Dostał ktoś fotkę od tyłu?

Data: 2009-04-24 00:00:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
Alti pisze:
Chyba ustrzelił mnie fotoradar na DK8 na ZTCP 339km.
Sęk w tym że była to godzina ok 21:00 a więc ciemno i flesz strzelił od tyłu, czyli nie widać kierowcy.
Dostał ktos fotkę od tyłu? Czy fotoradary mogą strzelać fleszem po zmroku?

339 ????? tam jest przecie po 2 pasy rozdzielone pasem zieleni - jak od tyłu ?????

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-24 00:15:39
Autor: Alti
Dostał ktoś fotkę od tyłu?

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:gsqoek$kd9$1inews.gazeta.pl...
Alti pisze:
[...]

Może popieprzyłem kilometr ale było to gdzies między Wieluniem a Wieruszowem.
Fak
Tyle dobrze że maiałem gdzieś 75/50.
Jechałem autem teścia czyli do niego przyjdzie fota. Co jak on nie wie kto prowadził (w aucie było 3 potencjalnych kierowców a my nie chcemy sie przyznac który prowadził). Dostanie tak jak już miał we Wrocławiu 100pln i 0 pts czy jak?
Wojtek

Data: 2009-04-24 00:19:47
Autor: Alti
Dostał ktoś fotkę od tyłu?

Alti pisze:
[...]

Sprawdziłem liste fotoradarów. Był to 219km.
Na 339 stały miśki na hulajnogach....
Wojtek

Data: 2009-04-24 00:27:26
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
Alti pisze:

339 ????? tam jest przecie po 2 pasy rozdzielone pasem zieleni - jak od tyłu ?????
Sprawdziłem liste fotoradarów. Był to 219km.

No ;) Też mi flesz tam mrugł - w ciągu 2 miesięcy 5 razy ;) Chyba nie jest załadowany a ino miga (dziewczęciu walło tam też - i też nie przyszło, mimo, że nie leasingowe auto)

Na 339 stały miśki na hulajnogach....

Pod laskiem - jak zawsze ;)

A co do fotki - dostajesz wezwanie jakby co - i 2 druki: jeden wskazujący na innego - 2 wskazujący na siebie. Skserujesz ten 2 i niech 3 odeśle i się przyzna. 3 nie mogło prowadzić ;)
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-24 09:19:12
Autor: Viking
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> wrote in message news:gsqq0j$qp9$1inews.gazeta.pl...

A co do fotki - dostajesz wezwanie jakby co - i 2 druki: jeden wskazujący na innego - 2 wskazujący na siebie. Skserujesz ten 2 i niech 3 odeśle i się przyzna. 3 nie mogło prowadzić ;)

a nie jest to tak ze masz obowiazek w swietle prawa prowadzic ewidencje kierowcow uzytkujacych twoj pojazd i w przypadku kiedy nie jestes w stanie zidentyfikowac kierowcy kara przechodzi na wlasciciela pojazdu?

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-04-24 10:23:11
Autor: Kuba \(aka cita\)
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
Viking wydusił z siebie te słowy:

[...]

nie, nie musisz prowadzić ewidencji, ale prawo _wymaga_ wskazania kierującego, jesli tego nei zrobisz są dwa wyjscia - to lepsze (nie dotyczy straży miejskiej) to grzywna nałożona przez policje za niewskazanie kierującego 500PLN i brak punktów. Niestety raczej tego nie stosują i jest drugie wyjście - skierują sprawe do odpowiedniego sądu, ktory poprosi Cie o wskazanie sprawcy. Albo wskazesz, albo przyjmiesz mandat na siebie + koszty, albo zostaniesz ukarany za niewskazanie kierującego i dostaniesz odpowiednią kare (od 500zł do kilku tysięcy PLN)

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-04-24 09:33:19
Autor: Viking
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:gsrstm$771$1inews.gazeta.pl...
[...]

aha, idiotyczne, dodatkowa robota dla sadow

Data: 2009-04-24 10:35:38
Autor: Kuba \(aka cita\)
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
Viking wydusił z siebie te słowy:

aha, idiotyczne, dodatkowa robota dla sadow

znaczy sie co jest idiotyczne?
To, ze jak ktoś sie miga od mandatu, to należy go puścić wolno, zeby sądy roboty nie miały?

Złodzieja też należy zastrzelić na ulicy, zeby sąd sie nie przepracowywał...

Data: 2009-04-24 09:58:53
Autor: Viking
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:gsrtl1$agt$1inews.gazeta.pl...

znaczy sie co jest idiotyczne?
To, ze jak ktoś sie miga od mandatu, to należy go puścić wolno, zeby sądy roboty nie miały?

Złodzieja też należy zastrzelić na ulicy, zeby sąd sie nie przepracowywał...

widze problemy z czytaniem ze zrozumieniem? oki powoli wobec tego i lopatologicznie
nigdzie nie napisalem ze kogos trzeba puszczac wolno czy costam, napisalem ze to dodatkowa robota dla sadow bo co 2 pewnie odmawia przyznania sie do winy z takich wlasnie powodow (niewyrazna fotka, niewyrazne blaty, nie wiem kto prowadzil itd) co skutkuje, wyslaniem do sadu, co skutkuje zapchaniem jeszcze bardziej sadow, to mialem na mysli skoro skrot myslowy byl dla ciebie zbyt szybki
natomiast, gdyby karac wlasciciela pojazdu w przypadku niemoznosci ustalenia kierowcy na 1000% wlasciciel pojazdu przypomnialby sobie kto prowadzil, wskazal go i sprawca zostalby ukarany zgodnie z wykroczeniem.

