[press] Dostała mandat na egzaminie

Data: 2009-05-24 01:42:55
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[press] Dostała mandat na egzaminie

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostki/news/dostala-mandat-na-egzaminie,1311216,415

Kompromitacja na całej linii!

Kursantka nie może otrzymać mandatu ani punktów, bo jedzie pod dyktando i nie ma PJ.
Ten co najechał z tyłu jest sprawcą stłuczki, bo samochód z napisem L ma być traktowany szczególnie, czyli w przypadku napotkania takiego auta, należy zachować szczególną ostrożność.

Pały zwolnić z roboty, egzaminatora pozbawić praw do wykonywania zawodu, a tego co wjechał w tył obciążyć mandatem i punktami!

zyga

Data: 2009-05-24 08:51:56
Autor: pavellz

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gva0m7$bgg$1news.interia.pl...

[...]

A przede wszystkim to kursantka jeśli by nie spanikowała to mogłaby wykorzystać
fakt, że w Lce są dwa pedały hamulca i tak naprawdę nie wiadomo kto go
tak mocno docisnął... :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-24 09:39:46
Autor: castrol
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Jeszcze dodam ze egaminator nie ma prawa wymagac takiego zachowania na drodze typu prosze sie rozpedzic i ostro zahamowac. To wszystko mi wyglada na jakis walek, typu wyludzenie odszkodowania.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-24 10:03:15
Autor: Mikolaj Machowski
castrol napisał:
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Jak najbardziej jest taki punkt egzaminu. Egzaminowany ma prawo odmówić
jego wykonania (i każdego innego) jeśli uważa, że taki manewr jest
niebezpieczny w danej sytuacji, ale jeśli wykona to najgorszą
konsekwencją powinien być oblany egzamin. Co więcej - egzaminator nie
może podpuszczać i świadomie wydawać poleceń "niebezpiecznych". W takim
wypadku dziewczynie powinien przysługiwać dodatkowy darmowy egzamin.

m.
--
In the beginning was The Word.
And The Word was Content-Type: text/plain

Data: 2009-05-24 22:17:38
Autor: Karolek

Użytkownik "Mikolaj Machowski" <mikmach@wp.pl> napisał w wiadomości news:slrnh1i69a.49k.mikmachblacher.nos...

Co więcej - egzaminator nie
może podpuszczać i świadomie wydawać poleceń "niebezpiecznych".

A jak mowi skrec w nastepna w prawo, a w nablizszej w prawo stoi zakaz wjazdu to to juz jest podpuszczanie czy nie? ;>

W takim
wypadku dziewczynie powinien przysługiwać dodatkowy darmowy egzamin.

Taa i jeszcze co?
Moze kwiaty i przeprosiny, poglaskac po glowce i powiedziec, ze nic sie nie stalo, przeciez ona myslec nie musi... :/

Karolek

Data: 2009-05-24 20:58:50
Autor: Mikolaj Machowski
Karolek napisał:

[...]

Tak.

m.
--
E466: Brak nazwy pliku pod zachęcaczem

Data: 2009-05-24 23:02:48
Autor: J.F.
On Sun, 24 May 2009 20:58:50 +0000 (UTC),  Mikolaj Machowski wrote:
Karolek napisał:
[...]

Bo to sie mowi "prosze zaparkowac w pierwszym dozwolonym miejscu" :-)

J.

Data: 2009-05-24 21:21:20
Autor: Mikolaj Machowski
Karolek napisał:
[...]

Właśnie :)

m.
--
The world really isn't any worse. It's just that the news coverage is so much better.

Data: 2009-05-24 23:37:03
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-05-24, Karolek <dragnospam@o2.pl> wrote:

Co więcej - egzaminator nie
może podpuszczać i świadomie wydawać poleceń "niebezpiecznych".

A jak mowi skrec w nastepna w prawo, a w nablizszej w prawo stoi zakaz wjazdu to to juz jest podpuszczanie czy nie? ;>

Nie wolno mu wydawać poleceń sprzecznych z przepisami. Co najwyżej może
powiedzieć "proszę skręcić w prawo w pierwszą możliwą ulicę".

[...]

Nie darmowy tylko na koszt kolesia, który spowodował kolizję.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-05-24 11:34:13
Autor: J.F.
On Sun, 24 May 2009 09:39:46 +0200,  castrol wrote:
Jeszcze dodam ze egaminator nie ma prawa wymagac takiego zachowania na drodze typu prosze sie rozpedzic i ostro zahamowac. To wszystko mi wyglada na jakis walek, typu wyludzenie odszkodowania.

A  co - wycofali juz ten punkt z egzaminu - sprawdzenie umiejetnosci
awaryjnego hamowania ?

J.

Data: 2009-05-24 14:41:20
Autor: castrol
[press] DostaÂła mandat na egzaminie
J.F. pisze:

A  co - wycofali juz ten punkt z egzaminu - sprawdzenie umiejetnosci
awaryjnego hamowania ?

Nie wiedzialem, ze to jest staly punkt egzaminu. Dla mnie to idiotyczne aby na srodku drogi bez powodu hamowac. Czego oni ucza i wymagaja od tych kierowcow?

Jacek Kustra

Data: 2009-05-24 14:51:59
Autor: neelix

Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a194072$1news.home.net.pl...
J.F. pisze:

[...]

