Dostał wyrok

Data: 2018-10-08 11:28:50
Autor: J.F.
Dostał wyrok
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ppba6l$83v$1@node1.news.atman.pl...
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/krakow/kluszkowce-zakonnik-grzegorz-z-molestowal-dzieci-jest-wyrok/h2vxq3t
Taki wyrok to normalnie śmiech na sali. Ile jeszcze księdza będa uprzywilejowani?

A moze jednak adekwatny co co czynu, bo dokladnie nie wiemy, co tam sie dzialo.

No i jeszcze drobiazg - te 10 tys nawiazki ... razem 220 tys ... nie taki on bosy, bogaty z domu, czy bedzie "nie dam, bo nie mam" ... i tu sie zobaczy, czy ksiadz uprzywilejowany ...

J.

Data: 2018-10-08 16:59:05
Autor: Animka
Dostał wyrok
[...]