Data: 2009-04-24 10:36:38
Autor: JBART
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
[...]

od kumpla w takiej sytuacji (od tyłu) nie wymagali, tylko dostał 200 za predkość - punktów brak

--
Jarek

Data: 2009-04-24 10:40:57
Autor: Kuba \(aka cita\)
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
JBART wydusił z siebie te słowy:

od kumpla w takiej sytuacji (od tyłu) nie wymagali, tylko dostał 200
za predkość - punktów brak

raczej musisz zrewidować prawdomówność kumpla, ktory najprawdopodobniej chciał zabłynsą w towarzystwie jakąś niestworzoną historyjka.

Niech Ci pokaże mandat .. a Ty przeczytaj za co on jest i na jakiej podstawie został nałożony .. bo póki co w Polandii nie ma mozliwości nałożenia mandatu za wykroczenie z taryfikatora, bez nałożenia punktów karnych (poza tym nie wiem czy czasem wg taryfikatora 200 zł jest poniżej dolnej granicy mandatu). Ile tej prędkości przekroczył?

Data: 2009-04-24 23:10:01
Autor: JBART
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
[...]

mandat widziałem, razem z fotką punciaka zrobioną z tyłu. Wystawiony był przez straż miejską w jakiej wsi. Powiedzieli mu, że jeśli nie pamięta kto jechał, to pisze im, że nie pamięta i przyjmuje kwotę mandatu, a nie dostaje punktów.

--
Jarek

Data: 2009-04-25 08:12:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
[...]

albo coś sie zmienilo w przepisać w przeciągu ostatnich kilku miesięcy, albo nie mieli podstaw prawnych, zeby tak srobic.

Data: 2009-04-25 09:08:56
Autor: JBART
Dostał ktoś fotkę od tyłu?

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsu9l9$6r3$1inews.gazeta.pl...
[...]

to było w zeszłym roku w czasie wakacji. Może i nie mieli prawa, ale nie sądzę, żeby ktoś naciskał na sąd grodzki :). Kumpel w każdym bądź razie szybciutko wpłacił i zapomniał o sprawie.

--
Jarek

Data: 2009-04-26 14:49:59
Autor: Budzik
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
Osobnik posiadający mail jjjbart@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ja dostajac niedawno taka fotke z SM nawet wzór pisma, ze nie pamietam kto prowadził i ze pokrywam mandat bez punktów dostałem.

"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan

Data: 2009-04-24 13:37:34
Autor: elmer radi radisson
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
Rafał "SP" Gil wrote:

No ;) Też mi flesz tam mrugł - w ciągu 2 miesięcy 5 razy ;) Chyba nie jest załadowany a ino miga (dziewczęciu walło tam też - i też nie przyszło, mimo, że nie leasingowe auto)

No lampa to sobie sama nie mierzy i nie miga, wiec musi byc
cos zaladowane. Albo wlozyli fotoimitator, albo sie pozbieraja
z tym tak, ze po pol roku albo i wiecej beda przychodzily
wyroki nakazowe z SG..

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Data: 2009-04-24 09:17:20
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
On 2009-04-23, Alti <alti71@gazeta.pl> wrote:

Jechałem autem teścia czyli do niego przyjdzie fota. Co jak on nie wie kto prowadził (w aucie było 3 potencjalnych kierowców a my nie chcemy sie przyznac który prowadził).

A nie pamiętasz, że co 50km robiliście zmiany za kółkie, tylko niestety
nie pamiętacie kto który kawałek prowadził?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-04-24 12:42:47
Autor: Krzysztof 45
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
Alti pisze:
[...]
Przestań płakać i zapłać. Miałeś jaja zapierdalać, to teraz miej jaja i zapłać jak ślepy jesteś na fotografów. Pokaż kumplom że masz gest, a nie piszczysz, a fote w antyramę i nad łóżkiem powieś.
Żenujące są takie skomlenia.
--
Krzysiek

Data: 2009-04-25 01:00:43
Autor: K
Dostał ktoś fotkę od tyłu?
Alti pisze:

[...]

ja ostatnio dostalem 120 pln za "nieujawnienie sprawcy" (64/40) oczywiscie bez punktow.

Data: 2009-04-25 01:28:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dostał ktoś fotkę od tyłu?

"K" gstgsp$u4f$1@mx1.internetia.pl

ja ostatnio dostalem 120 pln za "nieujawnienie sprawcy" (64/40) oczywiscie bez punktow.

W razie czego -- też nie ujawnię. ;) Skąd mam wiedzieć, która część
mnie prowadziła? ;) Ci z żółtymi papierami (nie blachami) mają chyba
łatwiej. ;) Nie muszą przecież prowadzić notatek mówiących o tym,
która część ich świadomości akurat wówczas siedziała za kierownicą. ;)

Aby  było jasne -- nie mam takich papierów. :) Blach też. Choć moja
Mercedes jest już w sile wieku, raczej na zabytek nie kwalifikuje się. :)

Dostał ktoś fotkę od tyłu?