...Dostał wyrok za brak hasła Wi-Fi

Data: 2013-04-09 09:13:24
Autor: Yakhub
...Dostał wyrok za brak hasła Wi-Fi
W liście datowanym 9 kwietnia 2013 (02:52:35) napisano:

nie wiem czy bylo tu kiedys poruszane:

cytat:"Niemiecki sąd ukarał jednego ze swoich obywateli karą grzywny za
fakt niezabezpieczenia routera Wi-Fi hasłem.
100 euro grzywny to bardzo rozsądny wyrok sądu, bo bez uszczerbku dla finansów samego ukaranego, zwrócono uwagę na bardzo istotną kwestię - zabezpieczania dostępu do internetu oraz konsekwencji ignorowania tej czynności. W takich sytuacjach - zdaniem niemieckiego sądu - bezmyślnie
narażamy się na to, że ktoś za pośrednictwem naszego prywatnego internetu może dokonywać czynności nielegalnych. Zaczynając od tak powszechnych jak pobieranie nielegalnych plików, np. muzyki, poprzez rozpowszechnianie pedofilii czy oszustwa finansowe."
             /ciach/

Najbardziej mi się spodobał "nasz prywatny internet" :D

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

...Dostał wyrok za brak hasła Wi-Fi