Dostałem KK Sygma BAnk - co to jest i czy warto?

Data: 2013-02-19 05:01:33
Autor: mrobak69
Dostałem KK Sygma BAnk - co to jest i czy warto?
Witam
Wczoraj ku mojemu zaskoczeniu (gdyż wcale się ani nie prosiłem ani nie składałem żadnego wniosku) znalazłem w skrzynce li¶cik a w nim nowa kartę kredytow± Sygma Bank - taka biał± z idiotycznym ludkiem.

Mam zapytanie może kto¶ korzysta z tego wynalazku:

1) czy jest to dobra karta i co mi daje
2) czy ubezpieczenia do niej sa obowi±zkowe (pewnie tak bo ten sygma to jakis wynalazek)
3) czy warto ja aktywowac i dlaczego mi ja przysłali?

Data: 2013-02-19 05:25:12
Autor: Kris
W dniu wtorek, 19 lutego 2013 14:01:33 UTC+1 użytkownik mrob...@gmail.com napisał:
[...]

Sprawdz dokładnie jaka masz kartę bo Sygma maw ofercie chyba kilkanascie kart i róznia się one szczegółami.
https://www.sygmabank.pl/karty/karta-sygma-bank
Np ta
https://www.sygmabank.pl/karty/karta-euro-mastercard
daje 5% zwrotu za paliwo.
Ubezpieczenia mozna wył±czyc w panelu transakcyjnym.
Jak juz zdecydujesz się korzystac z ich karty to czytaj uwaznie korespondencje od nich i aktualne pronmocje.
Sygma ma ci±gle kilka promocji dla róznych kart, i dla wybranych klientów.
Ja specjalnie aktywnie z ich karty nie korzystam, spłacam zawsze w okresie bezodsetkowym a w ubiegłymu dostałem kw prezencie przedpłacone karty na 50 i 30zł
jak±s biżuterie firmy Kruk i kilka razy jakis zwrot(paliwo chyba)
Nigdy nie interesowało mnie "wi¶niobranie" to wszystko co wyżej pisałem to dostałem nijako przy okazji normalnego korzystania.
Na stronie Sygma zawsze jest kilka regulaminów aktualnych promocji i trudno się w tym połapac.
Póki co ja jestem zadowolony ale uwazac trzeba bo w necie sa opinie ze jak czego¶ nie dopilnujesz, termin przekroczysz to sygma jest upierdliwa, jakies koszty, trude reklamacje, dziwene wpisy w BIK.
Mnie to póki co nie spotkało.

Data: 2013-02-20 02:19:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dostałem KK Sygma BAnk - co to jest i czy warto?

"Kris" e372766c-75ba-4c08-a815-4ddb26e7a85b@googlegroups.com

: Ubezpieczenia mozna wył±czyc w panelu transakcyjnym.

Mnie powiedziano, że ani przez telefon,
ani przez WWW -- tylko w ,,marmurze''.

: Na stronie Sygma zawsze jest kilka regulaminów
: aktualnych promocji i trudno się w tym połapac.

To prawda!

: [..] sygma jest upierdliwa, jakies koszty, trude reklamacje,

Nie s± trudne ;) -- i **zawsze** s± rozpatrywane na niekorzy¶ć Klienta. :)

Data: 2013-02-20 00:18:09
Autor: mrobak69
Dostałem KK Sygma BAnk - co to jest i czy warto?
Ubezpieczenia mozna wył±czyc w panelu transakcyjnym.

Mnie powiedziano, że ani przez telefon,

ani przez WWW -- tylko w ,,marmurze''.

Ale w jakim marmurze - przecież Sygma Banque S.A. Oddział w Polsce nie prowadzi tradycyjnej sieci oddziałów - to w jakim marmurze

Data: 2013-02-20 13:41:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dostałem KK Sygma BAnk - co to jest i czy warto?

<mrobak69@gmail.com> 1012ccf5-afe2-492a-9362-28e0db717afb@googlegroups.com

ani przez WWW -- tylko w ,,marmurze''.

: Ale w jakim marmurze - przecież Sygma Banque S.A.
: Oddział w Polsce nie prowadzi tradycyjnej sieci
: oddziałów - to w jakim marmurze

Nie znam się na tym -- Półbank był w terakocie, inne
ćwierćbanki s± w szmatach (dywanach) a Sygma być noże
jest [więc 'jest' czy 'być'?] w jakim¶ aglomeracie...
Może w agglosimpleksie... Nie znam się na wystroju wnętrz.
Wiem, że w bankach najważniejsze s± wnętrza (czasami nazywane
¶rodkami) ale ja na tym nie znam się ani trochę!

