzyszy?...

Data: 2009-06-21 11:48:29
Autor: Tzva Adonai
Dossier oprawców
[...]

Na kogo teraz młodzi Polacy tacy jak ja muszą płacić podatki?.. Na esbeków
żydowskich, czy na esbeków etnicznie polskich, takich jak ty i twoi kumple?... --

Data: 2009-06-21 12:40:29
Autor: Panslavista
Dossier oprawców
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
> Trzy ciekawe artykuły Jacka Topyło

Jacek Topyło w którym departamencie pracował?... Esbeków żydowskiego
pochodzenia
było w porywach kilkudziesięciu,

To ci, którzy nie zminili nazwiska na polskobrzmiące, co nie znaczy, że
występowali pod nazwiskami rodowymi.

esbeków etnicznie polskich - setki tysięcy..

A tu ci, którzy nazwiskami podszyli się pod Polaków, Rosjan i innych.

Data: 2009-06-21 12:45:11
Autor: Tzva Adonai
Dossier oprawców
A tu ci, którzy nazwiskami podszyli się pod Polaków, Rosjan i innych.

Jak długo jeszcze kałmucki śmieciu będziesz eksploatował "metodę na Żyda"?..
Robicie to bez przerwy od lat 60tych... ***

Mit o zwalaniu winy na Zydow wymyslono w Firmie, czasami z inspiracji sowieckich
sluzb specjalnych. Robili to czesto nie-Zydzi, najzdolniejsi uczniowie
funkcjonariuszy pochodzenia zydowskiego, ktorych teraz obciaza sie najwiecej.
Broniac wlasnej skory najwygodniej zrzucic wine na inne nacje.

http://piecuch.pl/blog/?p=120

Data: 2009-06-21 12:53:23
Autor: Panslavista
Dossier oprawców

> A tu ci, którzy nazwiskami podszyli się pod Polaków, Rosjan i innych.

Jak długo jeszcze kałmucki śmieciu będziesz eksploatował "metodę na
Żyda"?..
Robicie to bez przerwy od lat 60tych...

***

[...]

Kałmucy - twoi rodacy, kozojebcu, nie moi.
Napisz, kiedy Aszkenazi czyli Moise-Chazarowie po raz pierwszy uzyskali
nazwiska na terenach słowiańskich.

Data: 2009-06-21 16:13:42
Autor: CYC
Dossier oprawców

[...]

na jednym pietrze !!

cyc

Data: 2009-06-21 20:18:14
Autor: Panslavista
Dossier oprawców

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości

> Jacek Topyło w którym departamencie pracował?... Esbeków żydowskiego
> [...]

Masz czasem przebłyski inteligencji.

Dossier oprawców