Były jakieś plany, ale nic z tego nie wyszło. W karcie zajęć jest pozycja jako zadanie, ale nie zaznacza się. Na kursie nie uczy się tego. Nie słyszałem, żeby ktoś w DC musiał na egzaminie hamować awaryjnie w zaplanowany wcześniej sposób. Zagrożenie zbyt duże. Fakt, że kursanci depczą po hamulcach na zółtym, ale to inna historia. Raczej uczy się by przy dojeżdżaniu do sygnalizatora odpowiednio zmniejszali prędkość na okoliczność zmiany. No i szczególna uwaga na pieszych.

neelix

Data: 2009-05-24 15:38:59
Autor: J.F.
[press] Dosta?a mandat na egzaminie
On Sun, 24 May 2009 14:41:20 +0200,  castrol wrote:
J.F. pisze:
[...]

W zasadzie to dobrze wymagaja - jesli nie sprawdzisz to skad masz
wiedziec czy potrafi ? Tylko trzeba to zgodnie z rozporzadzeniem [hm, nie moge znalezc, a
wydaje mi sie ze czytalem] - egzaminator wybiera malo uczeszczana
droge, upewnia sie ze za nimi nikt nie jedzie i krzyczy STOP.

J.

Data: 2009-05-24 19:10:33
Autor: neelix
[press] Dosta?a mandat na egzaminie

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:eaji155unhradugdtvlm6j1kc76f7c3l4o4ax.com...
J.F. pisze:
[...]

Nie slyszalem, by to sie odbywalo. W szkoleniu zadanie jest pomijane.
neelix

Data: 2009-05-24 22:52:10
Autor: szadok
Dnia 24.05.2009 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

Tylko trzeba to zgodnie z rozporzadzeniem [hm, nie moge znalezc, a
wydaje mi sie ze czytalem] - egzaminator wybiera malo uczeszczana
droge, upewnia sie ze za nimi nikt nie jedzie i krzyczy STOP.

A wcześniej - co bardzo ważne - zapina pasy bezpieczeństwa :P Akurat poważnie piszę :)
BTW: moja żonka jak robiła prawko i "troszkę" pojeździła na placyku tavrią [gdzie wspomaganie hamulcy było hmm, takie trochę słabsze jakby],
to jak na żółtym przyhamowała i zrobiła z instruktora glonojada na przedniej szybie, to tylko cośtam pomruczał, że hamowania awaryjnego już nie sprawdzamy ;)

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia

Data: 2009-05-24 21:41:38
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-05-24, castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote:

[...]

Opanowania samochodu przy awaryjnym hamowaniu. Całkiem przydatna
umiejętność. Z ciekawostek: wciśnięcie sprzęgła na początku hamowania
awaryjnego jest błędem przez który można oblać.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-05-25 10:56:47
Autor: Massai

On 2009-05-24, castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote:

> [...]

umiejętność. Z ciekawostek: wciśnięcie sprzęgła na początku hamowania
awaryjnego jest błędem przez który można oblać.

Ooo? A niby dlaczego?
;-)

uuch, nie mogłem się powstrzymać ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-05-25 13:15:36
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-05-25, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

[...]

A serio pytasz?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-05-25 11:24:26
Autor: Massai

On 2009-05-25, Massai <tsender@wp.pl> wrote:
hamowania >> awaryjnego jest błędem przez który można oblać.
> ;-)

A serio pytasz?

Serio, nie pamiętam czy brałeś udział w tamtej dyskusji, gdzie mnie
kilka osób przekonywało że to nie ma znaczenia ;-)

Więc ciekawi mnie Twoja odpowiedź na "dlaczego nie wciskać sprzęgła".

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-05-25 13:36:35
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-05-25, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

A serio pytasz?

Serio, nie pamiętam czy brałeś udział w tamtej dyskusji, gdzie mnie
kilka osób przekonywało że to nie ma znaczenia ;-)

Więc ciekawi mnie Twoja odpowiedź na "dlaczego nie wciskać sprzęgła".

Żeby zacząć od hamulca nietracąc czasu na sprzęgło. Zwłaszcza, że na
początku nauki jazdy kursant się spotyka z silnym naciskiem, żeby mu
samochód nie gasł - więc wyrabia sobie odruch "najpierw sprzęgło, potem
hamulec".

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-05-25 15:22:28
Autor: neelix
[press] DostaĂ?Ĺ?a mandat na egzaminie

On 2009-05-25, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

A serio pytasz?

[...]

Jak uczy partacz, nie instruktor. Takiego nawyku nabranego na placu szybko oducza się na drodze.
neelix
neelix

Data: 2009-05-25 15:20:49
Autor: neelix
[press] Dosta3a mandat na egzaminie

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnh1j8ni.get.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2009-05-24, castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote:

[...]

Awaryjne właśnie miało polegać na samym hamulcu nawet do zgaśnięcia.
neelix

Data: 2009-05-25 11:25:41
Autor: Kaziu
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote:
[...]

Mi rozkazal na nieznanej mi drodze, na luku, rozpedzic sie do 50. Za lukiem
stal znak STOP - musialem gwaltownie hamowac.

--
Kaziu

[press] Dostała mandat na egzaminie