Data: 2013-02-20 23:14:14
Autor: Jarek Andrzejewski
On Wed, 20 Feb 2013 00:18:09 -0800 (PST), mrobak69@gmail.com wrote:

Ale w jakim marmurze - przecież Sygma Banque S.A. Oddział w Polsce nie prowadzi tradycyjnej sieci oddziałów - to w jakim marmurze

Sygma Banque Société Anonyme (SA) Oddział w Polsce
ul. Suwak 3
02-676 Warszawa

Kiedy¶ pracowałem niedaleko i nawet złożyłem im pismo osobi¶cie
(miałem w BIK wpis KK, której umowy nie zawarłem!)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2013-02-19 14:24:08
Autor: Franc
Dnia Tue, 19 Feb 2013 05:01:33 -0800 (PST), mrobak69@gmail.com napisał(a):

[...]

Zostałe¶ wyróĽniony sposród milionów rodaków.

SprawdĽ lepiej, czy nie masz z Sygma Banku jaki¶ rat wziętych - na
cokolwiek. Aktywować nie musisz, ale zobacz czy przyznany limi na tej karcie nie
obci±ża Cię w BIKu - żeby¶ się potem nie zdzwił.

--
Franc

Data: 2013-02-19 22:01:31
Autor: animka
Dostałem KK Sygma BAnk - co to jest i czy warto?
W dniu 2013-02-19 14:01, mrobak69@gmail.com pisze:
Witam
Wczoraj ku mojemu zaskoczeniu (gdyż wcale się ani nie prosiłem ani nie składałem żadnego wniosku) znalazłem w skrzynce liścik a w nim nowa kartę kredytową Sygma Bank - taka białą z idiotycznym ludkiem.

Mam zapytanie moĹĽe ktoĹ› korzysta z tego wynalazku:

1) czy jest to dobra karta i co mi daje
2) czy ubezpieczenia do niej sa obowiÄ…zkowe (pewnie tak bo ten sygma to jakis wynalazek)
3) czy warto ja aktywowac i dlaczego mi ja przysłali?

Nie chcesz, przetnij i odeślij z podziękowaniem.

--
animka

Data: 2013-02-20 02:13:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dostałem KK Sygma BAnk - co to jest i czy warto?

<mrobak69@gmail.com> eba2ce25-cad1-45cc-91c0-30bfeae132e8@googlegroups.com

: Mam zapytanie może kto¶ korzysta z tego wynalazku:

Tak -- ja i moja matka na przykład.

: 1) czy jest to dobra karta

Zła.

: i co mi daje

Satysfakcję, stres i czasami jakie¶ skromne profity
w: bonach, keszbekach paliwowych, głupich podarunkach...
Matce potr±cili ze 2 dychy plnów na UBezpieczenie
i przysłali jej broszkę (w kształcie sowy) z blachy.

: 2) czy ubezpieczenia do niej sa obowi±zkowe

Płatne? -- nie.

: (pewnie tak bo ten sygma to jakis wynalazek)

Ale prawie na pewno masz ubezpieczenia i (je¶li
[jeste¶ zdrowy na umy¶le] nie chcesz płacić)
musisz je dezaktywować w oddziale!

: 3) czy warto ja aktywowac

Raczej nie. :)

: i dlaczego mi ja przysłali?

Bo ch± cię okra¶ć -- to chyba oczywiste. :)

Data: 2013-02-20 06:23:56
Autor: Olgierd
W dniu ¶roda, 20 lutego 2013 02:13:47 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

: i dlaczego mi ja przysłali?

Bo ch± cię okra¶ć -- to chyba oczywiste. :)

Lekki OT: nawet nie wiecie jaki mechanizm powstaje na marginesie takich w±tków; przedstawię go w postaci "diagramu":

- pada w sieć pytanie: "co my¶licie o przedsiębiorcy ˇĘ¦Ć¬"? - sieć odpowiada: "złodzieje!"
- różne portale i serwisy robi± sobie z tego wszystkiego kontent,
- póki ci "złodzieje!" s± tylko w usenecie, to ˇĘ¦Ć¬ nawet o tym nie słyszał,
- ale portal ma dobre SEO,
- więc Gógiel za czas jaki¶ zestawia: ˇĘ¦Ć¬ = złodzieje,
- więc kto¶ od ˇĘ¦Ć¬ pisze do portalu "zdejmmito! bo naruszasz!"

i tak się kręci... ;-) O proszę: http://goo.gl/Ydgfn

--
Olgierd
http://goo.gl/UGDjB

Dostałem KK Sygma BAnk - co to jest i czy warto?