Dostępność laptopów Fujitsu w PL [szukam ]

Data: 2016-11-28 21:48:56
Autor: Ktos i jeszcze cos
Dostępność laptopów Fujitsu w PL [szukam ]
Szukam jakiego¶ sklepu innego niż ku/niewski_pl. Pechowo lub nie, tylko  tam jest model laptopa Fujitsu na którym mi zależy.

Czy np. Action jest dystrybutorem w/w marki i byłby skłonny zamówić jedn±  sztukę? Albo jest jaki¶ sklep w PL, który byłby w stanie sprowadzić mi  tenże sprzęt i przy okazji nie naliczyć 50% marży? ;)

Dodam, że ów laptop kosztuje ~10 tys zł.

Ktokolwiek cokolwiek? :)

PS. Zakup na firmę, więc musz± być polskie/europejskie papiery fiskalne.

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

Data: 2016-11-28 22:47:35
Autor: Marsjanin
Dostępno¶ć laptopów Fujitsu w PL [szukam]
Dnia Mon, 28 Nov 2016 21:48:56 +0100, Ktos i jeszcze cos napisał(a):

Ktokolwiek cokolwiek? :)

Podaj proszę dokładny model tego Celsiusa i w dwóch słowach uzasadnij, dlaczego nie może być to Precision od Della.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2016-11-29 09:24:39
Autor: Ktos i jeszcze cos
Dostępność laptopów Fujitsu w PL [szukam ]
Ktokolwiek cokolwiek? :)

Podaj proszę dokładny model tego Celsiusa i w dwóch słowach uzasadnij,
dlaczego nie może być to Precision od Della.

To nie Celcius, tylko LifeBook T936. A DELL... Owszem, był brany pod  uwagę, aczkolwiek obecnie jedynie Fujitsu ma konwertowalny model  ultrabooka. Kiedy¶ było jeszcze Lenovo z modelem Twist S230U i HP Revolve  810, aczkolwiek żadna z powyższych nie kontynuuje już tych serii, więc  pozostał Fujitsu :)

Je¶li DELL ma podobn± konstrukcję, to z chęci± bym się przyjrzał. Nie musi  mieć tego zawiasu - może być kontrukcja odczepiana lub cokolwiek  podobnego, ale na takiej zasadzie, że poł±czony ekran z klawiatur± ma  przypominać laptopa. Może Ľle się wyraziłem - nie chodzi o konstrukcje  typu MS Surface, bo pomimo  że klawiatura jest doczepiana, to nie można na  kolanach tego jakim¶ sensownym sposobem trzymać bez podpórki z tyłu. W  aucie lub poci±gu jest to niewygodne...

Odpadaj± konstrukcje typu Lenovo Yoga!

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

Data: 2016-11-29 19:28:14
Autor: ąćęłńóśźż
Dostępno¶ć laptopów Fujitsu w PL [szukam]
Panasonic?

Data: 2016-12-01 13:18:04
Autor: Piotr Rezmer
DostÄ™pność laptopĂłw Fujitsu w PL [Q1|BĚî‘©
W dniu 2016-11-29 o 09:24, Ktos i jeszcze cos pisze:
[...]

Nie wiem jak sytuacja wygl±da dzi¶ ale miałem już w swoim życiu kilka służbowych notebooków, co prawda Fujitsu-Siemens. Żaden z nich nie odszedł "¶mierci± naturaln±" czyli starzej±c się technologicznie. Każdy umierał po maksymalnie 2,5 roku. Awaria płyty głównej. Prawdopodobnie naprężenia w obudowie.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2016-12-03 00:33:53
Autor: Ktos i jeszcze cos
[...]

