Dostałam wiadomość, że

Data: 2010-02-09 13:39:48
Autor: Antenka
Dostałam wiadomość, że
na psp zaroi się od mafii  : - /

Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - a.

Data: 2010-02-09 13:41:27
Autor: Antenka
Dostałam wiadomość, że
On 9 Lut, 23:39, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
na psp zaroi się od mafii  : - /

Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - a.

Zaroiło się mialo być  ;-)

Antenka

Data: 2010-02-09 22:48:52
Autor: awe
Dostałam wiadomość, że

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4146cfb1-a279-47f0-9218-9159c2fd0c56k41g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- --
od sobiesiaka?
awe

Data: 2010-02-09 13:45:50
Autor: Antenka
Dostałam wiadomość, że
On 9 Lut, 23:48, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4146cfb1-a279-47f0-9218-9159c2fd0c56k41g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> na psp zaroi się od mafii : - /

> Antenka

> "Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - a.

Ave, tylko bez nazwisk  :-X  - nic więcej nie powiem...czytaj między
wierszami ;-)

Antenka

Data: 2010-02-10 10:12:49
Autor: cytryna
Dostałamwiadomość, że
> [...]
> od sobiesiaka?
> awe

Ave, tylko bez nazwisk  :-X  - nic więcej nie powiem...czytaj między

Nazwiska umieszsczamy w zbiorze zastrzeżonym IPN - nic więcej nie powiem - to strach przed ekskomunika w wydaniu TW Filozofa i innych tuzów politycznych.

Data: 2010-02-09 22:48:27
Autor: Jadrys
Dostałam wiadomość, że
W dniu 2010-02-09 22:48, awe pisze:
[...]

E tam, paru gejów, paru oszołomów, tyleż samo programów do rozsyłania spamu (np. mkarwan) i to wszystko.. Co tu by miała szukać mafia? :-\

Data: 2010-02-09 13:56:57
Autor: Antenka
Dostałam wiadomość, że
On 9 Lut, 23:48, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

E tam, paru gejów, paru oszołomów, tyleż samo programów do rozsyłania
spamu (np. mkarwan) i to wszystko.. Co tu by miała szukać mafia? :-\

W tym przypadku milczenie jest złotem :-X

Antenka ;-)

Data: 2010-02-10 11:38:33
Autor: Jadrys
Dostałam wiadomość, że
W dniu 2010-02-09 22:56, Antenka pisze:
[...]

Tak, rozumiem i nie nalegam.. :-[

Data: 2010-02-10 17:25:19
Autor: cirrus
Dostałam wiadomość, że
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hku2ba$uja$2news.onet.pl...
[...]

Nic nie rozumiesz, chodzi o wywolanie wrażenia, że antenka ma wiedzę tajemną, skądś to juz znamy.

--
stevep

Data: 2010-02-10 13:14:01
Autor: Antenka
Dostałam wiadomość, że
On 10 Lut, 18:25, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
U ytkownik "Jadrys" <C...@yahoo.com> napisa w wiadomo cinews:hku2ba$uja$2news.onet.pl...

> Tak, rozumiem i nie nalegam.. :-[

Nic nie rozumiesz, chodzi o wywolanie wra enia, e antenka ma wiedz
tajemn , sk d to juz znamy.

--
stevep- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

No no no próbuj, próbuj...mozfiozo, taaa zamieniam piasek w złoto

Antenka

Data: 2010-02-09 22:58:55
Autor: Edel
Dostałam wiadomość, że

"...tyleż samo programów do rozsyłania
 spamu (np. mkarwan).."

To ta kurwa nie dosc, ze donosi to jeszcze programy do wysylania spamu rozsyla??? Moze ma uklad w Palacu Mostowskich i wysyla na podpuche, zeby potem znowu zakapowac.. A tak broni demokracji i pietnuje sprzedawczykow SB...

Pzdr
Edel

Data: 2010-02-10 11:39:03
Autor: Jadrys
Dostałam wiadomość, że
W dniu 2010-02-09 22:58, Edel pisze:
[...]

