Dostępność WTB V Pure Race w Polsce

Data: 2009-04-01 19:44:52
Autor: Kosu
Dostępność WTB V Pure Race w Polsce
Witam,
Po kilku latach nadchodzi zmiana siodełka. Wstępnie padło na WTB Pure. Siodełko jest dość często montowane w rowerach, więc miałem już okazję na nim siedzieć. Z zakupem jest większy problem. Oficjalny dystrybutor nie ma tego siodełka na liście. Na allegro pojawia się regularnie tylko jedna oferta - pewnego szeroko omawianego na grupie w ostatnich dniach sprzedawcy. Do tego siodełko nazywa się w tej ofercie Pure V Comp i choć podana waga odpowiada Race, to trochę się obawiam. Inne siodełka WTB oznaczone Comp są słabiej wykonane i ważą prawie pół kilograma.

Czy ktoś widział to siodełko w sklepach? W jakiej cenie? Warto brać tego "Compa" z allegro?

Zakup nie jest pilny, aczkolwiek chciałbym go mieć za sobą do końca kwietnia, bo zacznę więcej jeździć w wyższej pozycji i aktualne siodełko mnie zniszczy :)

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-04-01 19:57:16
Autor: Solar
Dostępno¶ć WTB V Pure Race w Polsce
Kosu pisze:

Czy kto¶ widział to siodełko w sklepach? W jakiej cenie? Warto brać tego "Compa" z allegro?

Wła¶nie zamówiłem przez USR WTB Pure Team http://www.rowersport.pl/produkt/1761_pure_v_team.
Natomiast chwilę póĽniej, w innym sklepie, chcieli mi zdj±ć z Gianta jaki¶ niższy model Pure. Chyba wła¶nie Race z tego http://www.dynamo.com.pl/oferta.php?opt=rower&prodid=830&mainid=27 .
Ale nie spytałem się, za ile.

"Dziewczynki powstaj± z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie wilgotnych wiatrów."
                           ¶w. Tomasz z Akwinu

Data: 2009-04-01 22:20:17
Autor: Wojtek Paszkowski
"Solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote in message news:gr09ub$au6$1news.onet.pl...

http://www.rowersport.pl/produkt/1761_pure_v_team.

dystrybutor nie ma przypadkiem skopanych rozmiarów siodełek? Czy też sprzedaj± tylko jakie¶ poszerzane wersje? Pure na CRC ma szeroko¶ć bodajże 127mm. Rocket V ProGel, które mam, ma 137mm. Tymczasem Rower+Sport dla obydwu podaje kanapowe 150mm...

pzodr

Data: 2009-04-02 17:46:54
Autor: Solar
Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

Chyba jedyne słuszne wymiary s± na www.wtb.com
Tam się zgadza - Rocket SLT ma 127, Pure Team (zmierzone przed chwil±) ma 145.

Wiara w Boga zaczyna się tam, gdzie kończy się wiara w siebie.

Dostępność WTB V Pure Race w Polsce