Mam nadzieję, że po odł±czeniu się od Siemensa, Fujitsu zaczęło robić  lepszy sprzęt. Z reszt±, obecnie gdzie najwięcej sprzedaj±, to Japonia, a  tam raczej gówna nie kupuj±. Tym bardziej, że ten model to jeden z  najdroższych w ofercie. Szukam w sieci "issues" nawet do starszych modeli  z tej serii i jako¶ niewiele tego. Opinie głównie pozytywne. Choć ostatnio  wpadłem na jeszcze inne cudo, mianowicie na Microsoft Surface Book.  Niestety, w PL niedostępny :( Być może będzie to kolejny zakup za kilka  lat, jak Fuji się znudzi, a Surface dojrzeje...

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

Data: 2016-11-28 23:45:41
Autor: Adam
W dniu 2016-11-28 o 21:48, Ktos i jeszcze cos pisze:
[...]

Który model?

Bo widzę tego trochę u dystrybutorów. U niektórych ponad 30 modeli. Niektóre istotnie, przekraczaj± 9000 netto.
Action na stanie ma w tej chwili niewiele.

Co to s± papiery fiskalne na laptopa?  ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-11-29 09:11:49
Autor: Ktos i jeszcze cos
[...]

T936

Bo widzę tego trochę u dystrybutorów. U niektórych ponad 30 modeli.  Niektóre istotnie, przekraczaj± 9000 netto.
Action na stanie ma w tej chwili niewiele.

Też wła¶nie w Action widzę niewiele, a szkoda, bo tylko tam mamy umowę  podpisan±...
Jakby u innego distro był dostępny, to prosiłbym o info u którego :)

Co to s± papiery fiskalne na laptopa?  ;)

F-ra VAT ;) Szefostwu nie chce się biegać po urzędach celnych...  Poza tym  czekanie na sprzęt z USA czy innych Chin może trochę potrwać, a chodzi o  zafakturowanie jeszcze w tym roku.

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

Data: 2016-11-29 11:25:34
Autor: Adam
W dniu 2016-11-29 o 09:11, Ktos i jeszcze cos pisze:
[...]

S± na stanie:

1. VFY:S9360M15SPPL

33.8 cm (13.3') FHD non-touch, Intel Core i5-6200U up to 2.8GHz 3MB, 12 GB DDR4 2133 MHz (8GB mod.+4GB onb.), DVD Super Multi (reader/writer), 2nd Battery 6cell 28Wh (2,600mAh), SSD M.2 SATA III 256GB, Intel Dual Band Wireless-AC8260NV + BT

2. VFY:S9360M17SPPL

33.8 cm (13.3') FHD non-touch, Intel Core i7-6600U up to 3.4GHz 4MB, 20 GB DDR4 2133 MHz (16GB mod.+4GB onb.), DVD Super Multi (reader/writer), 2nd Battery 6cell 28Wh (2,600mAh), SSD M.2 SATA III 512GB OPAL cap. FDE set, Intel Dual Band Wireless-AC8260

3. VFY:T9360M17SPPL (tylko 1 szt.)

33,8 cm (13.3') WQHD Touch Glare Digit, Intel Core i7-6600U up to 3.4GHz 4MB, 16 GB DDR4 2133 MHz PC4-17000, SSD SATA III 512GB OPAL capable FDE set, Intel Dual Band Wireless-AC8260 11ac+ BT, LTE Sierra Wireless EM7305, 2x digital array mic & FHD cam

> [...]

tym czekanie na sprzęt z USA czy innych Chin może trochę potrwać, a
chodzi o zafakturowanie jeszcze w tym roku.

Zapytałem, bo f.VAT i dokumenty fiskalne to nieco inna parafia, pomimo, że póĽniej i tak spływaj± w jedno miejsce.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-11-29 12:37:49
Autor: Ktos i jeszcze cos
[...]

Te dwa powyższe to S936 :)

3. VFY:T9360M17SPPL (tylko 1 szt.)

O to to... U mnie tego w panelu i-serwis nie ma :( Nawet nie mogę  porównać, jak wielka/niska ku/niewski ma marżę.

