Dosta艂em st贸w臋 i 4 punkty

Data: 2014-06-26 13:41:09
Autor: Jacek
Dosta艂em st贸w臋 i 4 punkty
W dniu 2014-06-25 14:49, Tomasz W贸jtowicz pisze:
Dosta艂em st贸w臋 mandatu i 4 punkty za niewielkie przekroczenie w obszarze
zabudowanym. Kiedy sta艂em i czeka艂em a偶 dw贸ch pan贸w w艂adz贸w w radiowozie
wypisze mandat, przejecha艂o 2 takich co z 500 z艂 powinni dosta膰. Jak
ruszy艂em w dalsz膮 drog臋 to zobaczy艂em autentycznego pirata w Mercedesie
AMG na warszawskich numerach. Przekracza艂 pr臋dko艣膰, wyprzedza艂 na
podw贸jnej ci膮g艂ej i w zakr臋cie...

Nie mam nic przeciwko 艣ciganiu wykrocze艅, ale czemu nie zaczn膮 w艂a艣nie
od tych "wybitnych"?
Widzisz, oni s膮 op艂acani za godziny. Do tego dochodzi presja "statystyk" czy te偶 "wykonu mandat贸w". Logiczne jest, 偶e ch艂opaki robi膮 tak, 偶eby si臋 nie narobi膰 a swoje uzyska膰.
Dlatego na przyk艂ad nie spotka艂em si臋, 偶eby 艂apali rowerzyst贸w bez 艣wiate艂, albo takich rajdowc贸w, o jakich piszesz. 艁atwiej jest si臋 przyczai膰 z suszark膮 i czeka膰 a偶 co艣 wpadnie.
Ja te偶 w pracy wola艂bym mie膰 p艂acone za metry i malowa膰 linie, ni偶 np. kopa膰 rowy.
Przez to dra偶ni mnie ca艂e to gadanie o "bezpiecze艅stwie"
Jacek

Data: 2014-06-27 09:32:15
Autor: J.F.
Dosta艂em st贸w臋 i 4 punkty
Dnia Thu, 26 Jun 2014 13:41:09 +0200, Jacek napisa(a):
Widzisz, oni s op砤cani za godziny. Do tego dochodzi presja "statystyk" czy te "wykonu mandat體". Logiczne jest, 縠 ch硂paki robi tak, 縠by si nie narobi a swoje uzyska.
Dlatego na przyk砤d nie spotka砮m si, 縠by 砤pali rowerzyst體 bez 秝iate, albo takich rajdowc體, o jakich piszesz. twiej jest si przyczai z suszark i czeka a co wpadnie.
Ja te w pracy wola砨ym mie p砤cone za metry i malowa linie, ni np. kopa rowy.
Przez to dra縩i mnie ca砮 to gadanie o "bezpiecze駍twie"

No ale kolega zaplacil, teraz bedzie wolniejszy i bedzie bezpieczniej
:-)
A co wiecej, jak bedzie wolniejszy, to nie bedzie zajmowal czasu
policji i ona ustrzeli wtedy tego merca :-)

J.

Dosta艂em st贸w臋 i 4 punkty