On sam jest programem.

Data: 2010-02-10 08:17:15
Autor: Artur Borubar
Dostałam wiadomość, że

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

na psp zaroi się od mafii  : - /

Namówiłaś(łeś) do pisania inne druciary?

Przemek
--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-10 08:52:35
Autor: Neko
Dostałam wiadomość, że
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

na psp zaroi się od mafii  : - /

Ale co Ty bredzisz?

Data: 2010-02-10 10:20:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Dostałamwiadomość, że
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

> na psp zaroi się od mafii  : - /

Ale co Ty bredzisz?

Dej spokuj tej Marynie, cheba wnojbizsych dniach CIECKI dostanie, toi GUPIEJE...

Skodaze z plemion wcesnych psykładuw niebiezemy...
Kajsik w Hameryce Połedniowej jest takie plemiem, zejak Maryna ciecki dostaje,
tojom siem w klotce na dzewo zawieso - tak długo, az pseciekać psestaje....

Mondre te plemienne chopy, a mondre...

Data: 2010-02-10 17:23:10
Autor: cirrus
Dostałam wiadomość, że
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b72dc408-139c-4806-9133-31fdca30485ad27g2000yqn.googlegroups.com...
na psp zaroi się od mafii  : - /
Antenka
"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - a.

Z magla?

--
stevep

Data: 2010-02-10 13:11:55
Autor: Antenka
Dostałam wiadomość, że
On 10 Lut, 18:23, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:b72dc408-139c-4806-9133-31fdca30485ad27g2000yqn.googlegroups.com...

> na psp zaroi się od mafii  : - /
> Antenka
> "Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - a.

> [...]

Mafiozo cirrus pseudonim "Burczymucha" się zameldował.

Antenka

Data: 2010-02-11 12:05:14
Autor: cirrus
Dostałam wiadomość, że
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9eb8668b-b132-4fd1-8aa1-34cb44bd88f2j31g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Na wezwanie kretynki- antenki.

--
stevep

Data: 2010-02-11 10:17:32
Autor: Antenka
Dostałam wiadomość, że
On 11 Lut, 12:05, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9eb8668b-b132-4fd1-8aa1-34cb44bd88f2j31g2000yqa.googlegroups.com...

> Mafiozo cirrus pseudonim "Burczymucha" się zameldował.
> Antenka

Na wezwanie kretynki- antenki.

--
stevep

Zejdź mi z oczu, bo pokopię!  Natrętna mucha! :-E

Data: 2010-02-12 15:48:43
Autor: cirrus
Dostałam wiadomość, że
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8fea6457-b2d9-4893-b271-d02310c7d03dg11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Spierdalaj na drzewo.

--
stevep

Data: 2010-02-12 11:55:38
Autor: Antenka
Dostałam wiadomość, że

Spierdalaj na drzewo.<

Pięknie...wyszło szydło z worka. "Salonowiec" od POpirdziuchów okazał
się "oratorem" z meliny pijackiej.
Z takim tekstem, to sam wypierdalaj do swojej małpiej samicy,
orangutanie!

Data: 2010-02-12 23:48:45
Autor: Jadrys
Dostałam wiadomość, że
W dniu 2010-02-12 15:48, cirrus pisze:

Spierdalaj na drzewo.

Ale ściek... A fee. Stefan co z tobą?

Data: 2010-02-13 14:19:12
Autor: Antenka
Dostałam wiadomość, że
On 13 Lut, 09:15, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:hl4lsd$29g$5news.onet.pl...

> Ale ściek... A fee. Stefan co z tobą?

Rzeczywiscie:
# Z takim tekstem, to sam wypierdalaj do swojej małpiej samicy,
> [...]

Na drzewo orangutanie!

Antenka

Data: 2010-02-14 10:52:47
Autor: Jadrys
Dostałam wiadomość, że
W dniu 2010-02-13 09:15, cirrus pisze:
[...]

Rynsztok Stefanie. Ty nie masz prawa pouczać innych.

Dostałam wiadomość, że