Data: 2016-11-29 17:39:21
Autor: Adam
DostÄ™pność laptopĂłw Fujitsu w PL [Q1|BĚî‘©
W dniu 2016-11-29 o 12:37, Ktos i jeszcze cos pisze:
Który model?

T936

S± na stanie:

1. VFY:S9360M15SPPL

2. VFY:S9360M17SPPL
Te dwa powyższe to S936 :)

Qrde, racja.
Tak to jest, jak człek dobrze filtrów nie ustawi i jeszcze się ¶pieszy :(

3. VFY:T9360M17SPPL (tylko 1 szt.)

O to to... U mnie tego w panelu i-serwis nie ma :( Nawet nie mogę
porównać, jak wielka/niska ku/niewski ma marżę.

Powiem tyle, że KuĽniewski ma minimalnie taniej, niż ja mam w ABC-Data.
AB S.A. ma nawet jeszcze kilkana¶cie zł drożej.

Więc pewnie KuĽniewski zarobi, nie ja ;)  :D

(...)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-12-23 00:36:41
Autor: Ktos i jeszcze cos
W dniu .11.2016 o 17:39 Adam <a.g@poczta.onet.pl> pisze:

Powiem tyle, że KuĽniewski ma minimalnie taniej, niż ja mam w ABC-Data.
AB S.A. ma nawet jeszcze kilkana¶cie zł drożej.

Więc pewnie KuĽniewski zarobi, nie ja ;)  :D

(...)

Jakby¶ handlował telewizorami ~50", to mogliby¶my się dogadać :)

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

Data: 2016-11-29 17:42:00
Autor: Chris
W dniu 29.11.2016 o 12:37, Ktos i jeszcze cos pisze:
O to to... U mnie tego w panelu i-serwis nie ma :( Nawet nie mogę
porównać, jak wielka/niska ku/niewski ma marżę.

Napisz do swojego handlowca albo popro¶ go o kontakt do PM-a. pewnie da się ¶ci±gn±ć na zamówienie. Ja kiedy¶ Toshiby zamawiałem i w ci±gu dwóch dni były.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2016-12-23 00:42:01
Autor: Ktos i jeszcze cos
W dniu .11.2016 o 17:42 Chris <xxx@xxx.xxx> pisze:

[...]

Dzwoniłem. Niestety znacznie drożej... A że ze mnie od lat klient żaden,  to pewnie dowalili mi domiar na "odwal sie pan i nie zawracaj d..." :)

W ogóle ostatnio w Action straszna drożyzna i wieje pustkami :( I  pomy¶leć, że kiedy¶ prawie cała Polska była zaopatrywana przez nich...

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

Data: 2016-12-08 13:07:12
Autor: fxjerzy
W dniu poniedziałek, 28 listopada 2016 21:48:58 UTC+1 użytkownik Ktos i jeszcze cos napisał:
[...]

Zapraszam do grupy tematycznej na FB "Laptopy, Notebooki, Ultrabooki - Porady / Testy / Recenzje / Co kupić"
https://www.facebook.com/groups/laptop.nieidealny.plk

Data: 2016-12-08 22:21:57
Autor: marfi
Dostępno¶ć laptopów Fujitsu w PL [szukam]
Użytkownik <fxjerzy@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:321b4de9-4322-41c8-8370-ce635dcc3714googlegroups.com...
Zapraszam do grupy tematycznej na FB "Laptopy, Notebooki, Ultrabooki - Porady / Testy / Recenzje / Co kupić"
https://www.facebook.com/groups/laptop.nieidealny.plk

Admistrator Jakub Stawowczyk ma znajome  same blondynki zupełnie niepodobne do laptopów.- ¶miem watpić w jego mozliwosci manualne innne niż masturbacja.

Data: 2016-12-09 19:33:53
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-12-08 o 22:21, marfi pisze:
[...]

Wchodzenie na FB to ewidentna strata czasu.

Pozdrawiam

Dostępność laptopów Fujitsu w PL [szukam ]